هزینه ایمپلنت کل دندان ها

آیا ایمپلنت دندان درد دارد>هزینه ایمپلنت برای کل دندان ها چقدر است؟ایمپلنت دندان وشرایط اقساطی، پروتز دندان ثابت برپایه ایمپلنت،

7 آبان 1399
دسته بندی: ایمپلنت,

هزینه ایمپلنت کل دندان ها

گاهی افراد یک یا چند و گاهی همه ی دندان های یک فک خود را از دست میدهند و بهترین روش برای کسانی که بیش از یک دندان از دست رفته دارند این است که ایمپلنت دندان انجام دهند.در حال حاضر بهترین روش برای دندان های از دست رفته ایمپلنت دندان مباشد. یا تمام دندان های خود را از دست داده اند بهتر است به فکر کاشت گستره ایمپلنت باشند که اصطلاحا میگویند فول ماوس یا ایمپلنت کامل. در اغلب موارد ما برای اینکه بتوانیم برای این عزیزان دندان های جایگزین بکاریم باید از ترکیب پروتز دندان و ایمپلنت ها استفاده کنید. در واقع ابتدا تعدادی ایمپلنت میکاریم سپس پروتزهای کامل دندانی ثابت و متحرک را روی آن ها سوار میکنیم.

قیمت ایمپلنت دندان به صورت فول ماوس به نوع ایمپلنت ها بستگی دارد. اگر شما بخواهید ایمپلنت بر پایه پروتز دندان را جایگزین دندان های از دست رفته خود کنید باید به طور متوسط کمتر از قیمت ایمپلنت دائمی هزینه کنید. اما اگر بخواهید ایمپلنت ثابت و دائمی بکارید باید حداقل 90 میلیون تومانی هزینه کنید.

هزینه ایمپلنت دندان به خودی خود تنها هزینه ای نیست که باید جهت پرداخت در نظر بگیرید. قبل از انجام هرگونه اقدامات جدی مانند عمل جراحی کاشت، شما باید توسط یک متخصص ایمپلنت ارزیابی شوید. برای معاینه دندانپزشکی و ارزیابی ها نیز باید هزینه کنید. دندانپزشک ابتدا تاریخچه پزشکی شما را ارزیابی می کند.

در جلسه ارزیابی باید به هر بیماری یا سابقه خانوادگی بیماری ها و اختلالات موجود که داشته اید یا دارید اشاره کنید. تمام آنچه که باید درباره ایمپلنت بدانید را باید در این جلسه به صورت تمام و کمال از متخصص دندانپزشکی دریافت کنید.

ارزیابی دهان و دندان همچنین شامل مشاهده و بررسی دندانهایی است که هنوز در دهان شما وجود دارد. دندانپزشک وضعیت دندان های شما را بررسی کرده و یک برنامه درمانی کامل و جامع برای آن تدوین خواهد کرد. در پایان ، پزشک بهترین مسیر را برای جایگزین کردن دندان به شما توصیه خواهد کرد.

آیا ایمپلنت درد دارد؟

خیلی از کسانی که می‌خواهند ایمپلنت دندان انجام دهند نگران درد بعد از ایمپلنت هستند .

در حین عمل ایمپلنت ، دندانپزشک ناحیه مورد نظر را بی حس می کند و بنابراین در حین انجام کار شما دردی را حس نمی کنید. اما بعد از عمل ، احتمالا کمی درد خواهید داشت و درد ان تقریبا مشابه درد بعد از کشیدن دندان است، اما اینکه این درد چقدر طول می‌کشد و چقدر شدت دارد، بسته به هر فردی متفاوت است. در ضمن راه‌هایی وجود دارد که می‌توان به کمک آن‌ها این درد را برطرف کرد یا به حداقل رساند.

میزان دردی که بعد از کاشت ایمپلنت احساس می‌کنید به این بستگی دارد که وسعت جراحی چقدر بوده و اینکه چه تعداد ایمپلنت انجام داده‌اید. هرچه فرایند عمل طولانی‌تر باشد و ایمپلنت‌های بیشتری انجام داده باشید، درد بعد از جراحی هم بیشتر خواهد بود.

و اما اینکه بعد از ایمپلنت چند روز درد دارید؟

نمی‌توان زمان دقیقی را مشخص کرد و میزان و طول این درد برای هر فردی متفاوت است. با این حال، معمولاً افراد حداکثر تا ۱۰ روز بعد از جراحی این درد را احساس می‌کنند. در این مدت برایتان مسکن‌هایی تجویز می‌شود تا دردتان را تسکین دهد. علاوه بر این، ممکن است بعد از جراحی کمی تورم هم داشته باشید که معمولاً پس از ۳ تا ۵ روز از بین می‌رود.

پروتز دندان ثابت بر پایه ایمپلنت

برای اینکه بتوان پروتز را به حالت دائمی و ثابت در آورد لازم است بیش از دو ایمپلنت (معمولا 4 عدد) در هر فک کاشته شود. یعنی برای فک بالا 4 عدد و برای فک پایین نیز 4 عدد دیگر و در مجموع 8 عدد ایمپلنت باید بکارید. دقت کنید که هزینه و قیمت ایمپلنت دندان برای هر فک جدا محاسبه میشود.

محبوب ترین روش برای جایگزین کردن دندان ها که از این پروتزها پشتیبانی میشود تحت نام های All-On-Four و G4. در هر کدام از این روش ها روی هر فک حداقل 4 ایمپلنت کاشته میشود و بیمار نمیتواند پروتزهای سوار شده روی این ایمپلنت ها را بردارد.

پروتزهای ثابت بر پایه ایمپلنت معمولا بهترین روش جایگزینی بیش از چند دندان از دست رفته است که راحتی، دوام و ماندگاری، زیبایی، عملکرد بسیار بالایی دارند. آن ها همچنین مراقبت کمتری نیاز دارند.

اطلاعیه:قیمت ایمپلنت دندان هر واحد 3500 هزار تومان به تعداد محدود تا 15 آبان ماه

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ فراهم شده است.

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.