آدرس : شاهین شمالی، روبروی خرم‌شاد. تماس : 02144461471-02144451453

چه کسانی کاندید لمینت دندان هستند؟

اصلاح طرح لبخند،لمینت دندان چیست؟نازکی لمینت دندان.چه کسانی نیاز به لمینت دندان دارند؟اصلاح طرح لبخند با لمینت دندان

چه کسانی کاندید لمینت دندان هستند؟

کسانی که دندانهای بد رنگ دارند. این تغییر رنگ که ممکن است ناشی از کشیدن سیگار، مصرف مواد غذایی، نوشدن قهوه زیاد و ضرب دیدگی دندان یا عصب کشی ناقض باشد. برای فرم بخشیدن و یکدست کردن دندان کسانی که به هم ریختگیهای دندانی دارند یعنی فاصله ی بین دندان های آن ها زیاد است یا موقعیت دندان آنها بد است و فرو رفتگی یا برامدگی در آنها وجود دارد. اگر لبه ی دندان فرد شکسته شده یا اثرات ترک خوردگی در آن مشاهده میشود لمينت دندان میتواند درمان مناسبی باشد. اصلاح طرح لبخند بر حسب درخواست مراجعه کننده. همچنین برای انجام اصلاحات جزئی ترتیب دندان های جلو و منظم کردن آن ها این روش کارا است.

نازکی لمینت چقدر است؟

در گذشته بزرگترین عیب لمینت ها، تراش زیاد دندان ها برای رسیدن به زیبایی بود و هر چند که اینکار یک درمان محسوب می شد ولی این حقیقت که آسیب غیر قابل برگشت به دندان وارد می شد حس بدی به بیمار می داد.

امروزه لمینت های نسل جدید به خاطر افزایش استحکام سرامیک ها توسط تکنولوژی مورد استفاده، می تواند در ضخامتهای بسیار کمی در حد ۳ دهم میلیمتر ساخته شود و این باعث می شود که نیازی به تراش زیاد دندان نباشد و در عین حال زیبایی و استحکام خوبی رو هم داشته باشیم.

اصلاح طرح لبخند با لمینت دندان

اینکه در درمانهای زیبایی چه تعداد دندان باید مورد درمان قرار گیرد، یک اصل و قاعده کلی ندارد و بستگی به شرایط دندانها و توقع و انتظار مراجعه کننده از درمان زیبایی دارد .

گاهی ممکن است مشکل فقط با درمان یک یا چند دندان قابل اصلاح باشد و گاهی نیز کل دندانهای ناحیه طرح لبخند نیاز به اصلاح دارد .

اما معمولا در درمانهای زیبایی وسیع، ناحیه طرح لبخند ( یعنی دندانهایی که در حین لبخند مشخص می شوند ) شامل ۸ تا ۱۰ دندان در قوس هر فک می شود که به فرم قوس فک و فرم لب و دهان و موقعیت فک هم بستگی دارد .

و باز هم اینکه ایا می شود دندانهای یک فک مثلا فقط فک بالا انجام شود و یا دندانهای هر دو فک باید مورد درمان قرار گیرد، به شرایط دندانها و خواسته بیمار بستگی دارد . ولی اگر تفاوت رنگ انتخابی با رنگ دندانها زیاد باشد، بهتر است هر دو فک مورد درمان قرار گیرد .

اصلاح طرح لبخند” یعنی چی؟

به درمانهایی که بمنظور زیباتر کردن دندانها انجام می شود تا در نهایت لبخندی جذابتر برای مراجعه کننده خلق شود، اصلاح طرح لبخند می گویند .

این درمانها می تواند بر اساس وضعیت دندانها متفاوت باشد مثلا لمینت سرامیکی، کامپوزیت ونیر، ارتودنسی، بلیچینگ و ...

گاهی در اصلاح طرح لبخند مجموعه ای از درمانها ممکن است نیاز باشد، مثلا ممکن است اصلاح طرح لبخند یک نفر شامل ترکیبی از درمانهای ایمپلنت و لمینت باشد .

در اصلاح طرح لبخند مواردی مثل رنگ دندان، شکل و فرم دندان و نامرتبی دندانها اصلاح می شود .

به دندانهای خودتون در اینه نگاه کنید و ببینید که ایا دندانهای شما هم نیاز به اصلاح دارد؟ اگر بلی، مشکل اصلی دندانهایتان چیست ؟

بد رنگی

نامرتبی

وجود فاصله

شکل و فرم نامناسب

شکستگی

کوتاهی یا بلندی.

برای مشاوره حضوری به صورت رایگان همین حالا وقت خود را با تماس با کلینیک تعیین کنید.

 

اطلاعیه:قیمت لمینت دندان هر واحد 3500هزار تومان و کامپوزیت دندان هر واحد 950هزار تومان به تعداد محدود تا 5 روز آینده

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09393558965 زیبایی و

درمانی 

 

جهت اطلاع از شرایط اقساطی و رزرو وقت اینجا کلیک کنید.

دیگر مطالب مفید کلینیک دندانپزشکی سیب سفید:

0 نظر

ارسال نظر

!
!
ارسال شماره همراه شما منتشر نمی شود.

رزرو وقت

جهت دریافت نوبت آنلاین در کلینیک دندانپزشکی سیب‌سفید فرم رزرو را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

رزرو وقت

!
!
!