آدرس : شاهین شمالی، روبروی خرم‌شاد. تماس : 02144461471-02144451453

لبخند هالیوودی

لبخند هالیوودی به لبخندی گفته میشود که دندان های مرتب، تمیز و صاف را نمایان میکند و بر زیبایی و ماندگاری چهره شما می‌افزاید. دندان مهمترین عضو پس از چشم‌ها در زیبایی چهره است پس دندان های نامرتب و ناسالم از زیبایی و جذابیت شما می‌کاهد.

لبخند هالیوودی
3 بهمن 1397
0
دسته بندی: اصلاح طرح لبخند,

 

تنها تا 15 اسفند ماه: کامپوزیت دندان هر واحد 540 هزار تومان به جای 700 هزار تومان

لیمنت دندان هر واحد 1150000 تومان به جای 1400000 تومان

امکان پرداخت اقساط بلند مدت 

مشاوره از طریق ارسال عکس به واتساپ یا تلگرام 

09122234921

لبخند هالیوودی

لبخند هالیوودی به لبخندی گفته میشود که دندان های مرتب، تمیز و صاف را نمایان میکند و بر زیبایی و ماندگاری چهره شما می‌افزاید. دندان مهمترین عضو پس از چشم‌ها در زیبایی چهره است پس دندان های نامرتب و ناسالم از زیبایی و جذابیت شما می‌کاهد. در سالهای قبل هنگام تهیه فیلم‌های سینمایی برای جذابیت و زیبایی بیشتر بازیگران و خبرنگاران از روکش‌های دندانی استفاده می‌شد. به این صورت که گریمورها این روکشها که از جنس آکریل بود را به مدت چند ساعت بر روی دندان بازیگران قرار میدادند و پس از فیلم بردای یا پروژه مورد نظر به راحتی از سطح دندان جدا می‌کردند. همین عمل باعث شد تا توجه بازیگران به زیبایی و مرتب بودن دندان‌هایشان در نتیجه داشتن لبخندی گیرا جلب شود و به طرح لبخند هالیوودی روی آورند.

بیشتر بخوانید: ارتودنسی دندان، لمینت سرامیکی دندان، کامپوزیت دندان، بلیچینگ دندان، جرمگیری و...

بازیگران مطرح و معروف بزرگی دست به اصلاح طرح لبخند خود یا به اصلاح طرح لبخندهالیوودی زدند ازجمله: برت پیت، جورج کلونی، نیکلاس کیج و ......

اصلاح طرح لبخند یا لبخند هالیوودی با روکش‌های لومینیرزی، لمینتی و کامپوزیتی 

از آنجا که لبخند هالیوودی به دلیل درخشش و سفیدی جذاب است برای انجام اصلاح طرح لبخند و یا ایجاد لبخند هالیوودی از روکشهای لومینیرزی ،کامپوزیتی ، لمینتی و ... استفاده می‌کنند. این نوع روکشها به دلیل درخشانی زیادی که دارند در اصلاح  بدرنگی، نامرتبی و بدفرمی دندانها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع استفاده از این روکش‌های دندان میتواند بدفرمی‌، بدرنگی‌، پریدگی و.. دندان‌ها را اصلاح کند.

اولین مرحله در داشتن طرح لبخند هالیوودی از بین طرح های مختلف لبخند بررسی دندان ها از نظر سلامت می‌باشد.اگر دندانهایتان پوسیده باشد و نیاز به درمان ریشه داشته باشد و یا از نوعی بیماری دهان و دندان رنج میبرید باید ابتدا به درمان مشکلات دندانی بپردازید و یا ریشه دندان پوسیده را درمان کنید.

مرحله بعدی در طرح لبخند هالیوودی، سفید کردن دندانهاست که روش‌های متفاوتی دارد. در این مرحله هم میتوان از هر یک از روکش‌ها برای سفید کردن دندان استفاده کرد.

در روش سفید کردن دندان با لمینت سطح دندان‌های جلویی تقریباً از سطح ششم تا هشتم تراشیده می‌شود. پس از تراش دادن یک ونیر موقتی طراحی میشود و تا چند روز روی دندانتان قرار میگیرد تا پس از تائید از طرح لبخند هالیوودی ونیر دائمی تهیه شده و جایگزین می‌شود. برای ادامه مطلب لمینت دندان اینجا کلیک کنید.

در روش سفید کردن لومینیرزی بدون تراش دادن سطح دندان روکش لمینت بر روی دندان قرار میدهند برای ادامه مطلب در مورد لومینیرزی اینجا کلیک کنید.

کامپوزیت، یکی از روش‌های لمینت دندان می‌باشد. در این روش، از کامپوزیت‌هایی که از جنس پلیمر هستند، استفاده می‌شود. در روش لمینت کامپوزیتی، دندان به میزان کمی تراش داده می‌شود و حتی در مواردی ممکن است بدون تراش لمینت انجام شود. برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

لمینت دندان دیگر روش سفید کردن دندان است. در این روش به کمک موادی به رنگ سفید و یا همرنگ با دندان، ایرادات مختلف دندان مثل شکل ظاهری و یا فاصله‌های زیاد بین دندان‌ها را اصلاح می‌کنند.همچنین در صورت نیاز به تراشیدن دندان، پزشک تقریبا نیم میلیمتر از دندان را می‌تراشد. برای ادامه مطلب در مورد لمینت دندان اینجا کلیک کنید.

 

تنها تا 15 اسفند ماه: کامپوزیت دندان هر واحد 540 هزار تومان به جای 700 هزار تومان

لمینت دندان هر واحد 1150000 تومان به جای 1400000

امکان پرداخت اقساط بلند مدت 

مشاوره از طریق ارسال عکس به واتساپ یا تلگرام 

09122234921

 

همین حالا کلیک نمایید و عکس لبخندتان را برای ما بفرستید. 

تا مشاوره و هزینه‌ی حدودی آن از طرف متخصص زیبایی برای شما ارسال گردد.

(تصاویر به گونه‌ای که 16 دندان جلو مشخص باشد.)

دیگر مطالب مفید کلینیک دندانپزشکی سیب سفید:

0 نظر

ارسال نظر

!
!
ارسال شماره همراه شما منتشر نمی شود.

رزرو وقت

جهت دریافت نوبت آنلاین در کلینیک دندانپزشکی سیب‌سفید فرم رزرو را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

رزرو وقت

!
!
!