آدرس : شاهین شمالی، روبروی خرم‌شاد. تماس : 02144461471-02144451453

سوالات رایج بلیچینگ دندان

امروزه بیشتر افراد به دنبال روشهایی نوین برای زیبای خود هستند و از آنجایی که دندان یکی از مهمترین اجزایی است که در زیبایی چهره نقش دارد افراد بسیار مایل به مرتب کردن و سفید کردن دندان‌هایشان هستند. برای رسیدن به این زیبایی راه‌های بسیاری وجود دارد که با استفاده از آنها میتوانید لبخندی بینظیر و زیبا

سوالات رایج بلیچینگ دندان
3 اسفند 1397
0
دسته بندی: بلیچینگ,

 

اطلاعیه:قیمت بلیچینگ دندان هر دو فک 1200هزار تومان به تعداد محدود تا 29 خرداد ماه

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ فراهم شده است.

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09393558965

ویزیت و مشاوره اینترنتی با متخصصین سیب سفید

تصویر لبخند خود را از طریق فرم زیر بارگذاری و ارسال نمایید. اگر قصد دریافت مشاوره دارید در متن پیام کلمه "مشاوره" و اگر میخواهید تصویر بعد از زیبایی دندان خود را ببینید، کلمه "تصویر" نوشته شود. تصویر باید با کیفیت(با دوربین عقب گوشی) و دندان ها به هم چسبیده و لبخند طبیعی باشد.

اینجا کلیک کنید

سوالات رایج بلیچینگ دندان

امروزه بیشتر افراد به دنبال روشهایی نوین برای زیبای خود هستند و از آنجایی که دندان یکی از مهمترین اجزایی است که در زیبایی چهره نقش دارد افراد بسیار مایل به مرتب کردن و سفید کردن دندان‌هایشان هستند. برای رسیدن به این زیبایی راه‌های بسیاری وجود دارد که با استفاده از آنها میتوانید لبخندی بینظیر و زیبا داشته باشید. از بین تمام روشهای مرتب کردن و سفید کردن دندان مانند لمینت، کامپوزیت، بلیچینگ و ..... روش بلیچینگ متقاضیان خاص خود را دارد و افراد بسیاری را جذب خود کرده است. این روش برای کسانی که دندانهایی مرتب و سالم دارند و تنها نیازمنده سفید کردن دندان هستند بهترین انتخاب است.

بیشتر بخوانید: ارتودنسی با لیزر، علت سیاه شدن لثه، انواع ایمپلنت دندان، روش‌های انجام بلیچینگ دندان، لبخند هالیوودی

به دلیل استقبال بیشتر مراجعه کنندگان به کلینیک و سوالات متدوال در باره‌ی بلیچینگ دندان در این مطلب به پرسشهای رایج در مورد بلیچینگ پاسخ می‌دهیم.

از نظر برخی متخصصان بلیچینگ دندان روشی مضر برای دندانهاست آیا واقعاً همینطوره؟

بر طبق تحقیقاتی که در سالهای اخیر انجام شده این روش سفید کردن به هیچ وجه ضرری ندارد و آسیبی به دندانها نمی‌رساند و تا به امروز هیچ عارضه‌ای از انجام بلیچینگ رویت نشده است. برخی از متخصصان هم که بلیچینگ را منع می‌کنند به دلیل روشهاییست که در کلینیک خود انجام میدهند و میخواهند اغلب بیماران را جذب روشهای خود کنند.

آیا نور دستگاه بلیچینگ مضر است یا خیر؟

از لحاظ علم پزشکی هر نوری که به چشم به صورت مستقیم برخورد کند می‌تواند برای چشم فرد مضر باشد. در انجام این روش سفید کردن دندان نوری که مورد استفاده است نور متمرکز شده و هالوژنی است که پیشنهاد می‌شود در هنگام انجام بلیچینگ حتما از عینکهای مخصوص استفاده می‌شود.

<Bleaching at office>

آیا بلیچینگ دندان رنگ دندانهایی که دارای روکش است را هم تغییر می‌دهد؟

خیر بلیچینگ دندان قادر به تغییر رنگ روکش دندان و دندانهای ترمیمی نیست و فقط می‌تواند تغییر رنگ روکشها را در دراز مدت از بین ببرد.

آیا در دوران بارداری انجام بلیچینگ دندان امکان پذیر است؟

در همه‌ی روشهای سفید کردن دندان از جمله بلیچینگ به دلیل استفاده از مواد سفید کننده شیمیایی امکان به خطر افتادن سلامت شیر مادر می‌باشد. به همین دلیل بیشتر توصیه می‌شود روشهای سفید کردن دندان را به بعد از بارداری موکول کنید.

دوام بلیچینگ دندان چقدر است؟

در این روش سفید کردن دندان دوام و ماندگاری به مواد غذایی که فرد در طی مدت پس از سفید کردن استفاده می‌کند بستگی دارد. هر چه فرد پس از انجام بلیچینگ چای، قهوه، شکلات و در کل غذاهایی که دارای رنگدانه هستند استفاده کند دوام سفیدی دندان کمتر می‌شود. به همین دلیل رعایت بهداشت دهان و دندان کمک شایانی به سفیدی دندان و ماندگاری سفیدی دارد.

برای اطلاع از شرایط اقساط کلینیک سیب سفید اینجا کلیک کنید.

بازه زمانی درمان بلیچینگ دندان چقدر است؟

بازه زمانی درمان به نوع روشی که برای بلیچینگ انتخاب می‌شود بستگی دارد اگر روش بلیچینگ در مطب انتخاب شود طی 2 الی 3 جلسه که هر جلسه حدود 45 دقیقه و اگر روش انتخابی بلیچینگ در خانه باشد حدود 2 الی 3 هفته به طول می‌انجامد. فقط باید به این نکته توجه شود که تاثیر مواد سفید کننده در مطب به دلیل اکسیدکنندگی بیشتر از روش بلیچ در خانه تاثیرگذاری بیشتری دارد.

کادم یک از روشهای انجام بلیچینگ بهتر است؟ 

از بین دو روش بلیچینگ دندان نمیتوان به یقین یکی را انتخاب کرد زیرا انتخاب این روشها بر اساس شرایط دهان و دندان فرد و تغییر رنگ دندانها می‌باشد. به عنوان مثال یک فردی دارای دندانهایی است که بر اثر استفاده از تتراسایکلین تغییر رنگ داده در این حالت تنها با انجام بلیچینگ چه در خانه و چه در مطب به رنگ مورد نظر خود نمی‌رسد در صورتیکه تغییر رنگ فقط ناشی از مصرف تنباکو باشد به راحتی با انجام بلیچینگ خانگی درمان می‌شود.

<Bleaching at home>

پس از بلیچینگ دندان تغییر رنگ دندانها تا چند درجه اتفاق می‌افتد؟

در انجام این نوع روش سفیدکردن دندان تغییر رنگ از دو تا شش درجه اتفاق می‌افتد که به روش درمان و رنگ خود دندان بستگی دارد. مثلا دندانهایی که دارای رنگ خاکستری هستند نسبت به دندانهایی که زرد رنگ هستند در قبال بلیچینگ کمتر جواب می‌دهند.

آیا برای انجام بلیچینگ، دندان ساییده می‌شود؟

اگر در برخی موارد در لایه‌های سطحی مینای دندان تغییر رنگ رخ داده باشد برای نتیجه بهتر در بلیچینگ ابتدا مایکروابرژن و سپس بلیچینگ صورت می‌گیرد. در مایکروابرژن سطح مینای دندان به مقدار خیلی کمی با خمیرهای ساینده مخصوصی تراشیده می‌شود تا بدرنگی‌های سطحی دندان حذف شود.

 

اطلاعیه:قیمت بلیچینگ دندان هر دو فک 1200هزار تومان به تعداد محدود تا 29 خرداد ماه

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ فراهم شده است.

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09393558965

 

 

دیگر مطالب مرتبط کلینیک دندانپزشکی سیب سفید:

0 نظر

ارسال نظر

!
!
ارسال شماره همراه شما منتشر نمی شود.

رزرو وقت

جهت دریافت نوبت آنلاین در کلینیک دندانپزشکی سیب‌سفید فرم رزرو را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

رزرو وقت

!
!
!