آدرس : شاهین شمالی، روبروی خرم‌شاد. تماس : 02144461471-02144451453

هزینه لمینت دندان

هزینه لمینت دندان. قیمت لمینت دندان. هزینه لمینت دندان چقدر است؟ قیمت لمینت دندان چگونه محاسبه می‌شود؟ شرایط اقساط لمینت دندان. چگونه بفهمیم که چه تعداد از دندان‌هایمان نیاز به لمینت دارد؟

هزینه لمینت دندان
9 خرداد 1398
1
دسته بندی: لمینت,

 

اطلاعیه:قیمت لمینت دندان هر واحد 3500هزار تومان و کامپوزیت دندان هر واحد 950هزار تومان به تعداد محدود تا 5 روز آینده

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09393558965 زیبایی و

درمانی 

هزینه لمینت دندان

چهره دندانپزشکی زیبایی تغییر کرده است. روزهایی که فقط ثروتمندان و افراد مشهور می توانستند در زیبایی لبخند خود سرمایه گذاری کنند و از آن لذت ببرند، رفته است. تکنیک های جدید بدان معنی است که زیبایی لبخند در نهایت با حداقل کار دندانپزشکی در دسترس است. و مهمتر از آن ، هزینه های درمان های زیبایی (از قبیل قیمت لمینت دندان، قیمت کامپوزیت دندان) از هر زمان دیگری جذاب تر و در دسترس تر است. بنابراین  قیمت یک لبخند کامل چقدر است؟

تا همین اواخر ، تنها گزینه های دندانپزشکی زیبایی از بین بردن ساختار دندان سالم بود تا راهی برای تاج و یا روکش ها ایجاد شود. در حالی که این روش ها هنوز هم معمول است ، اما دیگر  تنها راه حل نیستند. تکنیک های دندانپزشکی زیبایی با حداقل تهاجم مانند لمینت دندان و کامپوزیت دندان ، درهای دندانپزشکی زیبایی را برای همه باز کرده است. به خصوص مناسب بودن قیمت لمینت دندان و نیز هزینه کامپوزیت دندان سبب اشتیاق افراد به بازسازی لبخند خود شده است.

هزینه لمینت دندان آنقدر که فکر می کنید گران نیست. قیمت لمینت دندان در تهران بسته به نوع مواد مصرفی، محلی که در آن لمینت دندان انجام می دهید و نیز تعداد لمینت مورد نیاز،  می تواند از 500000 تا 2000،000 در هر دندان متغیر باشد. دندانپزشک شما در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید می تواند به شما در انتخاب بهترین نوع لمینت دندان متناسب با دندان ها و بودجه شما کمک کند.

هزینه روکش کامپوزیت دندان پایینتر از قیمت لمینت دندان است. این امر به عواملی مانند اینکه چند دندان نیاز به روکش ها ، وضعیت آنها و غیره بستگی دارد. برخی ممکن است دریابند که قیمت لمینت دندان گران است ، اما روکش های لمینت ارزش این سرمایه گذاری را دارند. طول عمر لمینت دندان حدود 15 سال است. اگر از نظر رنگ ، شکل ، اندازه و موقعیت دندان های خود ناراضی هستید ، توصیه می شود که از روکش لمینت دندان استفاده کنید.

لمینت دندان از موفق ترین روش های تبدیل دندان های نازیبا به لبخندی زیبا است. ساخت لبخند با استفاده از روکش لمینت سرامیکی یکی از پر درخواست ترین خدمات در دندانپزشکی زیبایی می باشد. بطور کلی دو نوع کلی روکش دندان وجود دارد: کامپوزیت ونیر و لمینت دندان. این نوع روکش، تفاوتهایی با هم دارند. قیمت لمینت دندان ، طول عمر لمینت دندان، روش انجام لمینت دندان با قیمت کامپوزیت دندان، طول عمر کامپوزیت دندان و نیز روش انجام کامپوزیت دندان متفاوت است. تفاوت بین لمینت دندان و کامپوزیت دندان سبب سردرگمی افراد در انتخاب هر کدام از این روکش های دندانپزشکی شده است. اینکه کامپوزیت بهتر است یا لمینت بستگی کامل به مشکلات دندانپزشکی شما و نیز نظر متخصص دندانپزشک دارد. در این مطلب ابتدا به بحث درباره ی لمینت سرامیکی ،  قیمت لمینت دندان و نیز نحوه ی محاسبه هزینه لمینت دندان پرداخته شده است. سپس توضیح مختصری درباره روکشهای کامپوزیت  آورده شده است.

روکش لمینت دندان

لمینت دندان پوسته ای نازک از پرسلن یا سرامیک است که در یک آزمایشگاه دندان ساخته شده و به عنوان یک روکش کامل به دندان چسبانده می شود. تا زمان ساخت لمینت سرامیکی در آزمایشگاه ، از روکش های موقت روی دندان بیمار استفاده می شود. برای ویزیت و مشاوره رایگان درباره لمینت دندان، کامپوزیت دندان و ایمپلنت با شماره ی 09393558965 تماس بگیرید و یا عکس لبخند خود را به شماره ی 09393558965 در واتساپ یا تلگرام ارسال کنید. کلینیک دندانپزشکی سیب سفید خدمات خود را بصورت ایمپلنت اقساطی، لمینت اقساطی و کامپوزیت اقساطی ارائه می دهد.

هر دندانپزشکی می تواند روکش لمینت سرامیکی را روی دندان قرار دهد ، اما ایجاد یک لبخند زیبا و تطبیق رنگ عالی نیاز به یک سطح فوق العاده از مجموعه مهارت و تجربه دندانپزشکی زیبایی ، کیفیت مواد لمینت دندان و نیز مهارت کار آزمایشگاه دارد. تطبیق فقط یک دندان دو دندان لمینت شده با سایر دندان های موجود احتمالاً دشوارترین کاری است که دندانپزشک زیبایی تاکنون مجبور به انجام آن می کند.  

لمینت دندان معمولاً فقط در چند جلسه دندانپزشکی کوتاه انجام می گیرد. در مرحله اول ، یک ارزیابی اولیه و مشاوره ونیز برنامه ریزی برای بررسی سلامت لثه. سرانجام 2 جلسه برای آماده سازی دندان ها و ایجاد یک "لبخند آزمایشی" و در نهایت قرار دادن روکشهای نهایی لمینت سرامیکی روی دندان. بعضی اوقات برای تجدید نظر در هرگونه اصلاح و تنظیم رنگ لمینت دندان ، یک قرار ملاقات سوم لازم است. تعداد جلسات تاثیری در قیمت لمینت دندان ندارد.  برای دریافت اطلاعات درباره ی قیمت کامپوزیت دندان، قیمت ایمپلنت دندان و نیز قیمت لمینت دندان با کلینیک دندانپزشکی سیب سفید تماس بگیرید. شما می توانید عکس لبخند خود را به شماره ی 09393558965در واتساپ و یا تلگرام ارسال کنید و بصورت رایگان و غیر حضوری از متخصصین کلینیک دندانپزشکی سیب سفید مشاوره دریافت کنید.

لمینت دندان می تواند به شما در رسیدن به یک لبخند سالم و شاد کمک کند. اگر دندانهای لکه دار ، تراشیده یا نادرست داشته باشید و یا شکاف هایی بین آنها وجود داشته باشد ، روکش های لمینت قطعات نازک پرسلن یا سرامیک هستند که  جلوی دندان های شما را می پوشانند تا به شکل زیباتری دیده شوند. اگر غالباً به دلیل خجالت از ظاهر دندان خود ،خنده خود را پشت دست خود پنهان می کنید یا به هیچ وجه لبخند نمی زنید ، روکش های لمینت دندان می توانند به شما کمک کنند لبخند مطمئن تری به دست آورید.

برای اطلاع از اینکه آیا روکش لمینت دندان برای شما مناسب است همچنین اطلاع از قیمت لمینت دندان ، با دندانپزشک خود مشورت کنید. و یا با کلینیک دندانپزشکی سیب سفید تماس بگیرید. شما می توانید از طریق شماره ی 09393558965 با متخصصین مرکز سیب سفید در ارباط باشید و یا در صورت تمایل با ارسال تصویر لبخند خود در واتساپ یا تلگرام مشاوره رایگان غیرحضوری دریافت کنید.

قیمت لمینت دندان

هزینه لمینت دندان ، یک سوال مکرر است که توسط بیماران دندانپزشکی مطرح می شود. قیمت لمینت دندان در تهران حدود یک تا دو میلیون تومان می باشد.

هزینه هر یک از روشهای درمانی برای رفع نیازها و اهداف فردی بیماران تنظیم می شود. بنابراین ، تهیه قیمت لمینت دندان بصورت دقیق بدون ارزیابی شخصی غیرممکن است. در نهایت ، کل هزینه لمینت دندان شما به این موارد بستگی دارد:

تعداد لمینت دندان که دریافت می کنید: تعداد لمینت دندان دریافتی ، بزرگترین عامل تأثیرگذار در قیمت لمینت دندان سرامیکی شما است. برای تصحیح یک دندان ناقص ، ممکن است فقط یک روکش لمینت انتخاب کنید. با این حال ، مانند بسیاری از بیماران ، شما ممکن است ترجیح دهید کل لبخند خود را زیبا کنید. در این حالت ، دندانپزشک شما می تواند روی تمام دندانهای جلویی لمینت سرامیکی قرار دهد. درمان های اضافی: ممکن است تصمیم بگیرید که روکش های لمینت دندان را با سایر روش های اصلاح طرح لبخند مانند لیفت لثه ترکیب کنید. بدیهی است که این درمان های دیگر هزینه های بیشتری را به همراه خواهد داشت. منطقه جغرافیایی: هزینه های دندانپزشکی در بیشتر موارد تحت تاثر منطقه ا ی که در آن به دندانپزشک مراجعه می کنید ، دارد.

حتی حداقل قیمت لمینت دندان به ازای هر دندان می تواند پرهزینه باشد . اگر فرد بیش از یک دندان را در نظر داشته باشد که لمینت کند ، قیمت کلی لمینت دندان نیز بیشتر می شود. هزینه کلی لمینت دندان برای هشت تا ده دندان می تواند از 8 تا 16 میلیون تومان متغیر باشد.

کلینیک دندانپزشکی سیب سفید خدمات خود را شامل لمینت دندان سرامیکی، کامپوزیت دندان و ایمپلنت بصورت اقساط بلند مدت ارائه می دهد. برای ویزیت و مشاوره رایگان با شماره 09393558965 تماس بگیرید و یا تصویر لبخند خود را از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره ی 09393558965 ارسال نمایید.

هزینه لمینت دندان بسته به تعداد روکش لمینت مورد نیاز برای فرد، کیفیت لمینت دندان و دندانپزشک انتخاب شده و ... محاسبه می شود.  قیمت لمینت دندان در تهران بین 1000000 تا 2000000 تومان برای هر واحد دندان می باشد. در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید هزینه هر واحد لمینت دندان 1100000 تومان می باشد که امکان پرداخت قیمت لمینت دندان، قیمت کامپوزیت دندان و نیز قیمت ایمپلنت دندان بصورت اقساطی فراهم شده است.

امروزه بهتر است قبل از انجام هرکاری در مورد تمام جوانب آن تحقیق کرد تا اطلاعات لازم را درمورد آن بدست آورد. یکی از مواردی که حتما باید این موارد را برای انجام آن رعایت کرد، بحث زیبایی می‎‌باشد. خدمات زیبایی زیادی برای دندان‌ها وجود دارد که باعث می‌شود لبخند شما و در نتیجه چهره‌ی شما زیباتر شود. از جمله مهم‌ترین این خدمات می‎توان به کامپوزیت دندان، بلیچینگ دندان و لمینت دندان اشاره کرد. در صورتی که شما نیاز به انجام لمینت دندان داشته باشید باید قبل از انجام کار، اطلاعاتی راجع به نحوه انجام کار، ماندگاری لمینت، قیمت لمینت دندان و تاثیری که لمینت روی چهره‌ی شما خواهد گذاشت، کسب کنید. در این مطلب ما سعی کردیم به صورت کاملا شفاف درباره اینکه هر فردی به چند واحد لمینت نیاز دارد و نیز قیمت لمینت دندان ، صحبت کنیم.

برای محاسبه ی قیمت لمینت دندان ابتدا باید بدانید چه تعداد از دندان‌های شما نیاز به لمینت  سرامیکی دارد کافیست در مقابل آینه بایستید و لبخند بزنید. هر تعداد از دندان‌های شما که هنگام لبخند زدن مشخص باشد نیاز به لمینت دارد. 


جدول دسترسی سریع، کلیک کنید.

شرایط اقساط کلینیک سیب سفید به چه صورت است؟

لمینت دندان چیست؟
نمونه کارهای اخیر کلینیک سیب سفید
رایج ترین سوالات در مورد لمینت دندان چیست؟؟
تفاوت لمینت سرامیکی و کامپوزیتی در چیست؟
ماندگاری لمینت دندان چقدر است؟
لمینت بدون تراش چیست؟
  لمینت دندان چه مشکلاتی را حل می کند و مزایای آن چیست؟ چه کسانی نباید لمینت دندان انجام دهند؟
قیمت لمینت دندان چقدر است؟ تفاوت لمینت و بلیچینگ در چیست؟
لمینت دندان چگونه انجام می شود؟ آیا می توان به جای ارتودنسی از لمینت برای دندان های کج استفاده کرد؟

ویزیت و مشاوره اینترنتی رایگان با متخصصین سیب سفید 

 

برای محاسبه هزینه‌ی لمینت دندان نیز باید قیمت هر واحد لمینت را بدانید و با توجه به تعداد دندان‌هایی که باید لامینیت شوند، هزینه کلی را بدست آورید. قیمت هر واحد لمینت دندان در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید با احتساب تخفیف ویژه‌ای که این کلینیک در نظر گرفته، 1000000 تومان می‎باشد. به طور مثال اگر فردی قصد دارد 10تا از دندان‎هایش را لمینت کند، باید مبلغ 10000000تومان پرداخت کند. البته نگران پرداخت هزینه‌ها نباشید زیرا کلینیک دندانپزشکی سیب سفید با ارائه شرایط اقساطی بلند مدت توانسته به عنوان بهترین دندانپزشکی جنت آباد  به مراجعه کنندگان خود در پرداخت هزینه‌ها کمک کند. شایان ذکر است که شرایط اقساط تنها روی خدمات لمینت دندان نیست، بلکه روی تمامی خدمات درمانی و زیبایی کلینیک دندانپزشکی سیب سفید مانند ارتودنسی، پرکردن دندان، عصب کشی دندان، سفید کردن دندان، کامپوزیت دندان و ایمپلنت می‌توانید این شرایط را داشته باشید.

بیشتر بخوانید:ایمپلنت چیست؟ راز داشتن دندان‌های سفید، جراحی لثه با لیزر، قیمت ایمپلنت دندان، درمان خانگی دندان درد، انواع بیماری‌های لثه، ایمپلنت ارزان

در نظر بگیرید که شما نمی توانید برای همه ی دندان های خود روکش لمینت سرامیکی دریافت کنید. به این دلیل که روکشهای لمینت دندان تنها برای دندان ای جلو یا به اصطلاح لبخند به کار می رود. بنابراین قیمت لمینت دندان نیز با توجه به تعداد دندان هایی که باید لمینت شوند محاسبه می شود. بنابراین هزینه لمینت دندان شما در نهایت برای 8 یا ده دندان از هر فک محاسبه می شود. چنانچه دندان های فک پایین شما در هنگام لبخند دیده می شوند می توانید برای کاهش قیمت لمینت دندان، برای دندان های فک پایین به جای لمینت دندان از بلیچینگ دندان که فقط برای سفید کردن دندان می باشد استفاده کنید.

اگر از لبخند خود خجالت می کشید ، نگران قیمت لمینت دندان نباشید، شما می توانید از خدمات لمینت اقساطی کلینیک دندانپزشکی سیب سفید برای زیبایی لبخند خود بهره مند شوید. کلینیک سیب سفید با در نظر گرفتن تخفیف و شرایط اقساطی در بازپرداخت هزینه لمینت دندان و نیز ارائه خدمات زیبایی دندان توسط بهترین متخصصان دندانپزشکی زیبایی سعی در ارائه خدمات با کیفیت و با هزینه مناسب به مراجعه کنندگان خود نموده است.

روکش کامپوزیت دندان

در این تکنیک از مواد پر کننده سفید با استحکام بالا که بطور مستقیم به دندان پیوند می خورد،  استفاده می شود. کامپوزیت دندان برای برخی از مشکلات دندانپزشکی مناسب است. قیمت کامپوزیت دندان مقرون به صرفه است ، طول عمر کامپوزیت دندان بسته به میزان مراقبت و نگهداری از کامپوزیت دندان بین 5 تا 10 سال می باشد و کامپوزیت دندان مقاومت کمتری در برابر لکه گیری و تغییر رنگ دارد. قیمت لمینت دندان تقریبا دو برابر هزینه کامپوزیت دندان می باشد. همچنین طول عمر لمینت دندان بین 15 تا 20 سال می باشد که با مراقبت منظم و دقیق می توان ماندگاری لمینت دندان و کامپوزیت ونیر را افزایش داد.

قیمت موارد جانبی کامپوزیت یا لمینت دندان در صورت لزوم

در برخی موارد شخصی که برای زیبایی مراجعه میکند نیازمند انجام موارد دیگری مانند لیفت لثه برای افزایش طول تاج دندان یا جراحی لثه با برداشتن استخوان برای دیده نشدن لثه های بزرگ خود و یا رفع پوسیدگی های دندانی و ترمیم آنها می باشد. البته اگر شخصی از قبل کامپوزیت دندان انجام داده باشد باید کامپوزیت ها را بردارد و سپس اقدام کند. این موراد را بقیه دندانپزشکان تا قبل از مراجعه نمیگویند اما ما ترجیح میدهیم با شفافیت و عدم مزاحمت برای بیمار پیش برویم.

  • قیمت لیفت لثه

اگر بیماری نیازمند لیفت لثه برای افزایش طول تاج خود باشد باید حدود 150 هزار تومان برای هر واحدلیفت لثه در نظر بگیرد.

  • قیمت جراحی لثه 

برای جراحی لثه و برداشتن استخوان قیمتی حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان در نظر بگیرید. البته فقط و فقط برای کسانی که لبخند لثه ای دارند یا به عبارتی در هنگام خنده های معمولی خود حتی، لثه های آنها به وضوح دیده می شود.

  • قیمت پوسیدگی دندان و ترمیم آن

در برخی موراد دندان های جلو شما که قرار است کامپوزیت یا لمینت شود، پوسیدگی هایی دارد که باید ترمیم شود. ترمیم دندان معمولا از هر واحد 200 هزار تومان هزینه دارد. این مورد هم برای همه انجام نمیشود فقط برای کسانیکه نیازمند ترمیم هستند.

  • برداشتن کامپوزیت دندان قبلی

اگر کسی قبلا کامپوزیت کرده و میخواهد برداشته و مجدد کامپوزیت یا لمینت دندان انجام دهد باید بابت هر واحد برداشتن کامپوزیت نیز هزینه ای حدود 50 هزار تومان را بپردازد.

  • برداشتن روکش یا لمینت قبلی

به مانند مورد بالا برای لمینت یا روکش دندان، اگر بیمار لمینت یا روکشی دارد باید برداشته شود که هزینه بر است در حد هر واحد 50 تا 80 هزار تومان. 

 

 

اطلاعیه:قیمت لمینت دندان هر واحد 3500هزار تومان و کامپوزیت دندان هر واحد 950هزار تومان به تعداد محدود تا 5 روز آینده

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09393558965 زیبایی و

درمانی 

 

دیگر مطالب مفید کلینیک دندانپزشکی سیب سفید:

0 نظر

ارسال نظر

!
!
ارسال شماره همراه شما منتشر نمی شود.

رزرو وقت

جهت دریافت نوبت آنلاین در کلینیک دندانپزشکی سیب‌سفید فرم رزرو را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

رزرو وقت

!
!
!