آدرس : شاهین شمالی، روبروی خرم‌شاد. تماس : 02144461471-02144451453

بهترین متخصص ایمپلنت دندان

بهترین متخصص ایمپلنت دندان  که مهارت لازم برای انجام ایمپلنت دندان با کیفیت را دارد ، از کجا بشناسیم؟ کاهش عوارض ایمپلنت ممکن است بهترین دلیل برای انتخاب یک متخصص ایمپلنت دندان به جای یک دندانپزشک عمومی برای ایمپلنت باشد. یک متخصص ایمپلنت دندان دانش و تجربه بیشتری از یک متخصص دندانپزشکی عمومی دارد

بهترین متخصص ایمپلنت دندان
21 دی 1398
0
دسته بندی: ایمپلنت,

 

اطلاعیه:قیمت ایمپلنت دندان 5.200.000 به جای 6.200.000 فقط تا 5 روز آینده

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ فراهم شده است.

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09363558965 زیبایی

09393559163 درمانی

 

بهترین متخصص ایمپلنت دندان

متخصص ایمپلنت دندان: این یک تصور غلط است که شما فقط می توانید به مطب دندانپزشکان بروید و ایمپلنت دندان انجام دهید. جراحان دهان و فک و صورت ، پریودنتیست ها و جراحان پروتز ، توسط انجمن دندانپزشکی آمریکا (ADA) به عنوان حرفه هایی شناخته می شوند که می توانند کاشت دندان را انجام دهند. 

جراحان دهان و فک و صورت بعد از اتمام دوره دندانپزشکی چهارسال آموزش بیشتر می بینند و همچنین یک سال نیز در دوره های آموزش بیهوشی شرکت می کنند. و پریودنتیست ها و متخصصان پروتزهای دندانپزشکی به مدت سه سال بعد از اتمام دوره دندانپزشکی عمومی در یک برنامه آموزشی جراحی شرکت می کنند. بنابراین آنها را به عنوان متخصص ایمپلنت دندان با صلاحیت لازم بشناسید.

دندانپزشکان عمومی نیز می توانند برای دریافت گواهینامه برای قرار دادن ایمپلنت دندان، دوره های آموزشی را طی کنند ، اما آموزش آنها - هرچند هم که کافی باشد - معمولاً به عمق جراحان و پریودنتیست ها نیست. اگر به ایمپلنت نیاز دارید ، بهتر است یک متخصص ایمپلنت دندان را که بیش از یک دندانپزشک عمومی است، انتخاب کنید. متخصصان ایمپلنت دندان در زمینه کاشت دندان دانش و تجربه بیشتری دارند. همانطور که متخصصان دندانپزشکی زیبایی در زمینه کامپوزیت دندان و لمینت دندان سرامیکی دانش و تجربه بیشتری دارند. 

best-dental-implant-expert

کلینیک دندانپزشکی سیب سفید با ارئه خدمات منحصرا در زمینه دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت دندان ، بهترین مرکز غرب تهران در زمینه ایمپلنت ، کامپوزیت دندان و لمینت دندان می باشد. شما می توانید در مرکز سیب سفید پرداخت هزینه های دندانپزشکی خود را بصورت اقساطی برنامه ریزی کنید. برای مشاوره و ویزیت رایگان با شماره 09122234921 تماس بگیرید و یا تصویر لبخند خود را به شماره ی 09122234921 در واتساپ یا تلگرام ارسال کنید.

قیمت ایمپلنت دندان در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید،  2700000 تومان برای هر واحد ایمپلنت ، قیمت کامپوزیت دندان 490 هزار تومان و نیز قیمت لمینت دندان 1000000 تومان می باشد.

چرا باید متخصص ایمپلنت دندان را برای کاشت دندان انتخاب کنید

  • متخصص ایمپلنت دندان عوارض ایمپلنت را کاهش می دهد

کاهش عوارض ایمپلنت ممکن است بهترین دلیل برای انتخاب یک متخصص ایمپلنت دندان به جای یک دندانپزشک عمومی برای انجام عمل ایمپلنت دندان باشد. یک متخصص ایمپلنت دندان هرچه دانش و تجربه بیشتری از یک متخصص دندانپزشکی عمومی داشته باشد ، کاشت ایمپلنت عوارض کمتری نیز به همراه خواهد داشت.

دریافت ایمپلنت دندان تصمیم بزرگی است ، هم از نظر شیوه زندگی و هم از سرمایه گذاری، زیرا قیمت ایمپلنت دندان نسبت به سایر روشهای جایگزینی دندان بیشتر است. بنابراین متخصص ایمپلنتی که شما برای انجام ایمپلنت دندان انتخاب می کنید می تواند بخش بزرگی از زندگی شما را تحت تأثیر قرار دهد. یک دندانپزشک عمومی با مجوز کاشت ایمپلنت ممکن است هزینه کمتری نسبت به یک متخصص ایمپلنت دندان داشته باشد ، اما دندانپزشکان عمومی آموزش کمتری نیز در زمینه کاشت دندان دارند.

  • متخصص ایمپلنت دندان معمولا ایمپلنت با کیفیت تری ارائه می دهد

متخصص ایمپلنت دندان معمولاً از تجهیزات بهتر و فناوری پیشرفته دندانپزشکی برخوردار است. این بدان معنی است که علاوه بر آموزش های اضافی ، آنها ابزارهایی دارند که دندان مصنوعی و لثه های اطراف آن طبیعی تر و از نظر زیبایی شناسی بهتر به نظر می رسند.

  • متخصص ایمپلنت دندان بهتر می تواند بیماری لثه را مدیریت کند

متخصص پریودنتیست ، متخصص جراح فک و صورت یا یک متخصص پروتز ، در صورت بروز بیماری لثه ، به عنوان متخصص درمان بیماری لثه عمل می کنند. به عنوان بخشی از ایمپلنت دندان ، آنها انواع بیماری های لثه و عفونت ها و نحوه درمان آنها را می آموزند.

انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان

شما تمام مزایای اصلی ایمپلنت دندان را شنیده اید ، اکنون زمان یافتن یک متخصص ایمپلنت مناسب برای جایگزینی دندان های از دست رفته است. طول عمر ایمپلنت دندان علاوه بر وضعیت جسمانی بیمار و نیز نوع ایمپلنت دندن، به مهارت متخصص ایمپلنت دندان نیز وابسته است.

اما بهترین متخصص ایمپلنت دندان  که مهارت لازم برای انجام ایمپلنت دندان با کیفیت را دارد ، از کجا بشناسیم؟ اولین چیزی که شما باید درک کنید تفاوت بین دندانپزشکان آموزش دیده برای انجام ایمپلنت و متخصص ایمپلنت دندان است. از آنجایی که دندان های هر شخص منحصر به فرد هستند ، انجام ایمپلنت با کیفیت مهارت زیادی می طلبد. جهت ویزیت و مشاوره رایگان توسط بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران، می توانید به کلینیک دندانپزشکی سیب سفید مراجعه کنید و یا با شماره ی 09122234921 تماس بگیرید. همچنین برای پاسخگویی به هرگونه سوال خود در مورد ایمپلنت دندان، قیمت ایمپلنت دندان ، شرایط ایمپلنت اقساطی و سایر سوالات خود می توانید با ما در واتساپ یا تلگرام در ارتباط باشید. تصویر لبخند خود را به شماره ی 09122234921 در واتساپ یا تلگرام ارسال کنید و از بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران مشاوره دریافت کنید.

در اینجا چهار مرحله برای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان آورده شده است.

در حالی که دندانپزشک بودن یک مورد لازم است ، اما باعث نمی شود که دندانپزشکان یک متخصص واقعی در زمینه ایمپلنت دندان باشند. مطمئن باشید هر متخصص ایمپلنت  که انتخاب می کنید هم با تجربه و هم دارای مجوز کاشت دندان نیز باشد.

  • مرحله دوم: متخصص ایمپلنت دندان باید در زمینه کاشت ایمپلنت دندان آموزش های لازم را دیده باشد.

متخصص ایمپلنت دندان شما باید در زمینه ایمپلنت دندان از آموزش مناسب برخوردار باشد. این بدان معناست که یک متخصص ایمپلنت دندان بیش از 300 ساعت آموزش بعد از اخذ دکترای مربوط به موضوع ایمپلنت را گذرانده اند.

  • مرحله 3: متخصص ایمپلنت دندان باید تجربه داشته باشد

متخصص ایمپلنت دندان شما باید از تجربه مناسب برخوردار باشد زیرا هیچ روش ایمپلنت برای تمام دندان ها مناسب نیست. کاشت ایمپلنت دندان یک عمل کاملا پیچیده است. این بدان معناست که متخصص ایمپلنت دندان باید حداقل دو سال تجربه در زمینه دندانپزشکی ایمپلنت داشته باشد.

  • مرحله 4: متخصص ایمپلنت دندان باید صلاحیت خود را نشان دهد

متخصص ایمپلنت دندان باید صلاحیت لازم برای انجام ایمپلنت دندان را داشته باشد. این بدان معنی است که متخصص ایمپلنت دندان باید از طریق یک فرآیند مستقل ،مهارت کاملی را دردندانپزشکی نشان دهند. متخصص ایمپلنت باید انواع مختلفی از دندانپزشکی را انجام داده باشد که می تواند از ایمپلنت تک دندان تا ایمپلنت کل دهان باشد. اطمینان حاصل کنید که متخصص ایمپلنت دندان قبل از شروع درمان ، این وظیفه را بر روی میزان قابل قبولی از بیماران انجام داده است. 

اگر برای انجام ایمپلنت دندان خود، به دنبال بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران هستید ما به شما کلینیک دندانپزشکی سیب سفید را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید ایمپلنت دندان خود را با بهترین نوع ایمپلنت دندان و نیز توسط بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران بصورت اقساط بلند انجام دهید. برای دریافت ویزیت و مشاوره رایگان توسط بهترین متخصص ایمپلنت دندان در تهران با شماره ی 09122234921 تماس بگیرید و یا تصویر لبخند خود را به شماره ی 09122234921 در واتساپ یا تلگرام ارسال کنید.

در اینجا چند نکته در مورد چگونگی تصمیم گیری و همچنین سؤالاتی که برای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان باید پرسیده شود آورده شده است.

اول و مهمتر از همه ، باید مطمئن شوید که دندانپزشک شما مجاز به انجام کاشت دندان هست. پر رنگ ترین دلیل  برای انتخاب یک متخصص ایمپلنت دندان به جای یک دندانپزشک عمومی ، وجود تحصیلات اضافی و آموزش های یک متخصص ایمپلنت دندان است.

وقتی می خواهید یک متخصص ایمپلنت دندان مناسب را برای انجام ایمپلنت خود انتخاب کنید ، ایده خوبی است که از خود متخصص ایمپلنت، افراد حرفه ای و کارمندان کلینیک یا مطب دندانپزشکی سؤالاتی بپرسید.

سوالاتی که می توانید بپرسید در اینجا آورده شده است:

  1. متخصص ایمپلنت دندان چه نوع خدمات اضطراری ارائه می دهد؟ مانند پیوند استخوان، لیفت سینوس ، کشیدن دندان ، درمان بیماری لثه و ....
  2. هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟
  3. متخصص ایمپلنت شما از چه نوع ایمپلنت دندان استفاده می کند؟
  4. آیا فناوری دندانپزشکی آنها به روز و با کیفیت است؟
  5. آیا متخصص ایمپلنت دندان و کارمندان آنها برای پاسخگویی به سوالات شما آماده و مفید هستند؟

بیشتر بخوانید: ایمپلنت ارزان، بهترین نوع ایمپلنت دندان، بهترین نوع کامپوزیت دندان، کامپوزیت بهتر است یا لمینت، کامپوزیت دندان چیست؟ قیمت لمینت دندان

قیمت ایمپلنت دندان چقدر است؟

یک ایمپلنت دندان می تواند بین 2500000 تا 5000000 تومان هزینه داشته باشد. فاکتورهای دیگری که می توانند بر کل قیمت ایمپلنت دندان تأثیر بگذارند شامل درمان ها ی قبل از عمل مانند پیوند استخوان ، لیفت سینوس، بیماری لثه و کشیدن دندان می باشد.

یکی از دلایلی که هزینه ایمپلنت دندان بسیار زیاد است این است که ممکن است لازم باشد شما برای انجام کل مراحل ایمپلنت دندان  چندین بار مراجعه کنید. ممکن است شما نگران گران بودن قیمت ایمپلنت دندان باشید. در نظر بگیرید که مزایای ایمپلنت دندان ارزش سرمایه گذاری در این روش درمانی را دارد. کاشت دندان یک سرمایه گذاری مادام العمر است به همین دلیل است که شما برای انجام کاشت ایمپلنت باید بهترین متخصص ایمپلنت دندان را انتخاب کنید. شما می توانید برای پرداخت هزینه ایمپلنت دندان خود ، از امکانات ایمپلنت اقساطی ارائه شده در برخی کلینیک های دندانپزشکی بهره مند شوید.

کلینیک دندانپزشکی سیب سفید با کادر مجرب کلیه خدمات خود را شامل کامپوزیت ، لمینت دندان و ایمپلنت دندان بصورت اقساط بلند مدت ارائه می دهد. برای ویزیت و مشاوره رایگان با شماره ی 09122234921 تماس بگیرید و یا تصویر لبخند خود را به شماره ی 09122234921 در واتساپ یا تلگرام ارسال کنید.

منبع مقاله

جهت اطلاع از شرایط اقساطی و رزرو وقت اینجا کلیک کنید.

 

جدول دسترسی سریع، کلیک کنید.

مشاوره حضوری رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان چیست؟
فیلم مراحل انجام ایمپلنت دندان
آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟
هزینه انجام ایمپلنت دندان چقدر است؟
طول عمر ایمپلنت دندان یا کاشت دندان چقدر است؟ رزرو نوبت برای ویزیت رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان
ایمپلنت دندان مصنوعی به نظر می رسد یا طبیعی؟ مدت زمان کاشت دندان چقدر طول می کشد؟
چه مدت پس از کشیدن دندان می توان ایمپلنت انجام داد؟ به چه تعداد ایمپلنت دندان نیاز دارم؟
مراحل ایمپلنت دندان در صورت نیاز به پیوند استخوان چگونه است؟
چگونه از ایمپلنت دندان مراقبت کنیم؟
آیا نیاز به جایگزینی ایمپلنت دندان قدیمی دارم؟
آیا سالمندان می توانند ایمپلنت دندان انجام دهند؟
بعد از ایمپلنت دندان چه بخوریم؟
آیا کسانی که پوکی استخوان دارند می توانند ایمپلنت انجام دهند؟

دیگر مطالب مفید کلینیک دندانپزشکی سیب سفید:

0 نظر

ارسال نظر

!
!
ارسال شماره همراه شما منتشر نمی شود.

رزرو وقت

جهت دریافت نوبت آنلاین در کلینیک دندانپزشکی سیب‌سفید فرم رزرو را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

رزرو وقت

!
!
!