آدرس : شاهین شمالی، روبروی خرم‌شاد. تماس : 02144461471-02144451453

طول عمر ایمپلنت دندان

طول عمر ایمپلنت دندان، ماندگاری ایمپلنت دندان، دوام ایمپلنت دندان، طول عمر ایمپلنت دندان چقدر است؟ برای ماندگاری ایمپلنت دندان چه کارهایی باید انجام داد؟ آیا ایمپلنت دندان دائمی است؟ قیمت ایمپلنت دندان چقدر است؟ طول عمر ایمپلنت، ماندگاری ایمپلنت ، ایمپلنت دندان چقدر دوام دارد؟ ایمپلنت چقدر عمر میکند

طول عمر ایمپلنت دندان
4 آذر 1398
0
دسته بندی: ایمپلنت,

طول عمر ایمپلنت دندان

ایمپلنت: بسیاری از افرادی که به دلیل آسیب دیدن دندان هایشان یا کشیدن دندان ، قصد جایگزین کردن دندان هایشان را دارند گزینه هایی مانند پروتز ، پل دندان و یا ایمپلنت دندان را می توانند برای جایگزین کردن دندان از دست رفته ی خود انتخاب کنند، غالباً این افراد سوال می پرسند که "طول عمر هر کدام از این گزینه ها چقدر است؟ آیا آنها دائمی هستند؟ »یکی از مزایای اصلی ایمپلنت دندان این است که با رعایت بهداشت و مراقبت صحیح دهان و دندان ، ماندگاری ایمپلنت دندان می تواند چندین دهه یا حتی یک عمر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایمپلنت دندان، ایمپلنت اقساطی و ایمپلنت ارزان با کلینیک دندانپزشکی سیب سفید تماس بگیرید.

life-span-of-dental-implants

برای ماندگاری ایمپلنت دندان چه کارهایی باید انجام دهیم؟

اولین قدم برای ماندن ایمپلنت های دندان برای یک عمر ، پیروی دقیق از دستورالعمل های مراقبت از ایمپلنت دندان است که متخصص ایمپلنت ارئه داده است. دریافت ایمپلنت یک فرایند 4 تا 6 ماهه است و در طی این فرایند متخصص ایمپلنت دندان شما احتمالا چندین بار شما را معاینه خواهد کرد. دو هفته پس از قرار دادن ایمپلنت دندان ، متخصص ایمپلنت شما به احتمال زیاد می خواهد شما معاینه کند تا مطمئن شود که استخوان فک شما در اطراف ایمپلنت در حال رشد است. متخصص ایمپلنت دندان همچنین می خواهد شما را بصورت متناوب ببیند تا از روند صحیح بهبودی اطمینان حاصل کند، و اگر هرگونه عوارض ایمپلنت دندان داشته باشید بتواند اقدامات لازم را به موقع انجام دهد. بنابراین پس از دریافت ایمپلنت ، مهم است که به طور مرتب معاینات 6 ماهه خود را با متخصص ایمپلنت خود انجام دهید. در این ملاقات ها ، دندانپزشک ایمپلنت دندانی شما را به درستی تمیز می کند.

علاوه بر تداوم معاینات 6 ماهه ، لازم است هر روز بهداشت دهان و دندان خود را به خوبی انجام دهید ، تا بتوانید ایمپلنت های دندانی خود را برای یک عمر نگه دارید و طول عمر ایمپلنت دندان را تضمین کنید. این بدان معنی است که شما باید هر روز به مدت 2 دقیقه دندانها و ایمپلنت های دندان خود را مسواک بزنید تا طول عمر ایمپلنت خود را افزایش دهید. همچنین برای افزایش طول عمر ایمپلنت دندان لازم است روزی یکبار قبل از مسواک زدن نخ دندان بکشید - به طوری که فلوراید خمیر دندان به مدت طولانی تری در دهان بماند. مراقبت های بهداشتی دهان و دندان در همه ی درمان های دندانپزشکی مانند کامپوزیت دندان، لمینت دندان، ارتودنسی و ایمپلنت دندان مهمترین فاکتور موفقیت آنهاست. 

آیا ایمپلنت دندان دائمی است؟

در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید بیماران اغلب از ما سؤال می کنند که آیا طول عمر ایمپلنت های دندانی دائمی است یا خیر. شکی نیست که ایمپلنت دندان بهترین گزینه برای جایگزینی دندانهای از دست رفته است زیرا تقریباً به همان اندازه دندانهای طبیعی دوام دارند و یکی از مزایای آنها طول عمر ایمپنت است. در واقع ، طول عمر ایمپلنت دندان می تواند دائمی باشد ، اما برخی از عوامل وجود دارد که می تواند ماندگاری ایمپلنت دندان را به خطر اندازد. ماندگاری بیشتر روشهای دندانپزشکی مانند بلیچینگ، کامپوزیت و لمینت موقتی می باشد. ایمپلنت جزو آن دسته از درمان های دندانپزشکی است که ماندگاری و طول عمر آن در طول زمان اثبات شده است.

بیشتر بخوانید: قیمت ایمپلنت دندان، ایمپلنت اقساطی، ایمپلنت ارزان، بهترین نوع ایمپلنت دندان، بهترین نوع کامپوزیت دندان، ایمپلنت دندان های جلو

عواملی که می توانند منجر به نارسایی ایمپلنت شوند

ایمپلنت دندان از تیتانیوم ساخته شده است که با استخوان فک سازگار است. این امر به ایمپلنت اجازه می دهد تا به عنوان یک ریشه دندان بصورت پایدار و کاربردی عمل کند. خود ایمپلنت هرگز دچار خوردگی یا پوسیدگی نمی شود ، اما برخی عوامل می توانند به شکست و نارسائی ایمپلنت دندان منجر شود. برخی از عواملی که می توانند در خرابی ایمپلنت دندان نقش داشته باشند عبارتند از:

بیماری پریودنتال می تواند باعث از بین رفتن ایمپلنت دندان شود همانگونه که می تواند باعث از بین رفتن دندان طبیعی شود. اگر بیماری پریودنتال وجود داشته باشد و پیشرفت پیدا کند ، باکتری های مضر می توانند باعث عفونت ایمپلنت دندان شوند که ضمن تاثیر بر روی استخوان اطراف ایمپلنت و شل شدن ایمپلنت دندان باعث التهاب بافت لثه نیز می شود.

تروما یا فشار زیاد ناشی از تصادف و برخورد می تواند یک ایمپلنت دندان را از بین ببرد. حتی استخوان فک ضعیف می تواند باعث از بین رفتن ایمپلنت شود.

اگر متعهد به مراقبت از سلامت دهان و دندان خود باشید ، طول عمر ایمپلنت دندان می تواند چندین دهه طول بکشد. حفظ بهداشت دهان و دندان بهترین روش برای جلوگیری از خرابی و نارسائی ایمپلنت دندان است..

ایمپلنت های دندانی برای ماندگاری طولانی طراحی شده اند. ایمپلنت هایی تیتانیومی بسیار قوی هستند و بدن تقریباً در همه موارد این ماده را می پذیرد.

میزان موفقیت  ایمپلنت دندان چقدر است؟

میزان موفقیت ایمپلنت دندان حداقل باید 95 درصد باشد.  ایمپلنت تیتانیومی بیش از 40 سال است که اختراع شده است ، پیش از این ، دندانپزشکان دندان از دست رفته  را با یک دندان مصنوعی یا یک پل ، که مانند یک دندان به نظر می رسید و به دندان های همسایه وصل شده بود، جایگزین می کردند. در حالی که امروزه هم هر دو گزینه مورد استفاده قرار می گیرد ، با اینحال پروتزها و پل ها می توانند برای بیمار ناراحت کننده باشند ، استخوان فک را تضعیف کرده و نیاز به تعویض دوره ای دارند. گزارشهای درمانی انجمن دندانپزشکی آمریکا بطور قابل توجهی موفقیت "ایمپلنت دندان" را گزارش کرده اند.

کاشت یک ایمپلنت دندان چقدر طول می کشد؟

انجام ایمپلنت دندان بیش از سی تا شصت دقیقه طول نمی کشد.

کل درمان ایمپلنت دندان چقدر طول می کشد؟

در ایمپلنت های دندانی معمول و سنتی قرار دادن پایه ی ایمپلنت ، اباتمنت و تاج دندان بطور کلی بین 4-6 ماه طول می کشد. در ایمپلنت دندان فوری این مدت کاهش می یابد و متخصص ایمپلنت دندان هر سه مرحله ی "ایمپلنت" را در یک روز انجام می شود.

اگر دندان از دست رفته  جایگزین نشود ، چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که یک دندان از بین رفته جایگزین نشود ، افراد ممکن است در جویدن غذاها دچار مشکل شوند و ممکن است استخوان فک آنها سریعتر وخیم تر شود و خطر پوسیدگی و بیماری لثه و از بین رفتن دندان های مجاور را افزایش می دهد. ممکن است دندانهای باقیمانده تغییر کند و پوست صورت ممکن است افتاده و پیرتر نشان داده شود و زیبایی لبخند را تحت تاثیر قرار دهد.

قیمت ایمپلنت دندان چقدر است؟

اگرچه ایمپلنت دندان به یک روش درمانی محبوب دندانپزشکی تبدیل شده است ، اما بسیاری از بیمه های دندانپزشکی هزینه ایمپلنت دندان را پوشش نمی دهند. در بعضی موارد ، بیمه درمانی ممکن است مقداری از هزینه را بپردازد. بسته به موقعیت مکانی و دندانپزشک ، نوع ایمپلنت ، تاج و کارهای دندانپزشکی مرتبط با ایمپلنت مانند کشیدن دندان، لیفت سینوس و پیوند استخوان ، قیمت هر واحد ایمپلنت دندان در تهران می تواند 2700000 هزار تا 4500000 باشد . از متخصص ایمپلنت دندان خود بخواهید که یک برنامه درمانی کتبی ارائه دهد که تمام هزینه ها ، برنامه های قرار ملاقات و بررسی های بعدی را بیان کند. همچنین در مورد نوع ایمپلنت مورد استفاده بپرسید. قیمت هر وحد ایمپلنت کره ای در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید 2700000 و نیز قیمت هر واحد ایمپلنت آمریکایی در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید 3500000 می باشد. این مرکز تمامی خدمات خود را بصورت ایمپلنت اقساطی، کامپوزیت اقساطی، لمینت اقساطی و ایمپلنت ارزان با بهترین نوع ایمپلنت دندان  ارائه می دهد.

تجربه  و مهارت دندانپزشک چقدر مهم است؟

قبل از برنامه ریزی برای ایمپلنت دندان ، از تجربه و مهارت دندانپزشک خود مطلع شوید. ایمپلنت یک روش جراحی است و  برای پیشگیری از هرگونه خطر احتمالی مرتبط با روش انجام کار ، حتما باید توسط متخصص ایمپلنت دندان باتجربه و مهارت بالا انجام شود.

منبع مقاله

جهت اطلاع از شرایط اقساطی و رزرو وقت اینجا کلیک کنید.

 


جدول دسترسی سریع، کلیک کنید.

مشاوره حضوری رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان چیست؟
فیلم مراحل انجام ایمپلنت دندان
آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟
هزینه انجام ایمپلنت دندان چقدر است؟
طول عمر ایمپلنت دندان یا کاشت دندان چقدر است؟ رزرو نوبت برای ویزیت رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان
ایمپلنت دندان مصنوعی به نظر می رسد یا طبیعی؟ مدت زمان کاشت دندان چقدر طول می کشد؟
چه مدت پس از کشیدن دندان می توان ایمپلنت انجام داد؟ به چه تعداد ایمپلنت دندان نیاز دارم؟
مراحل ایمپلنت دندان در صورت نیاز به پیوند استخوان چگونه است؟
چگونه از ایمپلنت دندان مراقبت کنیم؟
آیا نیاز به جایگزینی ایمپلنت دندان قدیمی دارم؟
آیا سالمندان می توانند ایمپلنت دندان انجام دهند؟
بعد از ایمپلنت دندان چه بخوریم؟
آیا کسانی که پوکی استخوان دارند می توانند ایمپلنت انجام دهند؟

 

اطلاعیه:قیمت ایمپلنت دندان 5.200.000 به جای 6.200.000 فقط تا 5 روز آینده

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ فراهم شده است.

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09363558965 زیبایی

09393559163 درمانی

 

دیگر مطالب مفید کلینیک دندانپزشکی سیب سفید:

0 نظر

ارسال نظر

!
!
ارسال شماره همراه شما منتشر نمی شود.

رزرو وقت

جهت دریافت نوبت آنلاین در کلینیک دندانپزشکی سیب‌سفید فرم رزرو را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

رزرو وقت

!
!
!