آدرس : شاهین شمالی، روبروی خرم‌شاد. تماس : 02144461471-02144451453

طول عمر لمینت دندان

طول عمر لمینت دندان، ماندگاری لمینت دندان، دوام لمینت دندان، جایگزینی لمینت دندان، تعویض لمینت دندان، چگونه ماندگاری لمینت دندان را افزایش دهیم؟لمینت دندان چقدر دوام می آورد؟ چه زمانی باید لمینت دندان را تعویض کرد؟ طول عمر لمینت دندان چقدر است؟ لمینت دندان چقدر دوام دارد؟

طول عمر لمینت دندان
10 آذر 1398
0
دسته بندی: لمینت,

طول عمر لمینت دندان چقدر است؟

لمینت دندان به عنوان طبیعی ترین درمان دندانپزشکی زیبایی شناخته شده است. آنها به طرز چشمگیری طبیعی به نظر می رسند و انواع نواقص دندان از جمله تراشه ها ، ترک ها و لکه ها را پنهان می کنند ، در حالی که زیبایی هر لبخندی را بیشتر می کنند. شاید بهترین مزیت لمینت اینست که آنها بسیار بادوام باشند. لمینت دندان طوری ساخته شده است که روی هر دندان طبیعی قرار می گیرد و می توانند برای یک دهه یا بیشتر دوام بیاورند.

با این وجود ، حتی ظریف ترین لمینت دندان ساخته شده نیاز به تعویض دارند و طول عمر لمینت دندان دائمی نیست. روکش لمینت دندان ، یک راه حل طولانی مدت و در عین حال موقت برای دندانهای دارای نقص زیبایی است. در لمینت مقداری از مینای دندان طبیعی تراشیده شود ، دندان تراشیده شده  هرگز نمی تواند دوباره به حالت "برهنه" خود بازگردد. بنابراین هنگامی که لمینت سرامیکی به انتهای طول عمر خود می رسد ، باید آن را تعویض کرد.

life-time-of-tooth-lamination

ماندگاری لمینت دندان چقدر است؟

ماندگاری لمینت دندان بین 10 تا 20 سال می باشد. این تقریبا دو برابر طول عمر کامپوزیت دندان است. برای ماندگاری بیشر لمینت دندان، علاوه بر این که سالانه دو بار برای معاینه به دندانپزشک مراجعه می کنید، شما باید مرتباً و با دقت مسواک بزنید و نخ دندان استفاده کنید. جویدن یخ و مواد غذایی سخت، قلم و حتی ناخن های شما بسیار مهم است. شما لازم نیست رژیم غذایی خود را لزوماً محدود کنید ، اما باید در انتخاب غذاهایی که می خورید ، عقل سلیم استفاده شود. غذاهای رنگی، جویدنی و چسبنده باید به حداقل برسد.

اگر احساس می کنید یکی از روکش های شما شل شده است ، فوراً با متخصص دندانپزشک خود تماس بگیرید. این امکان وجود دارد که دندانپزشک بتواند بسته به شرایط ، تعمیرات روکش شل شده را انجام دهد نه اینکه بخواهد آن را با یک روکش جدید جایگزین کند.

تعویض لمینت دندان

در هر صورت لمینت دندان شما بدون در نظر گرفتن چگونگی مراقبت از آنها ، مجبور به تعویض خواهند شد. هنگامی که به روکشهای لمینت جایگزین احتیاج دارید ، دیگر لازم نیست که مراحل آماده سازی دندان را دوباره طی کنید زیرا دندان های شما از قبل آماده شده است. تا زمان ساخت روکشهای جایگزین شما مجبور به استفاده از روکش موقت لمینت دندان هستید. پس از قرار دادن روکشهای جدید لمینت دندان ، سالها می توانید ار روکشهای لمینت دندان استفاده کنید ، دقیقاً مانند لمینت سرامیکی اولیه ی شما.

تعویض لمینت دندان فرایندی بسیار مشابه با نصب اولیه ی لمینت است. دندانپزشک شما ماده پیوند دهنده قدیمی را از بین می برد و سپس یک قالب از دندان های شما می گیرد. سپس لمینت دندان جدید در آزمایشگاه ساخته شده و برای پیوند دزدن به دندانهای شما آماده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین نوع کامپوزیت دندان، قیمت ایمپلنت دندان، بهترین نوع ایمپلنت دندان، ایمپلنت فوری، ایمپلنت اقساطی، ایمپلنت ارزان

متوسط ​​طول عمر لمینت دندان حدود 10 سال است. با مراقبت و درمان مناسب ، این بازه زمانی ممکن است طولانی شود و تا 20 سال ادامه یابد. اگر یکی از موارد زیر اتفاق افتاد ، ممکن است لازم باشد که روکشهای لمینت دندان خود را زودتر جایگزین کنید:

  • در صورتیکه روکشهای لمینت دندان شما تراش بردارند یا ترک بخورند ، یا به سادگی فرسوده شوند. لمینت های دندان از سرامیک ساخته شده اند و با وجود این که بادوام هستند ، اگر بهداشت و مراقبت های لمینت را رعایت نکنید ، می توانند فرسوده یا شکسته شوند.
  • در صورتیکه دنداني كه روکش لمینت روی آن قرار دارد ، پوسیده شود. اگرچه روکشهای لمینت دندان از دوام بالایی برخوردار هستند ، دندان شما در زیر روکش لمینت ممکن است دچار پوسیدگی شود.
  • در صورتیکه بهداشت ضعیف دندان و بیماری لثه باعث شود تا لمینت دندان شما از لثه شما جدا شود. لمینت دندان به همان اندازه دندانهای عادی شما به مراقبت نیاز دارند. اگر مراقب دهان و دندان خود نباشید، لثه های شما می توانند شروع به پوسیدگی کنند ، و سبب ایجاد فاصله بین لمینت و لثه ی شما شود.
  • در صورتیکه لمینت دندان اولین بار اشتباه نصب شود. اگر دندانپزشک شما ماهر نبوده و لمینت دندان را بدون قالب گیری صحیح دندان روی دندان شما نصب کند ، این می تواند بسیار دردناک باشد. در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید یک قالب سفارشی شده برای دندان های شما ساخته می شود تا هنگام نصب آنها اطمینان حاصل کنیم که روکش های لمینت دندان شما مناسب هستند.

اطمینان حاصل کنید که کار شما را یک دندانپزشک زیبایی که به آن اعتماد دارید انجام می دهد. لمینت های دندانی که در اولین بار به درستی نصب شوند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شوند و این اطمینان را به شما می دهند که یک لبخند خارق العاده داشته باشید. در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید خدمات لمینت اقساطی، کامپوزیت اقساطی، ایمپلنت اقساطی و ایمپلنت ارزان با بهترین نوع ایمپلنت دندان ارائه می شود.

چگونه طول عمر لمینت دندان خود را طولانی تر کنید

علیرغم بهترین تلاش های دندانپزشک ، اگر مواظب دندان های خود نباشید ، روکش های لمینت دندان شما فرسوده خواهد شد. در اینجا چند نکته برای نگه داشتن طولانی مدت روکش های لمینت دندان آورده شده است:

  • از دندان های خود به عنوان ابزار استفاده نکنید. اگر سعی می کنید با دندان های خود چیزهایی را باز کنید یا مواد غیرغذایی را گاز بزنید ، ممکن است لمینت دندان شما ترک بخورد و بشکند.
  • از محصولات دخانی خودداری کنید. سیگار، توتون و تنباکو دندان شما را لکه دار می کند و می تواند رنگ لمینت دندان شما را زرد کند.
  • از غذاهایی (و نوشیدنی هایی) که دندان شما را لکه دار می کنند پرهیز کنید. سس پاستا ، انواع توت ها ، نوشابه ، شراب ، قهوه و چای همه می توانند دندان های شما را لکه دار کنند. اعتدال ، کلید سفید نگه داشتن لمینت دندان و لبخند است.
  • برای پاکسازی منظم و معاینات منظم به دندانپزشک مراجعه کنید. نه تنها مراجعه به دندانپزشک برای تمیز کردن منظم و حرفه ای ، دندان های شما را در وضعیت مطلوبی حفظ می کند ، بلکه دندانپزشک می تواند لمینت دندان شما را معاینه کند و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کند.
  • روزانه نخ دندان استفاده کنید. روکش های لمینت دندان شما را از نخ دندان کشیدن بی نیاز نمی کنند. نخ دندان لثه های شما را به شکلی عالی نگه می دارد و می تواند شما را در برابر بیماری لثه که باعث ایجاد شکاف بین لثه ها و لمینت شما می شود، محافظت کند.
  • اگر دندان قروچه دارید ، هنگام ورزش و در شب از یک محافظ دندان استفاده کنید. استفاده از محافظ می تواند به جلوگیری از فرسایش لمینت سرامیکی شما کمک کند و آنها را برای مدت طولانی به شکل عالی نگه دارید.
  • از یک برس مسواک نرم و خمیردندان بدون ساینده استفاده کنید. حتی مسواک زدن دندان اگر بیش از حد محکم باشد ، می تواند به مرور زمان لمینت دندان شما را از بین ببرد. با روکشهای لمینت دندان خود به آرامی رفتار کنید و احتمال ماندگاری لمینت دندان را افزایش دهید.
  • استفاده از یک دندانپزشک خوب ، یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از ماندگاری لمینت دندان شما تا حد ممکن است. هزینه کردن برای روکش های دندانی به درستی و بصورت صحیح نصب نشده اند می تواند پرهزینه و فوق العاده ناامید کننده باشد. همهی این نگهداری و مراقبت ها در مورد کامپوزیت دندان نیز صادق است. کامپوزیت ونیر از نظر روش انجام کار با "لمینت دندان" متفاوت است اما کارکردهای لمینت و کامپوزیت تقریبا یکسان هستند و هردو در گروه دندانپزشکی زیبایی قرار دارند.

    در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید از تمام بیمارانی که از درب کلینیک وارد می شوند مراقبت ویژه ای انجام می شود. دندانپزشکی زیبایی فقط تخصص ما نیست بلکه همه جنبه های عمل ما را تحت تأثیر قرار می دهد. برای ویزیت و مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید تا تفاوت کلینیک دندانپزشکی سیب سفید را درک کنید! قیمت لمینت دندان در این کلینیک برای هر واحد دندان 1000000 ، قیمت کامپوزیت دندان 450 هزار و نیز قیمت ایمپلنت دندان 2700000 تومان می باشد که پرداخت آنها به صورت اقساطی بلند مدت است.

منبع مقاله

جهت اطلاع از شرایط اقساطی و رزرو وقت اینجا کلیک کنید.

 

جدول دسترسی سریع، کلیک کنید.

شرایط اقساط کلینیک سیب سفید به چه صورت است؟

لمینت دندان چیست؟
نمونه کارهای لمینت دندان و کامپوزیت های انجام شده در کلینیک سیب سفید
رایج ترین سوالات در مورد لمینت دندان چیست؟؟
تفاوت لمینت سرامیکی و کامپوزیتی در چیست؟
ماندگاری لمینت دندان چقدر است؟
لمینت بدون تراش چیست؟
  لمینت دندان چه مشکلاتی را حل می کند و مزایای آن چیست؟ چه کسانی نباید لمینت دندان انجام دهند؟
قیمت لمینت دندان چقدر است؟ تفاوت لمینت و بلیچینگ در چیست؟
لمینت دندان چگونه انجام می شود؟ آیا می توان به جای ارتودنسی از لمینت برای دندان های کج استفاده کرد؟

ویزیت و مشاوره اینترنتی رایگان با متخصصین سیب سفید 

 

 

اطلاعیه:قیمت لمینت دندان هر واحد 3500هزار تومان و کامپوزیت دندان هر واحد 950هزار تومان به تعداد محدود تا 5 روز آینده

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09393558965 زیبایی و

درمانی

 

دیگر مطالب مفید کلینیک دندانپزشکی سیب سفید:

0 نظر

ارسال نظر

!
!
ارسال شماره همراه شما منتشر نمی شود.

رزرو وقت

جهت دریافت نوبت آنلاین در کلینیک دندانپزشکی سیب‌سفید فرم رزرو را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

رزرو وقت

!
!
!