آدرس : شاهین شمالی، روبروی خرم‌شاد. تماس : 02144461471-02144451453

بهترین درمان زیبایی دندان

داشتن لبخندی زیبا برای بیشتر مردم حائز اهمیت می‌باشد. اصلاح طرح لبخند یا همان طراحی لبخند روشی برای زیباتر کردن چهره‌ی شما می‌باشد. در فرآیند طراحی لبخند، با روش‌های مختلفی مثل لمینت، ارتودنسی، بلیچینگ و...، رنگ، فرم، شکل، موقعیت و دیگر مشکلات دندان اصلاح می‌شود.

بهترین درمان زیبایی دندان
24 اردیبهشت 1402
0

بهترین درمان زیبایی دندان 

طراحی لبخند:

داشتن لبخندی زیبا برای بیشتر مردم حائز اهمیت می‌باشد. اصلاح طرح لبخند یا همان طراحی لبخند روشی برای زیباتر کردن چهره‌ی شما می‌باشد. در فرآیند طراحی لبخند، با روش‌های مختلفی مثل لمینت دندان، ارتودنسی، بلیچینگ و...، رنگ، فرم، شکل، موقعیت و دیگر مشکلات دندان اصلاح می‌شود.
روش‌های اصلاح طرح لبخند:

طراحی لبخند هم مانند بسیاری از روش‌های زیبایی دندان، روش‌های مختلفی دارد که پس از مشورت با دندانپزشک، روش مورد نیاز دندان شما انتخاب می‌شود.

سفید کردن دندان
کامپوزیت دندان
لمینت دندان
روکش دندان
ارتودنسی
ایمپلنت
پرکردن دندان با کامپوزیت (هم‌رنگ دندان)
طراحی لبخند لثه‌ای
جراحی فک

در سال‌های اخیر ملاک زیبایی نسبت به گذشته تغییر زیادی کرده است. زیبا بودن فرم دندان‌ها و زیبایی طرح لبخند یکی از نکاتی است که افراد برای زیباتر بودن به آن توجه ویژه‌ای دارند.

استفاده از انواع روش‌های ارتودنسی برای مرتب کردن دندان‌ها، بلیچینگ برای سفیدی دندان و روکش کردن دندان با لمینت دندان و کامپوزیت دندان برای رسیدن به هر دو این موارد و زیبایی دندان روزبه‌روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند.

روش‌های درمان زیبایی دندان کدام است؟

نمی‌توان با یک نسخه عمومی گفت بهترین روش درمان زیبایی دندان کدام است. بلکه هر کسی بر اساس فرم و رنگ دندانش می‌تواند برای استفاده از یکی از روش‌ها اقدام نماید. پس با ما همراه باشید تا با آگاهی بیشتری برای زیباتر شدن دندان‌هایتان قدم بر دارید.

  1. ارتودنسی

اولین قدم برای داشتن دندان‌هایی سالم و زیبا، مرتب قرار گرفتن آن‌ها در آرواره‌های بالا و پایین است. از همین روی توصیه می‌شود از سنین کودکی برای سیم‌کشی دندان فرد اقدام شود. زمانی که دندان‌ها روی هم باشند یا حتی از هم فاصله داشته باشند؛ نه تنها ظاهری نازیبا دارند بلکه سلامتشان نیز در خطر است. زیرا رعایت بهداشت دندان‌ها در این حالت سخت‌تر از معمول بوده و در اغلب موارد در اثر سهل‌انگاری، فرد خیلی زود با پوسیدگی و عفونت دندان‌ها دست به گریبان می‌شود.

  1. بلیچینگ دندان:

اگر فرم دندان‌های شما منظم باشد و مشکلی برای ترتیب قرار گرفتن آن‌ها وجود نداشته باشد، با سفید کردن دندان‌ها و بلیچینگ دندان می‌توان زیباترین لبخند را به فرد هدیه داد. برای بلیچ کردن دندان‌ها معمولاً ژل‌های سفید کننده‌ای مثل پر اکسید هیدروژن با غلظت‌های مختلف برای از بین بردن جرم‌ها و لک‌های اضافی روی دندان رواج دارد.

امروزه بلیچینگ با روش‌های گوناگونی انجام می‌شود:

  • آفیس بلیچینگ: این روش که توسط دندان‌پزشک انجام می‌شود، با غلظت بالا و زمانی سریع صورت می‌گیرد. متخصص بسته به رنگ و جنس دندان ممکن است به شما توصیه کند این درمان را طی دو تا سه مرحله و 60 دقیقه در هر بار برای شما تکرار کند تا به نتیجه مطلوبی برسید.
  • بلیچینگ در منزل: برای اینکه در منزل با استفاده از روش‌های مطمئن دندانتان را سفید کنید بهتر است برای تهیه قالب به دندان‌پزشک مراجعه نمایید. متخصص با قالب‌گیری فک بالا و پایین و تهیه پراکسید هیدروژن به صورت خمیری و با غلظتی کمتر از مطب روش بلیچ کردن دندان در منزل را به شما آموزش می‌دهد. برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید چند بار در هفته و هر بار به مدت چندین ساعت این قالب مملو از ژل را روی دندان‌های خود قرار دهید.
  • پاور بلیچینگ: سریع‌ترین روش بلیچینگ به تازگی از آن رونمایی شده است می‌تواند دندان شما را در یک جلسه‌ی یک ساعته جرم‌زدایی و لکه‌گیری نماید. روش پاور بلیچینگ نتیجه مشابهی با آفیس بلیچینگ به شما می‌دهد اما دوام آن کمتر بوده و بعد از دو سه سال نیاز به تمدید پیدا می‌کند.
  1. لمینت دندان

لمینتهای سرامیکی یک از روش‌های با دوام برای اصلاح طرح لبخند است. فرض کنید دندان‌های شما علاوه بر بدرنگ بودن، کاملا نامنظم هستند و دوست ندارید از روشی مثل ارتودنسی که زمان زیادی برای طی شدن روند درمان نیاز دارد، استفاده کنید.

در این حالت لمینت دندان زود بازده‌ترین و اثر بخش‌ترین راه برای زیباسازی دندان به شمار می‌رود. لیمنتها که از مواد سرامیکی بی‌رنگ و شیشه‌ای مانندی درست می‌شوند، می‌توانند مانند یک روکش کامل روی سطح دندان را گرفته و تمام عیوب آن را رفع نمایند.

در این روش دندان‌پزشک ابتدا دندان‌های شما تراش داده و اصلاح نافرمی‌های آن سعی می‌کنند تمام آن‌ها را در یک سطح مرتب کند. سپس از دندان‌های تراش خورده قالب‌گیری کرده و به لابراتوار می‌فرستد. در جلسه بعدی به کمک چسب لمینت این روکش‌های سرامیکی با دقت روی دندان‌ها چسبانده شده و با کمک اشعه در جای خود فیکس می‌شوند.

  1. کامپوزیت

کامپوزیت نیز مانند لمینت یک روش با دوام است و اگر به درستی از آن مراقبت شود،8 تا 10 می‌تواند زیبایی دندان‌های شما را تضمین کند. برای استفاده روکش‌های کامپوزیت، متخصص از رزین‌های کامپوزیتی برای روکش کردن دندان‌های شما بهره می‌برد.

در این روش نیاز به تراشیدن زیاد دندان‌ها نیست، بلکه متخصص با قرار دادن لایه‌لایه مواد روی دندان‌ها سعی می‌کند نقص‌های آن را بپوشاند. رنگ کامپوزیت نیز مانند لمینت معمولاً دو الی سه درجه روشن‌تر از دندان خود فرد انتخاب می‌شود تا علاوه بر زیباتر کردن لبخند فرد، طبیعی به نظر برسد.

استفاده از کامپوزیت برای زیبایی دندان بهتر است یا لمینت؟

اگر دندان‌های شما بیش از اندازه بدفرم نیست، روکش کردن آن با کامپوزیت بهترین راه است. اما اگر دندان‌های بی‌نظمی دارد که سر جای خود قرار نگرفته‌اند یا رنگ خوبی ندارند، می‌توانید سرامیک را انتخاب کنید.

آیا لاک دندان گزینه مناسبی برای سفید کردن دندان است؟

موارد زیادی از بروز حساسیت در دندان و لثه بعد از استفاده از لاک دندان گزارش شده است. پس بهتر است قبل از استفاده حتما با متخصص مشورت کنید.

جدول دسترسی سریع، کلیک کنید.

شرایط اقساط کلینیک سیب سفید به چه صورت است؟

کامپوزیت دندان چیست؟
نمونه کامپوزیت های انجام شده در کلینیک سیب سفید
چه کسانی نباید از کامپوزیت دندان استفاده کنند؟
کسانی که لثه های بزرگ و چشم گیر دارند برای زیبایی چه باید انجام دهند؟
طول عمر کامپوزیت دندان چقدر است و پس از آن چه باید کرد؟ هزینه کامپوزیت دندان چقدر است و چه تعداد دندان نیاز به کامپوزیت دارد؟
بعد از کامپوزیت دندان چه شکلی میشوم؟ (ارسال عکس) تفاوت لمینت سرامیکی و کامپوزیت در چیست؟
تفاوت کامپوزیت و بلیچینگ دندان در چیست؟ رایج ترین سوالات درمورد کامپوزیت دندان چیست؟
چگونه بهترین کامپوزیت دندان مناسب شکل صورت خود را انتخاب کنید؟ اگر روی دندان هایم تاج دندان یا کامپوزیت ونیر داشته باشم می توانم از ارتودنسی استفاده کنم؟

ارسال عکس جهت مشاوره اینترنتی با متخصص زیبایی

 

 

اطلاعیه:قیمت لمینت دندان هر واحد 4500هزار تومان و کامپوزیت دندان هر واحد 1400هزار تومان به تعداد محدود تا 5 روز آینده

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09393558965 زیبایی و

درمانی 

 

همین حالا کلیک نمایید و عکس لبخندتان را برای ما بفرستید. 

تا مشاوره و هزینه‌ی حدودی آن از طرف متخصص زیبایی برای شما ارسال گردد.

(تصاویر به گونه‌ای که 16 دندان جلو مشخص باشد.)

دیگر مطالب مفید کلینیک دندانپزشکی سیب سفید:

 

0 نظر

ارسال نظر

!
!
ارسال شماره همراه شما منتشر نمی شود.

رزرو وقت

جهت دریافت نوبت آنلاین در کلینیک دندانپزشکی سیب‌سفید فرم رزرو را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

رزرو وقت

!
!
!