آدرس : شاهین شمالی، روبروی خرم‌شاد. تماس : 02144461471-02144451453

سن مناسب ایمپلنت دندان

سن مناسب جایگزین کردن دندان، دندان مصنوعی، ایمپلنت دندان، فایده دندان مصنوعی، فایده جایگزین کردن دندان، دندان ها و لبخند، دندان مصنوعی طبیعی

سن مناسب ایمپلنت دندان
8 مرداد 1398
1
دسته بندی: ایمپلنت,

 

اطلاعیه:قیمت ایمپلنت دندان 5.200.000 به جای 6.200.000 فقط تا 5 روز آینده

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ فراهم شده است.

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09363558965 زیبایی

09393559163 درمانی

جهت اطلاعات بیشتر در مورد کامپوزیت دندان اینجا کلیک کنید 

سن مناسب جایگزین کردن دندان

شما ممکن است که هرگز در سن 20، 30، 40 یا 50 سالگی انتظار دندان مصنوعی را نداشته باشید. شاید - مثل بسیاری از مردم - فکر کردید هرگز نیاز به جایگزین کردن دندان های تان را ندارید. در واقع، از دست دادن دندان در بین بزرگسالان بسیار معمول است، از جمله در طیف سنی جوانتر. در حالی که ممکن است در مورد جایگزینی دندان های از دست رفته در سنین جوانی احساسات درهمی داشته باشید، ما به شما اطمینان می دهیم که این می تواند یک انتخاب عالی برای بهداشت دهان و دندان و لبخند شما باشد. ما نه تنها سن شما را در توصیه ی گزینه های جایگزینی دندان در نظر می گیریم، بلکه اهداف، انتظارات، بودجه، سلامت دندان و سایر عوامل را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

افرادی که از دندان مصنوعی استفاده می کنند، یک ظاهر طبیعی را تجربه خواهند کرد و از یک طراحی منحصر به فرد برای جویدن بهتر بهره مند می شوند. دندان مصنوعی به شکل زیبایی طبیعی ظاهر می شود، خصوصا اگر آنها  برای معرفی شخصیت، سن و ظاهر فیزیکی شما طراحی و ساخته شده باشند.

متخصص دندانپزشک اندازه گیری های خاصی را انجام می دهد که اجازه می دهد تا ویژگی های طبیعی دندان های شما را کپی کند. جایگزینی دندان به صورت لایه به لایه تولید می شوند تا مانند دندان های طبیعی، ظاهری بسیار طبیعی داشته باشید.

دکتر Zeppelin می گوید: "هیچ کس نباید بداند که شما دندان مصنوعی دارید،" من تلاش می کنم که دندان مصنوعی را آنقدر راحت درست کنم که حتی فرد مصرف کننده نیز فراموش کند که دندان مصنوعی است. دندان مصنوعی به خوبی می تواند زندگی شما را بهبود بخشد، هم در ظاهر و هم در عملکرد.

موضوع سن شما نیست - مسئله دندان ها و لبخند شماست

وقتی در مورد افراد بالغ صحبت می کنیم، اصلا چیزی تحت عنوان "خیلی جوان" برای جایگزینی دندان های از دست رفته وجود ندارد. چیزی که دندانپزشکان ما در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید می خواهند با شما صحبت کنند این است که جایگزین کردن دندان های از دست رفته می تواند سلامت دندان ها و اعتماد به نفس در لبخند شما را بازگرداند. ما مشتاقیم به هر یک از بیماران مان در پیدا کردن دندانپزشکی که به بهترین شکل آنها را به اهداف شان برساند کمک کنیم.

به عنوان یک فرد جوان تر، ممکن است یک یا چند دندان را به دلایل مختلف از دست داده باشید از جمله:

  • تروما یا آسيبی که منجر به از دست رفتن دندان می شود (مانند سقوط یا تصادف با اتومبیل)
  • آسیب های ورزشی منجر به از دست رفتن دندان می شود
  • وضعیت سلامتی منجر به از دست رفتن دندان می شود
  • بیماری لثه ( در مورد علل بروز بیماری لثه  بیشتر بدانید)
  • پوسیدگی دندان
  • استعداد ژنتیکی

شما باید با یک متخصص دندانپزشک  ملاقات کنید تا گزینه های جایگزینی دندان ها را مورد بحث قرار دهد. پس از بررسی دندان های تان و بحث درباره انتظارات تان، به شما اطلاع داده خواهد شد که آیا دندان های مصنوعی و سایر ترمیم ها برای شما مناسب هستند یا خیر.

بیشتر بخوانید:ایمپلنت چیست؟ انواع ایمپلنت دندان، مزایا و معایب ایمپلنت دندان، طول عمر کامپوزیت دندان، انواع ارتودنسی دندان، ارتودنسی با لیزر

چگونه دندان مصنوعی یا جایگزین های دندانی دیگر می توانند فایده ای داشته باشند

برای بزرگسالان در هر سنی، جایگزین کردن دندان های از دست رفته مهم است. این کار توانایی شما در جویدن و صحبت کردن را که ممکن است به دلیل از بین رفتن دندان دچار مشکل شده باشد بازیابی می کند. جایگزینی همچنین از کج شدن و ناهماهنگی  دندان های دیگر به علت فضایی که توسط دندان از دست رفته باقی می ماند جلوگیری می کند. البته با بهبود لبخند شما مزایای احساسی و ذهنی نیز وجود دارد.

جایگزینی دندان های از دست رفته می تواند برای زندگی حرفه ای و کاری شما مفید باشد. اگر چه هیچ راهی برای دانستن اینکه آیا رئیس یا مدیر استخدام بر اساس دندان های شما تصمیم می گیرد وجود ندارد اما منصفانه است که بگوییم دندان های از دست رفته ممکن است به اعتماد به نفس شما صدمه بزند. اطمینان و اعتماد به نفس می تواند در تمام مشاغل بسیار مهم باشد. جایگزینی دندانهای از دست رفته تان- با دندان مصنوعی یا پروتزهای دیگر - ممکن است راهی مناسب برای بازیابی اعتماد به نفس شما باشد. در محل کار نمی خواهید که هیچ چیز شما را ازینکه بهترین نوع خودتان باشید منحرف کند و گاهی اوقات احساسات منفی در مورد لبخند تان به طور قابل توجهی منحرف کننده است.

توانایی کامل و بدون محدودیت در صحبت کردن و تلفظ کردن نه تنها در کار، بلکه به طور کلی در زندگی نیز مهم است. شکاف هایی که با دندان های از دست رفته به وجود می آیند بر تلفظ کلمات توسط زبان و لب شما اثر می گذارند. ممکن است صداهای خاص اضافی ادا کنید یا در ایجاد بعضی از صداهای خاص مشکل پیدا کنید. بازگرداندن تمام دندان ها باید این موضوع را از بین ببرد.

دندان مصنوعی های سفارشی برای شما

دندان مصنوعی های امروز چیزی نیست که شما بتوانید تصور کنید. شاید تصور شما از دندان مصنوعی ها به چند دهه پیش برگردد. دندان مصنوعی های مدرن دندان های طبیعی و جذابی به نظر می رسند. آنها متناسب با قالب صورت و فک شما به صورت سفارشی ساخته شده اند. دندان مصنوعی های ارائه شده توسط دندانپزشکان ما دوام و عملکرد مطلوبی را در اختیار شما می گذارند و همچنین لبخند شما را بهبود می بخشند.

دندان مصنوعی هایی که با ایمپلنت پشتیبانی می شوند نیز ممکن است پیشنهاد شود. با استفاده از یک سری ایمپلنت دندان، دندانپزشکان ما در کلینیک سیب سفید، دندان مصنوعی را به پست های قوی تیتانیوم که در استخوان زیر دندان های شما تعبیه شده وصل می کنند. این سیستم یک لنگر محکم و مطمئن برای دندان مصنوعی ایجاد می کند. 

برای دریافت مشاوره در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید، لطفا با شماره های  453 451 44 -021  و  471 461 44 - 021 و یا 09122234921

تماس بگیرید.

منبع مقاله

 

پاسخ دکتر به تصاویر ارسال شده

کامپوزیت دندان چیست؟
نمونه کامپوزیت های انجام شده در کلینیک سیب سفید
چه کسانی نباید از کامپوزیت دندان استفاده کنند؟
کسانی که لثه های بزرگ و چشم گیر دارند برای زیبایی چه باید انجام دهند؟
طول عمر کامپوزیت دندان چقدر است و پس از آن چه باید کرد؟ هزینه کامپوزیت دندان چقدر است و چه تعداد دندان نیاز به کامپوزیت دارد؟
بعد از کامپوزیت دندان چه شکلی میشوم؟ (ارسال عکس) تفاوت لمینت سرامیکی و کامپوزیتی در چیست؟
تفاوت کامپوزیت دندان و بلیچینگ دندان در چیست؟ رایج ترین سوالات درمورد کامپوزیت دندان چیست؟
چگونه بهترین کامپوزیت دندان مناسب شکل صورت خود را انتخاب کنید؟ اگر روی دندان هایم تاج دندان یا کامپوزیت ونیر داشته باشم می توانم از ارتودنسی استفاده کنم؟

ارسال عکس جهت مشاوره اینترنتی با متخصص زیبایی

جهت اطلاع از شرایط اقساطی و رزرو وقت اینجا کلیک کنید.

جدول دسترسی سریع، کلیک کنید.

مشاوره حضوری رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان چیست؟
فیلم مراحل انجام ایمپلنت دندان
آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟
هزینه انجام ایمپلنت دندان چقدر است؟
طول عمر ایمپلنت دندان یا کاشت دندان چقدر است؟ رزرو نوبت برای ویزیت رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان
ایمپلنت دندان مصنوعی به نظر می رسد یا طبیعی؟ مدت زمان کاشت دندان چقدر طول می کشد؟
چه مدت پس از کشیدن دندان می توان ایمپلنت انجام داد؟ به چه تعداد ایمپلنت دندان نیاز دارم؟
مراحل ایمپلنت دندان در صورت نیاز به پیوند استخوان چگونه است؟
چگونه از ایمپلنت دندان مراقبت کنیم؟
آیا نیاز به جایگزینی ایمپلنت دندان قدیمی دارم؟
آیا سالمندان می توانند ایمپلنت دندان انجام دهند؟
بعد از ایمپلنت دندان چه بخوریم؟
آیا کسانی که پوکی استخوان دارند می توانند ایمپلنت انجام دهند؟

 

 

اطلاعیه:قیمت ایمپلنت دندان 5.200.000 به جای 6.200.000 فقط تا 5 روز آینده

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ فراهم شده است.

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09363558965 زیبایی

09393559163 درمانی

 

دیگر مطالب مفید کلینیک دندانپزشکی سیب سفید:

 

1 نظر

امیر
ارسال شده در 16 اردیبهشت 1402 ساعت 12:13 قبل از ظهر
هزینه کشیدن تمام دندان ها و گذاشتن دندان مصنوعی چقدر میشه

ارسال نظر

!
!
ارسال شماره همراه شما منتشر نمی شود.

رزرو وقت

جهت دریافت نوبت آنلاین در کلینیک دندانپزشکی سیب‌سفید فرم رزرو را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

رزرو وقت

!
!
!