آدرس : شاهین شمالی، روبروی خرم‌شاد. تماس : 02144461471-02144451453

تاثیر ایمپلنت دندان بر بهبود زندگی

تاثیر ایمپلنت دندان بر بهبود زندگی، فقدان دندان، اجتناب از مشکلات فقدان دندان، فقدان دندان و سخت شدن جویدن، مشکلات هضم غذا، مشکلات جویدن غذا

تاثیر ایمپلنت دندان بر بهبود زندگی
7 مرداد 1398
0
دسته بندی: ایمپلنت,

نقش ایمپلنت دندان بر بهبود زندگی

ایمپلنت دندان: دندان های از دست رفته لبخند شما، نیش و سلامت دندان شما را تحت تاثیر قرار می دهند. بازگرداندن دندان های تان با ایمپلنت دندان بدان معنی است که می توانید دوباره از چیزهایی که دوست دارید لذت ببرید، بدون ناراحتی ناشی از دندان های از دست رفته. لطفا در مورد مزایای استفاده از این فرآیند که اکنون شروع شد در زیر بخوانید.

اجتناب از ناراحتی و مشکلات دندانی ناشی از فقدان دندان

دندان های از دست رفته می توانند نشاط شما را کم کنند. ببینید که آیا ایمپلنت های دندانی راه مناسبی برای انجام اهداف دندانپزشکی شما هستند یا خیر تا بتوانید از مشکلات رایج مرتبط با دندان های از دست رفته جلوگیری کنید:

  • نیش بد. شکاف ناشی از دندان های از دست رفته می تواند ناراحت کننده باشد. خود بافت ممکن است تحریک شود، و یا ممکن است زمانی که چیزی را گاز می زنید احساس ناراحتی یا درد داشته باشید.
  • دندان های لق. اگر چه فورا اتفاق نمی افتد، دندان های شما به دلیل شکافی که بر اثر از دست رفتن دندان ایجاد شده است کج خواهد شد. هنگامی که تمام دندان ها سر جایشان باشند و به درستی هماهنگ شده باشند، موقعیت یکدیگر را حفظ می کنند. از دست رفتن دندان، باعث حرکت دندان های مجاور می شود.
  • زیبایی لبخند. هنگامی که دندان های از دست رفته را جایگزین می کنید احساس خوبی در مورد لبخند خود داشته باشید. خجالت به خاطر شکاف ها می تواند موجب شود که شما جلوی لبخند و خنده خود را بگیرید، که اصلا احساس خوبی نیست. دندانپزشکان  کلینیک دندانپزشکی  سیب سفید مشتاق هستند تا لبخندی را به بیماران بدهند که عاشقش هستند.

بسته به نوع ایمپلنت های انتخاب شده، فرآیند ممکن است چندین هفته از مشاوره تا نتایج نهایی طول بکشد. در حال حاضر شروع روند به این معنی است که شما در ادامه ی سال به دنبال یک لبخند کامل خواهید بود.

سخت شدن جویدن

از دست دادن دندان ها باعث سخت شدن جویدن می شود. شما برای جویدن غذا به دندان های جلویی تان نیاز دارید، در حالی که دندان های عقبی برای هضم آسان تر غذا را می جوند. شاید شما در طول وعده های غذایی دچار ناراحتی شده باشید یا اینکه از مواد غذایی خاصی مثل سیب، استیک یا هویج خام اجتناب کرده اید.

اگر چه زمان بندی هر فرد با محدودیت های برنامه ریزی و جزئیات فرآیند متفاوت است، اگر ایمپلنت جاگذاری شود، نتایج دندانپزشکی ایمپلنت در مدت کمی آماده می شود. هنگامی که همه چیز بهبود بیابد، می توانید تمام غذاهای مورد علاقه خود را بخورید.

بیشتر بخوانید: انواع ایمپلنت دندان، مزایا و معایب ایمپلنت دندان، طول عمر کامپوزیت دندان، انواع ارتودنسی دندان، ارتودنسی با لیزر،  ایمپلنت دندان، ایمپلنت اقساطی

بازگشت به فعالیت هایی که دوست دارید، با اطمینان

در حالی که فعالیت هایی مانند پیاده روی، کمپینگ، شنا، ماهیگیری و همه ی چیزهای دیگری که ما دوست داریم در سرگرمی هایمان داشته باشیم، به طور مستقیم تحت تاثیر اینکه آیا شما دندان های خود را از دست داده اید یا نه نیست، اما اگر به خاطر لبخند تان افسرده یا غمگین باشید ممکن است انگیزه ای برای انجام چنین کارهایی نداشته باشید. وقتی لبخند تان را دوست ندارید یا دچار ناراحتی دندانی هستید یا خوردن غذاهایی که دوست دارید برای تان سخت است طبیعی است که همچین حسی را تجربه کنید. در نهایت چنین احساساتی ممکن است شما را از سرگرمی ها و علایق تان دور کند.

خبر خوب این است که ایمپلنت های دندانی ممکن است راه مناسبی برای بازگرداندن احساسات مثبت مرتبط با دندان ها و سلامت دهان باشند. بعضی از افراد پس از ترمیم دندان های شان دوباره بهبود می یابند و اعتماد به نفس و کیفیت زندگی شان افزایش می یابد. شما شایسته ی این هستید که احساس خوبی به لبخند خود داشته باشید و ما در کلینیک دندانپزشکی می توانیم به شما کمک کنیم که تصمیم بگیرید آیا اکنون زمان مناسبی برای ایمپلنت های دندانی است یا خیر.

جهت اطلاع از شرایط اقساطی و رزرو وقت اینجا کلیک کنید.

 

 

 

اطلاعیه:قیمت ایمپلنت دندان 5.200.000 به جای 6.200.000 فقط تا 5 روز آینده

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ فراهم شده است.

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09363558965 زیبایی

09393559163 درمانی

 

 

همین حالا کلیک نمایید و عکس لبخندتان را برای ما بفرستید. 

تا مشاوره و هزینه‌ی حدودی آن از طرف متخصص زیبایی برای شما ارسال گردد.

(تصاویر به گونه‌ای که 16 دندان جلو مشخص باشد.)

دیگر مطالب مفید کلینیک دندانپزشکی سیب سفید:

0 نظر

ارسال نظر

!
!
ارسال شماره همراه شما منتشر نمی شود.

رزرو وقت

جهت دریافت نوبت آنلاین در کلینیک دندانپزشکی سیب‌سفید فرم رزرو را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

رزرو وقت

!
!
!