آدرس : شاهین شمالی، روبروی خرم‌شاد. تماس : 02144461471-02144451453

طول عمر کامپوزیت دندان

ماندگاری کامپوزیت دندان چقدر است؟ طول عمر کامپوزیت دندان، دوام کامپوزیت دندان، کامپوزیت دندان چقدر ماندگاری دارد؟ طول عمر کامپوزیت ونیر، ماندگاری کامپوزیت ونیر، افزایش طول عمر کامپوزیت دندان، عمر کامپوزیت دندان چقدر است؟ مراقبت‌ از کامپوزیت دندان. هزینه‌ی کامپوزیت دندان چقدر است؟

طول عمر کامپوزیت دندان
28 آذر 1397
0
دسته بندی: کامپوزیت,

 

اطلاعیه:قیمت لمینت دندان هر واحد 3500هزار تومان و کامپوزیت دندان هر واحد 950هزار تومان به تعداد محدود تا 5 روز آینده

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09393558965 زیبایی و

درمانی 

 

 

اگر کمتر از ظاهر لبخند خود راضی هستید ، چندین روش درمانی زیبایی وجود دارد که می تواند زیبایی لبخندتان را به شما بازگرداند. دو مورد از روشهای رایج برای اصلاح طرح لبخند کامپوزیت ونیر و لمینت دندان هستند. بیشتر مردم به علت پایین بودن قیمت کامپوزیت دندان ، از این روش دندانپزشکی زیبایی استقبال می کنند. همچنین روش کامپوزیت دندان به نسبت لمینت سرامیکی کمتر تهاجمی است. 

طول عمر کامپوزیت دندان چقدر است؟

یکی از مهم ترین عوامل برای بالا بردن طول عمر کامپوزیت دندان انتخاب دندانپزشکی ماهر در این زمینه است زیرا با مهارت و تجربه کاری خود میتواند کامپوزیت دندان را به بهترین شکل برای شما انجام بدهد . استفاده از مواد غذایی سفت و یا استفاده از نوشیدنی های رنگی مانند نوشابه و یا قهوه از طول عمر کامپوزیت کم میکند .البته لازم به ذکر است که شکستگی کامپوزیت دندان قابل ترمیم و بازسازی محدد می باشد .

لمینت دندان به دو روش کامپوزیتی و سرامیکی انجام پذیر است. هزینه‌ی ونیر کامپوزیتی نسبت به لمینت سرامیکی کمتر است بنابراین بیشتر مردم به سمت لمینت کامپوزیتی می‌روند. میزان ماندگاری کامپوزیت دندان متوسط است و به طور قطعی نمی‌توان اظهار کرد که به هیچ وجه از بین نخواهد رفت. درواقع طول عمر کامپوزیت به عواملی مثل رعایت بهداشت فردی، نوع کامپوزیت و... بستگی دارد. در صورت رعایت موارد بهداشتی و انجام درست مراقبت‌های بعد از کامپوزیت دندان، میزان تغییر رنگ یا شکستگی را می‌توان به حداقل رساند.

یکی از بزرگترین خصوصیاتی که روکشهای کامپوزیت را از روکشهای لمینت دندان جدا می کند این است که ونیرهای کامپوزیت می توانند در حین مراجعه به دندانپزشکی به طور مستقیم روی دندانها تراشیده شوند برخلاف لمینت دندان که باید در آزمایشگاه دندانپزشکی ساخته شوند. برای کامپوزیت دندان کارهای آماده سازی کمی لازم است که این مسئله باعث می شود ساختار دندان زیر روکش کامپوزیت سالم بماند.

بیمارانی که علاقه مند به نتایج سریع با هزینه مقرون به صرفه هستند ، اغلب به سمت کامپوزیت ونیر کشیده می شوند با این حال ، طول عمر کامپوزیت دندان کوتاهتر است و به مرور زمان فرسوده شوند.

از کامپوزیت دندان می توان تقریبا بدون آماده سازی دندان استفاده کرد به این معنا که در این روش ساختار دندان دستکاری نمی شود، بنابراین کامپوزیت ونیر روشی محافظه کارانه و نیز گزینه ای مقرون به صرفه می باشد. کامپوزیت دندانبر اساس یک طرح دیجیتال یا طراحی موم شده تنها در یک جلسه دندانپزشکی می تواند روی دندان قرار داده شود و نتیجه گیری از کامپوزیت دندان فوری می باشد. روکشهای کامپوزیت در معرض ساییدگی ، تغییر رنگ ، تراشیده شدن قرار دارند  و طول عمر کامپوزیت دندان به اندازه یک روکش لمینت دندان با دوام نخواهد بود.

طول عمر کامپوزیت دندان حدود 7-10 سال به طول می انجامند و در طی این مدت ممکن است به پالیش کامپوزیت دندان نیاز داشته باشید. برای افزایش طول عمر کامپوزیت دندان باید از آنها به درستی مراقبت و نگهداری کنید. با اینحال نمی توانید انتظار داسته باشید که ماندگاری کامپوزیت دندان دائمی باشد. حتی بهترین نوع کامپوزیت دندان نیز نمی تواند طول عمر دائمی داشته باشد. شما تنها می توانید طول عمر کامپوزیت دندانبا مراقبت و نگهداری درست از آنها و نیز با مراجه به دندانپزشک هر 6 ماه یکبار افزایش دهید. در صورتیکه بهداشت دهان و دندان خود را به خوبی رعایت نکنید ممکن است طول عمر کامپوزیت دندان شما به یکسال هم نکشد.

گاها بعضی از مراجعه کننده ها در مورد گارانتی درمانهایی مثل کامپوزیت ونییر سوال می کنند و به همین خاطر گفتم در این پست بیشتر راجع به بحث گارانتی صحبت کنم ....
عزیزانم ، در خصوص وضعیت سلامتی و شرایط بدن انسان صحبت از گارانتی و تضمین دادن ، غلط است و در مورد موضوع مورد بحث یعنی وضعیت دهان و دندان و ماندگاری درمان ، تحت تاثیر فاکتورهای بسیار زیادی از جمله رعایت بهداشت، مراقبتهای فردی، رژیم غذایی، ژنتیک و جنس دندان ، عادات نادرست، طرز قرار گیری دندانها روی هم ، داروهایی که فرد مصرف می کند و البته کیفیت درمان انجام شده است .
بنابراین از نظر من بایست در برابر وعده های اغواگرانه مثل گارانتی درمان ، به دیده تردید نگاه کرد .

کلینیک دندانپزشکی سیب سفید خدمات خود را بصورت کامپوزیت اقساطی، لمینت اقساطی و ایمپلنت اقساطی ارائه می دهد. قیمت کامپوزیت دندان برای هر واحد در این مرکز 490 هزار تومان، قیمت لمینت دندان 1000000 تومان و قیمت ایمپلنت دندان 2700000 تومان می باشد. برای مشاوره و ویزیت رایگان با شماره 09122234921 تماس بگیرید و یا عکس لبخند خود را به شماره ی 09122234921 واتساپ یا تلگرام کنید.

در این‌جا سعی کردیم به چند نکته از مراقبت‌های بعد از کامپوزیت اشاره کنیم در افزایش طول عمر کامپوزیت دندان مفید خواهد بود:

  • پس از درمان در صورت حساسیت دندان‌ها به سردی، گرمی و یا مواد غذایی سفت و سخت، نیاز به نگرانی نیست و امری طبیعی می‌باشد و با گذشت زمان به مرور بهبود می‌یابد.
  • برای افزایش طول عمر کامپوزیت دندان ، پس از اتمام کار، تا چند ساعت باید از خوردن مواد غذایی به خصوص مواد غذایی سخت و یا رنگی، پرهیز کرد.
  • اگر می خواهید طول عمر کامپوزیت دندان شما بالا باشد، بهداشت فردی را به هیچ عنوان نباید فراموش کرد.
  • برای افزایش ماندگاری کامپوزیت دنداناز مصرف افراطی نوشیدنی‌های رنگی مثل قهوه بپرهیزید.
  • پرهیز از استعمال دخانیات درطول عمر کامپوزیت دندانتاثیر خواهد گذاشت، زیرا در طولانی مدت اثرات مخربی روی کامپوزیت دندان خواهد گذاشت. استعمال دخانیات همانطور که برای دندان های طبیعی مضر می باشد برای همه ی روشهای دندانپزشکی مانند ایمپلنت ، بلیچینگ، کامپوزیت و لمینت نیز مشکل آفرین است.

بیشتر بخوانید: درمان لکه‌های قهوه‌ای روی دندان، مراقبت از دندان مصنوعی، هزینه لمینت دندان، انواع ارتودنسی دندان، بیماری‌های لثه

کلینیک دندانپزشکی سیب سفید با ارائه‌ی خدمات ارتودنسی، لمنیت، کامپوزیت، ایمپلنت، بلیچینگ و... همه روزه پذیرای شما عزیزان می‌باشد. مراجعه کنندگان همچنین می‌توانند از شرایط پرداخت اقساطی کلینیک دندانپزشکی سیب سفید بهره مند شوند.

 

 

اطلاعیه:قیمت لمینت دندان هر واحد 3500هزار تومان و کامپوزیت دندان هر واحد 950هزار تومان به تعداد محدود تا 5 روز آینده

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09393558965 زیبایی و

درمانی 

 

دیگر مطالب مفید کلینیک دندانپزشکی سیب سفید:

0 نظر

ارسال نظر

!
!
ارسال شماره همراه شما منتشر نمی شود.

رزرو وقت

جهت دریافت نوبت آنلاین در کلینیک دندانپزشکی سیب‌سفید فرم رزرو را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

رزرو وقت

!
!
!