آدرس : شاهین شمالی، روبروی خرم‌شاد. تماس : 02144461471-02144451453

ایمپلنت فوری دندان/ کاشت دندان در یک روز

ایمپلنت دندان فوری، ایمپلنت فوری چیست؟ مراحل انجام ایمپلنت فوری دندان، قیمت ایمپلنت دندان فوری، ایملنت فوری، ایمپلنت دندان فوری بهتر است یا ایمپلنت معمولی؟ طول عمر ایمپلنت فوری دندان چقدر است؟ مراقبت از ایمپلنت دندان فوری، عوارض ایمپلنت فوری دندان، ایمپلنت فوری دندان چگونه انجام می شود؟

ایمپلنت فوری دندان/ کاشت دندان در یک روز
4 دی 1398
0
دسته بندی: ایمپلنت,

 

اطلاعیه:قیمت ایمپلنت دندان 5.200.000 به جای 6.200.000 فقط تا 5 روز آینده

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ فراهم شده است.

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09363558965 زیبایی

09393559163 درمانی

 


ایمپلنت فوری چیست؟

فن آوری های کاشت دندان به طور مداوم در حال پیشرفت هستند. نیاز به ارائه نتایج کارآمدتر و دقیق تر به بیماران منجر به رشد روشهای جدید در انجام روشهای درمانی کاشت دندان سنتی شده است.

ایمپلنت دندان فوری یک روش کاشت دندان است که بلافاصله پس از کشیدن دندان ، ایمپلنت در فک قرار می گیرد. معمولاً می تواند طی دو هفته پس از کشیدن دندان انجام شود و هنوز هم یک ایمپلنت دندان فوری در نظر گرفته می شود.

ایمپلنت فوری برای هر موقعیتی که دندانهای از دست رفته وجود داشته باشد توصیه نمی شود. یک بررسی جامع از وضعیت دندان های شما توسط متخصص ایمپلنت دندان انجام می شود که مشخص می کند آیا شما واجد شرایط درمان ایمپلنت فوری هستید یا خیر.  اگر علاقه مند هستید و می خواهید بدانید که آیا واجد شرایط دریافت ایمپلنت فوری هستید ، لطفاً برای تعیین نوبت ویزیت توسط بهترین متخصص ایمپلنت دندان با کلینیک دندانپزشکی سیب سفید (09122234921) تماس بگیرید.

ایمپلنت دندان فوری (کاشت دندان در یک روز) یک روش برای جایگزینی دندان های از دست رفته است که طی آن ، کل مراحل ایمپلنت دندان در یک جلسه انجام میگیرد. مراحل ایمپلنت دندان شامل قرار دادن پایه ایمپلنت، وصل اباتمنت و تاج دندان می باشد. در ایمپلنت دندان معمولی بین مراحل اول و دوم یک وقفه ی 3 تا 6 ماهه وجود دارد. در ایمپلنت فوری این مراحل در یک جلسه توسط متخصص ایمپلنت دندان انجام می شودانجام می شود.

برای بیمارانی که دندان هایشان شکسته و یا در حال از دست دادن دندان های خود هستند (به این معنا که هنوز ریشه دندان را دارند) ، قرار دادن ایمپلنت فوری یک گزینه مناسب برای جایگزینی دندان است. هیچ کس نمی خواهد بدون دندان باشد و ایمپلنت دندان فوری یک راه حل سریع ، مقرون به صرفه و با دوام ارائه می دهد.

پس از ارزیابی دقیق دهان و دندان توسط متخصص ایمپلنت دندان ، می توان بلافاصله پس از کشیدن دندان ، ایمپلنت را انجام داد ، اگر شرایط شما برای ایمپلنت فوری یا کاشت دندان در یک روز مساعد نیست،  برای یک ایمپلنت معمولی یک دوره انتظار بین کشیدن دندان و قرار دادن ایمپلنت دندان وجود دارد که عموماً سه تا شش ماه است. 

ایمپلنت-دندان-فوری

آیا همه می توانند ایمپلنت دندان فوری انجام دهند؟

به طور کلی ، فقط بیمارانی که دارای تراکم کافی استخوان فک هستند و هیچ عامل خطرناک دیگری مانند عفونت وجود ندارد ، می توانند ایمپلنت فوری (کاشت دندان در یک روز) انجام دهند.

اگر در مورد اینکه کاندیدای خوبی برای ایمپلنت دندان فوری (کاشت دندان در یک روز) هستید، اطمینان ندارید ، بهتر است با متخصص ایمپلنت دندان کلینیک دندانپزشکی سیب سفید مشاوره کنید تا وضعیت خاص شما را بررسی و ارزیابی کند. کلینیک دندانپزشکی سیب سفید شرایط ایمپلنت اقساطی بلند مدت را فراهم نموده است. قیمت ایمپلنت دندان در این مرکز 2700000 تومان می باشد که بازپرداخت آن در طول درمان ایمپلنت دندان توزیع می شود. همچنین خدمات کامپوزیت و لمینت دندان نیز در مرکز سیب سفید بصورت اقساطی ارئه می شوند.

مهمترین مزیت ایمپلنت فوری این است که ایمپلنت دندان فوری دوره درمان را کاهش می دهد ، و این باعث می شود ایمپلنت فوری برای بیمارانی که وقت زیادی برای انجام مراحل طولانی ندارند و یا نمی خواهند به مدت طولانی منتظر بمانند ، انتخاب مناسبی باشد.

ایمپلنت فوری بهتر است یا ایمپلنت معمولی

تعدادی مزایا برای ایمپلنت فوری نسبت به سایر انواع ایمپلنت دندان وجود دارد. به عنوان مثال ، نیازی به ماهها انتظار برای جایگزینی دندان نیست و کاهش تعداد مراجعه شما باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد. همچنین می توانید مطمئن باشید که ایمپلنت فوری دندان دقیقاً مانند دندانهای طبیعی ظاهر و عملکرد خواهد داشت.

در روش ایمپلنت فوری (کاشت دندان در یک روز) بیشترین خطر ممکن در صورتی است که عدم ادغام کافی استخوان با فلز ایمپلنت رخ دهد. این موضوع در شرایطی اتفاق می افتد که فک بیمار استخوان کافی برای پیوند با ایمپلنت نداشته باشد. برای جلوگیری از هرگونه احتمال نارسائی ایمپلنت دندان ، متخصص ایمپلنت دندان در کلینیک سیب سفید درمورد شرایط شخصی شما ، در مورد جوانب منفی و مثبت روش ایمپلنت فوری با شما گفتگو خواهد کرد. همچنین در این کلینیک می توانید ایمپلنت اقساطی و نیز ایمپلنت ارزان را با بهترین متخصص ایمپلنت تجربه کنید. بهترین نوع ایمپلنت دندان در مرکز سیب سیفید با هزینه ی 2700000 تومان ارائه و با شرایط اقساطی بلند مدت ارائه می شود.

ایمپلنت دندان معمولی با وجود طولانی بودن دوره درمان ، در بیشتر شرایط هنوز هم یک گزینه عالی است.  در روش ایمپلنت معمولی در طی دوره 3 تا 6 ماهه ی انتظار برای بهبود محل کاشت ایمپلنت ، می توان از پیوند استخوان فک با ایمپلنت مطمئن شد. قابل ذکر است که عدم فیوز شدن ایمپلنت با استخوان فک اصلی ترین دلیل ایمپلنت دندان ناموفق است. بطور کلی این که برای شرایط دهان و دندان شما ایمپلنت فوری بهتر است یا ایمپلنت معمولی دندان بستگی به نتیجه ی ارزیابی متخصص ایمپلنت از وضعیت دهان شما دارد.

ایمپلنت فوری چگونه انجام می شود

"ایمپلنت فوری" شما پس از کشیدن یک دندان آسیب دیده یا چند دندان آسیب دیده قرار می گیرند. ایمپلنت دندان فوری (کاشت دندان در یک روز) را می توان در یک جلسه دندانپزشکی پس از کشیدن دندان انجام داد. اگر شماقصد انجام ایمپلنت فوری دندان را دارید مهم است که در انتخاب متخصص ایمپلنت دندان خود دقت کنید. ایمپلنت دندان یک روش پیچیده جراحی است و انجام آن توسط متخصص ایمپلنت دندان می تواند تضمینی برای موفقیت ایمپلنت باشد.

یک متخصص ایمپلنت دندان ، علاوه بر دانش قراردادن ایمپلنت دندان، توانایی لازم را در تقویت استخوان، درمان بیماری های لثه و نیز لیفت سینوس دارد. مهمترین دلیل برای یافتن بهترین متخصص ایمپلنت دندان کاهش عوارض ایمپلنت می باشد. کلینیک دندانپزشکی سیب سفید تمامی خدمات خود را شامل کامپوزیت دندان، لمینت دندان و ایمپلنت توسط متخصصین باتجربه ارائه می دهد. برای ویزیت و مشاوره رایگان با شماره ی 09122234921 تماس بگیرید و یا تصویر لبخند خود را به شماره ی 09122234921 در واتساپ یا تلگرام ارسال کنید.

مراحل انجام ایمپلنت فوری

ابتدا متخصص ایمپلنت برای کشیدن دندان موجود یا بقایای آن از تکنیک خاصی استفاده خواهد کرد. این روش بافت اطراف لثه را حفظ می کند و به متخصص ایمپلنت دندان امکان می دهد به بهترین نتیجه ممکن و عملکردی برسد.

بلافاصله پس از کشیدن دندان آسیب دیده یا پوسیده ، یک ایمپلنت دندان در محل قرار داده می شود. درصورت نیاز از مواد پیوند استخوانی برای پر کردن کامل اطراف ایمپلنت با حفظ خطوط طبیعی استفاده می شود.

در این مرحله ، بنا به توصیه متخصص ایمپلنت شما ، ممکن است بلافاصله بعد از عمل جراحی یک تاج قرار داده شود. اگر این امکان پذیر نباشد ، ممکن است قرار دادن تاج بعد از چند روز انجام شود. از طرف دیگر ، یک محافظ دندان قابل جابجایی ممکن است به طور همزمان توصیه شود. پس از آنکه ایمپلنت شما پیوند محکمی با ساختار استخوان موجود شما برقرار کرد ، می توانید تاج دائمی خود را دریافت کنید که ظاهر و عملکرد آن دقیقاً مانند یک دندان طبیعی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ایمپلنت دندان جلو، کامپوزیت دندان جلو، ایمپلنت ارزان، طول عمر کامپوزیت دندان، طول عمر لمینت دندان

چگونه از ایمپلنت فوری مراقبت کنیم

مراقبت از ایمپلنت دندان کلید طول عمر ایمپلنت دندان می باشد. ایمپلنت فوری دندان شما دقیقاً مانند دندان های طبیعی شما عمل می کند ، بنابراین باید مطمئن شوید همانطور که از دندان های طبیعی خود مراقبت می کنید از ایمپلنت فوری خود نیز مراقبت می کنید. با رعایت بهداشت دهان و دندان ، مسواک زدن و نخ دندان هر روز و همچنین مراجعه به دندانپزشک برای معاینه هر شش ماه یکبار ، می توانید از سالم بودن دندان های طبیعی خود و نیز ایمپلنت دندان فوری (کاشت دندان در یک روز) برای سالها مطمئن باشید.

ممکن است  پس از ایمپلنت فوری تورم موضعی را تجربه کرده و بعد از چند روز احساس ناراحتی کنید. این یک امر طبیعی طی روند بهبودی پس از ایمپلنت فوری است و در صورت نیاز متخصص ایمپلنت داروهای مسکن و ضد درد را تجویز می کند.

طول عمر ایمپلنت دندان فوری چقدر است؟

ایمپلنت دندان شما ممکن است به مرور زمان مقداری سایش را تجربه کند ، اما این موضوع در هر بیمار متفاوت است. به طور کلی می توان انتظار داشت که ایمپلنت فوری شما بین 15 تا 20 سال به طول انجامد ، به خصوص اگر از طریق بهداشت دهان و دندان و معاینات منظم  متخصص ایمپلنت هر شش ماه یکبار، از ایمپلنت فوری خود مراقبت کنید.

قیمت ایمپلنت دندان فوری چقدر است؟

از آنجا که ایمپلنت فوری هیچ  یک از دو بیمار از سطح پیچیدگی یکسانی برخوردار نیست، قیمت ایمپلنت فوری نیز برای هر بیمار متفاوت است.

برای دریافت ایمپلنت فوری برای هر بیمار ، یک برنامه درمانی اختصاصی در نظر گرفته می شود  که شامل تمام هزینه های مربوط به روش ایمپلنت دندان فوری می باشد. جهت دریافت ویزیت و مشاوره رایگان در مورد وضعیت دندان های خود، قیمت ایمپلنت دندان فوری، تعداد ایمپلنت مورد نیاز برای دندان هایتان با شماره 09122234921 تماس بگیرید . بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید مشکلات دندان شما را ارزیابی می کند. قیمت ایمپلنت دندان در این مرکز 2700000 تومان برای هر واحد ایمپلنت می باشد  که شرایط پرداخت آن طی اقساط بلند مدت فراهم شده است.

علاوه بر ایمپلنت دندان، خدمات دیگر دندانپزشکی زیبایی شامل لمینت دندان، کامپوزیت دندان و نیز بلیچینگ در مرکز سیب سفید بصورت اقساطی ارائه می شود. شما می توانید بهترین نوع کامپوزیت دندان و نیز لمینت سرامیکی را در این مرکز با هزینه و شرایط اقساطی مناسب دریافت کنید. قیمت لمینت دندان در کلینیک سیب سفید 1000000 تومان ، قیمت کامپوزیت دندان 490 هزار تومان می باشد.

منبع مقاله

جهت اطلاع از شرایط اقساطی و رزرو وقت اینجا کلیک کنید.

 

جدول دسترسی سریع، کلیک کنید.

مشاوره حضوری رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان چیست؟
فیلم مراحل انجام ایمپلنت دندان
آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟
هزینه انجام ایمپلنت دندان چقدر است؟
طول عمر ایمپلنت دندان یا کاشت دندان چقدر است؟ رزرو نوبت برای ویزیت رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان
ایمپلنت دندان مصنوعی به نظر می رسد یا طبیعی؟ مدت زمان کاشت دندان چقدر طول می کشد؟
چه مدت پس از کشیدن دندان می توان ایمپلنت انجام داد؟ به چه تعداد ایمپلنت دندان نیاز دارم؟
مراحل ایمپلنت دندان در صورت نیاز به پیوند استخوان چگونه است؟
چگونه از ایمپلنت دندان مراقبت کنیم؟
آیا نیاز به جایگزینی ایمپلنت دندان قدیمی دارم؟
آیا سالمندان می توانند ایمپلنت دندان انجام دهند؟
بعد از ایمپلنت دندان چه بخوریم؟
آیا کسانی که پوکی استخوان دارند می توانند ایمپلنت انجام دهند؟

دیگر مطالب مفید کلینیک دندانپزشکی سیب سفید:

0 نظر

ارسال نظر

!
!
ارسال شماره همراه شما منتشر نمی شود.

رزرو وقت

جهت دریافت نوبت آنلاین در کلینیک دندانپزشکی سیب‌سفید فرم رزرو را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

رزرو وقت

!
!
!