آدرس : شاهین شمالی، روبروی خرم‌شاد. تماس : 02144461471-02144451453

شرایط اقساط کلینیک دندانپزشکی سیب سفید

50 تا 70 درصد هزینه‌ها را قسطی پرداخت کنید. اقساط بلند مدت و بدون بهره. نحوه محاسبه اقساط. چه میزان از هزینه‌ها را ابتدا باید پرداخت کرد؟ شرایط و مدارک مورد نیاز.

 

 

 

قرعه کشی

از امروز تا پایان اسفند ماه

یک فک کامپوزیت یا بلیچینگ دو فک یا یک واحد ایمپلنت رایگان

برای شرکت کافیست کلمه قرعه کشی را به شماره زیر واتس آپ نمایید

09122234921

 

شرایط اقساط دندانپزشکی سیب سفید:

کلینیک دندانپزشکی سیب سفید، تنها کلینیکی است که تمامی خدمات زیبایی دندان شامل ایمپلنت، ارتودنسی، کامپوزیت دندان، لمینت دندان و بلیچینگ دندان را به صورت اقساطی انجام می‌دهد.

در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید، شما حدود 50 تا 70 درصد از کل مبلغ خود را طی 4 تا 12 ماه پرداخت خواهید کرد.برای اقساط اگر چک داشته باشید با چک های استان تهران و اگر چک از تهران نداشته باشید با امانت گذاشتن طلا به میزان بدهی خود میتوانید هزینه های خود را اقساطی نمایید. جهت اطلاعات بیشتر با 02144461471 و یا 09122234921 تماس بگیرید. اگر قصد انجام کاشت دندان (ایمپلنت کامپوزیت دندان و یا لمینت دندان دارید ، برای ویزیت و مشاوره رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان و متخصص دندانپزشکی زیبایی با شماره 09122234921 تماس بگیرید. همچنین امکان ویزیت و دریافت مشاوره ی غیر حضوری از طریق واتساپ و تلگرام نیز فراهم شده است. برای ویزیت و مشاوره رایگان غیر حضوری تصویر لبخند خود را به گونه ای که دندان های شما نمایان باشد، به شماره ی 09122234921 در واتساپ یا تلگرام ارسال کنید. همچنین با کلیک بر روی لینک زیر می توانید مستقیما وارد برنامه ی واتساپ خود شوید و با ما در ارتباط باشید.

از طریق لینک زیر تصویر لبخند خود را برای ما ارسال کنید و مشاوره دریافت کنید.

https://b2n.ir/622426

نحوه محاسبه اقساط:

به عنوان مثال:

  1. مراجعه کننده‌ای نیاز به ایمپلنت دندان دارد و هزینه ایمپلنت دندان با احتساب 30 درصد تخفیف 2900000 تومان برای هر واحد می‌باشد. بسته به تعداد ایمپلنت دندان مورد نیاز برای شما، هزینه کلی ایمپلنت دندان متغیر خواهد بود. به عنوان مثال ممکن است متخصص ایمپلنت دندان کلا 4 ایمپلنت را برای کل فک شما کافی تشخیص دهد. در این صورت فاصله ی بین ایمپلنت ها با روکش دندان پر خواهد شد.  از کل قیمت ایمپلنت دندان شما می توانید نصف آن را در ابتدا پرداخت کنید و بقیه هزینه ایمپلنت دندان را در طی اقساط شش ماهه پرداخت نمایید. با توجه به گران بودن درمان ایمپلنت، ایمپلنت اقساطی در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید فرصتی است برای افرادی که بودجه نقدی ندارند و نیاز به ایمپلنت دندان دارند. در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید می توانید ایمپلنت دندان با کیفیت را توسط بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران و بصورت ایمپلنت اقساطی تجربه کنید.
  2. مراجعه کننده‌ای نیاز به 16 واحد کامپوزیت دارد و قیمت فعلی هر واحد کامپوزیت سوئیسی با احتساب 30درصد تخفیف، 490 هزارتومان است. پس هزینه کلی 16 واحد کامپوزیت دندان 7,840,000 تومان می‌شود که نصف این مبلغ یعنی 3,920,000 تومان به صورت نقدی و مابقی آن در 4 قسط 980 هزارتومانی پرداخت می‌شود.
  3. مراجعه کننده‌ای دیگر نیاز به 8 واحد لمینت دارد که قیمت هر واحد لمینت دندان با احتساب 30 درصد تخفیف، 1100000تومان است. پس هزینه کلی 8 واحد لمینت 8,800,000 تومان می‌شود که نصف این مبلغ یعنی 4,400,000 تومان به صورت نقدی و مابقی آن در 4 قسط 1100000تومانی پرداخت می‌شود. ایمپلنت اقساطی نیز در کلینیک انجام می شود.

شرایط و مدارک مورد نیاز اقساط با چک:

  • چک از تهران و سایر شهرستان‌های استان تهران
  • قبض برق منزل و کپی شناسنامه و کارت ملی صاحب چک
  • پرینت حساب چک

شرایط و مدارک مورد نیاز اقساط با طلا:

  • طلا به ارزش بدهی جهت امانت تا پایان اقساط

قبل از مراجعه حتما با شماره 09122234921 تماس بگیرید.

ایمپلنت دندان بهترین سرمایه گذاری مادام العمر شماست و شما سزاوار آن هستید. اما ، لازم نیست خانه خود را رهن کنید یا به صندوق های وام پناه ببرید. در نظر بگیرید که در تهران اقدام به ایمپلنت کنید. شما می توانید  هم در هزینه هایتان صرفه جویی کنید و هم مجبور به پرداخت یکجای قیمت ایمپلنت دندان نباشید. ایمپلنت ارزان به معنای از دست دادن کیفیت نیست. تأکید در اینجا اعتبار ، مهارت و تجربه متخصص ایمپلنت دندان است. هر دندانپزشک می تواندکاشت دندانرا ارائه دهد ، اما یک دندانپزشک معتبر ایمپلنت ، از تجربه و مهارت خود برای یافتن بهترین روش برای شما استفاده می کند ، که در عین ارائه ی یک کار با کیفیت ، هزینه ی ایمپلنت دندان و طول درمان ایمپلنت شما را به حداقل می رساند. قیمت ایمپلنت دندان در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید 2900000 تومان برای هر واحد ایمپلنت می باشد که امکان پرداخت هزینه ی ایمپلنت دندان بصورت اقساط بلند مدت در کلینیک سیب سفید برقرار شده است. از آنجایی که بیشتر بیمه های دندانپزشکی قیمت ایمپلنت دندان را پوشش نمی دهند ، ایمپلنت اقساطی می تواند یک فرصت برای افرادی باشد که نگران پرداخت قیمت بالای ایمپلنت دندان می باشند.

 
 
کامپوزیت دندان از ماده ای به نام رزین کامپوزیت ساخته می شود ، در اصل همان ماده ای که برای پر کردن دندان استفاده می شود. کامپوزیت دندان اغلب توسط متخصص دندانپزشکی زیبایی بطور مستقیم روی دندان قرار داده می شود بدون آنکه لازم باشد در آزمایشگاه ساخته شوند. متخصص دندانپزشک لایه های مختلفی از مواد کامپوزیت را روی دندان قرار می دهد و همانند کار مجسمه سازی به آن شکل و فرم می دهد. هر لایه از کامپوزیت دندان با استفاده از نور روی دندان محکم می شود. تطابق رنگ ، خطوط و ضخامت کامپوزیت دندان از مهمترین چالش های این نوع روکش دندان می باشد.
 
برای محاسبه هزینه‌ی کامپوزیت دندان باید قیمت هر واحد کامپوزیت را بدانید و با توجه به تعداد دندان‌هایی که باید کامپوزیت شوند، هزینه کلی را بدست آورید. قیمت هر واحد کامپوزیت دندان در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید با احتساب تخفیف ویژه‌ای که این کلینیک در نظر گرفته، 490.000 تومان می‎باشد. به طور مثال اگر فردی قصد دارد 8 تا از دندان‎هایش را کامپوزیت کند، باید مبلغ 3.920.000 تومان پرداخت کند. البته نگران پرداخت هزینه‌ها نباشید زیرا کلینیک دندانپزشکی سیب سفید با ارائه شرایط اقساطی بلند مدت توانسته به عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی غرب تهران به مراجعه کنندگان خود در پرداخت هزینه‌ها کمک کند. 
 

از طریق لینک زیر تصویر لبخند خود را برای ما ارسال کنید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 
 

جدول دسترسی سریع به سوالات مربوط به کامپوزیت دندان.

شرایط اقساط کلینیک سیب سفید به چه صورت است؟

کامپوزیت دندان چیست؟
نمونه کامپوزیت های انجام شده در کلینیک سیب سفید
چه کسانی نباید از کامپوزیت دندان استفاده کنند؟
کامپوزیت دندان چه مزایایی دارد؟
کامپوزیت دندان چه معایبی دارد؟ هزینه کامپوزیت دندان چقدر است؟
بعد از کامپوزیت دندان چه شکلی میشوم؟ (ارسال عکس) تفاوت لمینت سرامیکی و کامپوزیت در چیست؟
تفاوت کامپوزیت و بلیچینگ دندان در چیست؟ رایج ترین سوالات درمورد کامپوزیت دندان چیست؟

ارسال عکس جهت مشاوره اینترنتی با متخصص زیبایی

 
لمینت دندان یک سرمایه گذاری در اصلاح زیبایی لبخند است و قیمت لمینت دندان نسبت به هزینه کامپوزیت دندان بیشتر است. بنابراین  اگر لمینت دندان به درستی نصب شود و نکات زیر را رعایت کنید، تقریبا بین 15 تا 20 سال هیچ آسیبی نمی بیند. لمینت دندان یک روش دندانپزشکی زیبایی مقاوم و با دوام می باشد.
هزینه لمینت دندان بسته به تعداد روکش لمینت مورد نیاز برای فرد، کیفیت لمینت دندان و دندانپزشک انتخاب شده و ... محاسبه می شود.  قیمت لمینت دندان در تهران بین 1000000 تا 2000000 تومان برای هر واحد دندان می باشد. در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید هزینه هر واحد لمینت دندان 1100000 تومان می باشد که امکان پرداخت قیمت لمینت دندان بصورت اقساطی فراهم شده است.
 

از طریق لینک زیر تصویر لبخند خود را برای ما ارسال کنید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

https://b2n.ir/271803

اگر قصد آن را دارید که زیباتر بخندید ، کلینیک دندانپزشکی سیب سفید خدمات خود را شامل ایمپلنت دندان، کامپوزیت دندان و لمینت دندان بصورت اقساطی بلند مدت ارائه می دهد. شرایط ایمپلنت اقساطی، کامپوزیت اقساطی و لمینت اقساطی در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید، فرصتی است برای اینکه سلامت، اعتماد به نفس و زیبایی لبخند خود را با پرداخت آسان بدست آورید.

نظرات بیماران درمورد دکتر بنفشه ایزدی

شاید پیش تر از این، بیشتر هم و غم دندانپزشکان، درمان مشکلات دندان و یا ترمیم هرچه بهتر آن ها بود. اما، از چند سال گذشته تا اکنون بیشتر متخصصین، علاه بر درمان مشکلات دندان، به زیبایی دندان ها نیز توجه بسیار زیادی میکنند. بهترین دندانپزشک زیبایی تهران را یا بهترین دندانپزشک زیبایی ایران را چگونه انتخاب نماییم؟ جهت بررسی میزان توانایی و انتخاب بهترین دندانپزشک باید دید دندانپزشک زیبایی از کدام مراجع دندانپزشکی تخصص کسب کرده است. برای انجام هرگونه خدمات زیبایی دندان باید به دنبال دندانپزشکی با تجربه بود. در این مقاله قصد داریم نظرات بیماران دکتر بنفشه ایزدی دندانپزشک فعال در تهران را بدانیم. در صورتی که دکتر بنفشه ایزدی برای هر یک از شما عزیزان خدمات دندانپزشکی انجام داده اند میتوانید نظرات خود را با کسانی که این مطلب را میخوانند به اشتراک بگذارید.

 

جدول دسترسی سریع، کلیک کنید.

شرایط اقساط کلینیک سیب سفید به چه صورت است؟

لمینت دندان چیست؟
نمونه کارهای لمینت دندان و کامپوزیت های انجام شده در کلینیک سیب سفید
رایج ترین سوالات در مورد لمینت دندان چیست؟؟
تفاوت لمینت سرامیکی و کامپوزیتی در چیست؟
ماندگاری لمینت دندان چقدر است؟
لمینت بدون تراش چیست؟
  لمینت دندان چه مشکلاتی را حل می کند و مزایای آن چیست؟ چه کسانی نباید لمینت دندان انجام دهند؟
قیمت لمینت دندان چقدر است؟ تفاوت لمینت و بلیچینگ در چیست؟
لمینت دندان چگونه انجام می شود؟ آیا می توان به جای ارتودنسی از لمینت برای دندان های کج استفاده کرد؟

ویزیت و مشاوره اینترنتی رایگان با متخصصین سیب سفید 

 

 

قرعه کشی

از امروز تا پایان اسفند ماه

یک فک کامپوزیت یا بلیچینگ دو فک یا یک واحد ایمپلنت رایگان

برای شرکت کافیست کلمه قرعه کشی را به شماره زیر واتس آپ نمایید

09122234921

 

 

دیگر مطالب مفید کلینیک دندانپزشکی سیب سفید:

2 نظر

عبدالرحمان شیرهپور
ارسال شده در 25 اسفند 1401 ساعت 05:44 بعد از ظهر
سلام خسته نباشید میخواستم بامشاوره بحرفم
ندا ابراهیم زاده
ارسال شده در 22 تیر 1402 ساعت 06:26 بعد از ظهر
جواب مسابقه عصب کشی

ارسال نظر

!
!
ارسال شماره همراه شما منتشر نمی شود.

رزرو وقت

جهت دریافت نوبت آنلاین در کلینیک دندانپزشکی سیب‌سفید فرم رزرو را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

رزرو وقت

!
!
!