آدرس : شاهین شمالی، روبروی خرم‌شاد. تماس : 02144461471-02144451453

ایمپلنت تک دندان، ایمپلنت برای یک دندان

ایمپلنت تک دندان. کاشت دندان. ایمپلنت یا بریج؟ بریج دندان. بهترین روش کاشت دندان. مزایای ایمپلنت تک دندان نسبت به روکش دندان. ایمپلنت جایگزین ریشه دندان. ایمپلنت دندان. ایمپلنت دندانی.

ایمپلنت تک دندان، ایمپلنت برای یک دندان
18 خرداد 1398
0
دسته بندی: ایمپلنت,

 

اطلاعیه:قیمت ایمپلنت دندان 5.200.000 به جای 6.200.000 فقط تا 5 روز آینده

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ فراهم شده است.

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09363558965 زیبایی

09393559163 درمانی

 

ایمپلنت تک دندان:

ایمپلنت: اگر یکی از دندان‌هایتان را از دست داده‌اید، با یک ایمپلنت و یک تاج می‌توانید به راحتی آن را جایگزین کنید. ایمپلنت دندانی جایگزین دندان طبیعی و ریشه‎ی آن خواهد شد.

مزایای ایمپلنت تک دندان نسبت به بریج:

ایمپلنت دندانی در مقایسه با سایر گزینه‌های جایگزینی دندان چند مزیت دارد، به عنوان مثال ایمپلنت دندان علاوه بر اینکه شبیه دندان طبیعی است و مثل آن عمل می‌کند، بدون آسیب رساندن به سلامت دندان‌های مجاور جایگزین دندان تکی می‌شود. درمان رایج دیگری که برای یک دندان از دست رفته به کار می‌رود، بریج دندان یا همان روکش دندان است و مستلزم آن است که دندان‌های مجاور برای حمایت از بریج ثابت شده، به کار گرفته شوند. ایمپلنت دندانی به این دلیل که جایگزین ریشه دندان می‌گردد، استخوان بندی بهتر حفظ می‌شود. با استفاده از روکش، استخوان‌هایی که قبلا دندان را محاصره کرده بودند، خراب می‌شوند، اما ایمپلنت‌های دندانی با استخوان شما ادغام شده و باعث حفظ سلامتی استخوان می‌شوند.

بیشتر بخوانید: انواع کامپوزیت دندان، دستورالعمل‌های مراقبت از ایمپلنت دندان، سوالات متداول لمینت دندان، طول درمان ارتودنسی،  ایمپلنت دندان، ایمپلنت اقساطی

ایمپلنت نسبت به بریج زیباتر است و تمیز کردن آن نیز راحت‌تر می‌باشد. لثه‌های اطراف بریج می‌توانند از آن جدا شوند، همچنین هنگامی که پایه‌ی فلزی یا حلقه‌ی بریج از بین می‌رود، نقص قابل ملاحظه‌ای از خود به جای می‌گذارد. استخوانی که زیر بریج دوباره جذب می‌شود ممکن است منجر به ایجاد لبخندی ناخوشایند شود. چسبی که بریج را در جای خود محکم کرده است ممکن است از بین برود و در صورت از بین رفتن آن، باکتری‌ها می‌توانند دندان‌هایی را که با بریج محکم شده‌اند را ویران کنند.

ایمپلنت چگونه جایگذاری می‌شود؟

1) ایمپلنت دندان که مانند یک پیچ یا سیلندر به نظر می‌رسد، در فک شما قرار داده می‌شود. طی دو تا شش ماه، ایمپلنت و استخوان می‌توانند با یکدیگر پیوند داده شوند تا لنگری برای نگه داشتن دندان مصنوعی شما تشکیل دهند. در طول این مدت، محل ایمپلنت را می‌توان با جایگزینی دندان موقت پوشاند.

2) اغلب، گام دوم برای این روند ضروری است که در آن ایمپلنت را باز می‌کنند و بسط را به آن پیوند می‌دهند. این سرپوش موقتی، فنداسیونی که دندان جدید شما روی آن قرار می‌گیرد را کامل می‌کند. لثه‌ها چند هفته پس از این فرآیند التیام می‌یابند.

3) سیستم‌های ایمپلنتی یک مرحله‌ای وجود دارند که به این مرحله‌ی دوم نیاز ندارد. این سیستم‌‌ها از ایمپلنتی استفاده می‌کنند که قطعه‌ی بسط از قبل به آن متصل می‌باشد. متخصص ایمپلنت مناسب‌ترین سیستم را در نهایت به شما توصیه خواهد کرد.

4) در نهایت، یک دندان جایگزین به نام تاج توسط دندانپزشک خوب برای شما ساخته می‌شود و به یک پست فلزی کوچک به نام پایه جناحی متصل می‌شود. پس از یک مدت کوتاه، لبخندی با اعتماد به نفس، توانایی جویدن و صحبت کردن را تجربه خواهید کرد. ایمپلنت‌های دندانی بسیار زیبا و طبیعی هستند، حتی ممکن است فراموش کنید که دندانی را از دست داده بودید.

هر کدام از این موارد ممکن است برای افراد مختلف متفاوت باشد و برخی از این مراحل را می‌توان طبق شرایط ترکیب کرد. متخصص دندانپزشک شما برای تعیین بهترین برنامه‌ریزی درمانی ایمپلنت با شما مشورت خواهد کرد و تمام شرایط و نیاز اصلی بیمار را درنظر خواهد گرفت. کلینیک دندانپزشکی سیب سفید با داشتن مجرب‌ترین کادر دندانپزشکی، تمامی خدمات درمانی و زیبایی خود از جمله ایمپلنت، ارتودنسی، پرکردن دندان، عصب کشی دندان، کامپوزیت دندان، بلیچینگ دندان، لمینت دندان و... را به صورت اقساطی انجام می‌دهد.

منبع مقاله

جهت اطلاع از شرایط اقساطی و رزرو وقت اینجا کلیک کنید.

 

 

 

اطلاعیه:قیمت ایمپلنت دندان 5.200.000 به جای 6.200.000 فقط تا 5 روز آینده

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ فراهم شده است.

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09363558965 زیبایی

09393559163 درمانی

 

 

همین حالا کلیک نمایید و عکس لبخندتان را برای ما بفرستید. 

تا مشاوره و هزینه‌ی حدودی آن از طرف متخصص زیبایی برای شما ارسال گردد.

(تصاویر به گونه‌ای که 16 دندان جلو مشخص باشد.)

دیگر مطالب مفید کلینیک دندانپزشکی سیب سفید:

0 نظر

ارسال نظر

!
!
ارسال شماره همراه شما منتشر نمی شود.

رزرو وقت

جهت دریافت نوبت آنلاین در کلینیک دندانپزشکی سیب‌سفید فرم رزرو را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

رزرو وقت

!
!
!