آدرس : شاهین شمالی، روبروی خرم‌شاد. تماس : 02144461471-02144451453

طول درمان ایمپلنت دندان چقدر است؟

مدت زمان کاشت ایمپلنت چقدر طول می کشد؟ طول درمان ایمپلنت چقدر است؟ فرایند کاشت ایمپلنت دندان، مراحل ایمپلنت دندان، طول درمان ایمپلنت، ایمپلنت دندان چقدر طول می کشد؟ زمان لازم برای انجام ایمپلنت دندان،

طول درمان ایمپلنت دندان چقدر است؟
5 خرداد 1400
0
دسته بندی: ایمپلنت,

 

اطلاعیه:قیمت ایمپلنت دندان 5.200.000 به جای 6.200.000 فقط تا 5 روز آینده

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ فراهم شده است.

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09363558965 زیبایی

09393559163 درمانی

مدت زمان لازم برای کاشت ایمپلنت چقدر می باشد؟

ایمپلنت دندان: هنگامی که بیماران می پرسند ، "روند کاشت دندان چقدر طول می کشد؟” تعدادی از عوامل مؤثر در پاسخ به این سوال وجود دارد. اما همیشه با ارزیابی شروع می شود. درمانی مدت زمان کمی پس از ازدست دادن دندان شروع شود، در کاهش زمان کلی مؤثر است. فرآیند کاشت ایمپلنت دندان در اصل یک فرآیند سه فازی است که می تواند برای هر فرد متفاوت باشد. به طور معمول کل مراحل 5 تا 8 ماه طول می کشد.برای افرادی که  نیاز به کاشت ایمپلنت  کل دهان دارند ، این فرایند کمی طولانی تر است. برای افرادی که تنها نیاز به جایگزینی یک یا تعداد کمی دندان دارند این فرایند می تواند سریعتر انجام شود.

  1. فاز اول ایمپلنت - ارزیابی

این مرحله می تواند از کشیدن دندان گرفته تا پیوند استخوان (در صورت لزوم) را شامل شود.  سی تی اسکن انجام می شود و متخصص ایمپلنت دندان  ساختار استخوان در محل کاشت دندان را ارزیابی می کند. اگر نیازی به پیوند نباشد ، می توانیم به مرحله 2 برویم. اگر پیوند استخوان لازم باشد ، مرحله اول 3 تا 6 ماه طول می کشد.

به طور کلی اگر مدت طولانی باشد که دندان از بین رفته است پیوند استخوان مورد نیاز است. در طول سال اول از دست دادن دندان ، استخوان با دو برابر سرعت نسبت به تحلیل طبیعی استخوان از بین می رود. این امر باعث می شود قرار دادن ایمپلنت فوری، برای کاهش هزینه کاشت دندان و کاهش مدت زمانی که فرآیند کاشت دندان انجام می شود ، بسیار مهم باشد.

  1. فاز دوم ایمپلنت - قرار دادن پایه ایمپلنت

در مرحله دو ، پایه اصلی ایمپلنت در استخوان قرار می گیرد و اجازه بهبودی می یابد. این عمل خود 1 تا 2 ساعت طول می کشد و زمان بهبودی 3 تا 6 ماه است. در این مدت ایمپلنت آلیاژ تیتانیوم (همان ماده ای که مورد استفاده قرار می گیرد) درون بدن التیام یافته و با بافت استخوان اطراف ادغام می شود.

  1. فاز سوم ایمپلنت دندان - قرار دادن تاج

در مرحله سوم یک دندان مصنوعی یا تاج روی پایه اصلی ایمپلنت دندان که قبلاً در فک شما قرار گرفته بود قرار می گیرد. تصویری از دهان شما ساخته می شود و دندان یا دندان های جدید شما به گونه ای ایجاد می شود که از نظر اندازه ، شکل و رنگ مناسب برای دهان شما باشد. این مرحله حدوداً دو هفته با هم فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: جایگزین های ایمپلنت دندان، سن مناسب جایگزین کردن دندان، چگونه بهترین کامپوزیت مناسب شکل صورت خود را انتخاب کنید؟ ، ایمپلنت دندان، ایمپلنت اقساطی، ایمپلنت ارزان

ایمپلنت فوری  یا ایمپلنت دندان در یک روز که می بینیم تبلیغ می شود چیست؟

به نظر ما دندانپزشکانی که ادعا می کنند می توانند در یک روز کاشت ایمپلنت انجام دهند ، شما را در معرض خطر غیر ضروری  ایمپلنت ناموفق  قرار می دهند. روش مناسب برای اطمینان از موفقیت طولانی مدت ، قرار دادن پایه اصلی ایمپلنت دندان و اجازه دادن به بدن برای پذیرش و ادغام کاشت ایمپلنت است. 

البته شرایطی وجود دارد که "ایمپلنت دندان در روز" امکان پذیر است.  در این مورد بهتر است با متخصص ایمپلنت دندان مشاوره کنید.

منبع مقاله

جهت اطلاع از شرایط اقساطی و رزرو وقت اینجا کلیک کنید.

 

 

همین حالا کلیک نمایید و عکس لبخندتان را برای ما بفرستید. 

تا مشاوره و هزینه‌ی حدودی آن از طرف متخصص زیبایی برای شما ارسال گردد.

(تصاویر به گونه‌ای که 16 دندان جلو مشخص باشد.)

دیگر مطالب مفید کلینیک دندانپزشکی سیب سفید:

 

0 نظر

ارسال نظر

!
!
ارسال شماره همراه شما منتشر نمی شود.

رزرو وقت

جهت دریافت نوبت آنلاین در کلینیک دندانپزشکی سیب‌سفید فرم رزرو را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

رزرو وقت

!
!
!