عفونت ایمپلنت دندان

عفونت ایمپلنت.علائم عفونت ایمپلنت.چرا ایمپلنت عفونی میشود؟راه درمان عفونت امپلنت دندان.درمان عفونت در منزل.

20 مرداد 1399

عفونت ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان درست مانند دندانهای طبیعی عمل می کند و می توانند مانند دندانهای طبیعی عفونت کند. در صورت غفلت یا مراقبت نامنظم، ایمپلنت های دندان عفونت میکند و از بین می روند.

عفونت اطراف ایمپلنت دندان نوعی بیماری لثه است که به عنوان لانه گزینی شناخته می شود. این عفونت می تواند نتیجه سیگار کشیدن، یک روال بهداشت دهان و دندان ناکام، دیابت، یک سیستم ایمنی بدن به خطر بیافتد، عادات عملکردی (بروکسیسم) یا یک واکنش آلرژیک به خود ایمپلنت باشد. در صورت عدم درمان، از دست رفتن و عفونت پیشرونده استخوان می تواند باعث از بین رفتن ایمپلنت شود.

ویژگی های یک ایمپلنت دندان عفونی شبیه به بیماری های لثه است و می تواند شامل یک یا چند مورد از علائم زیر باشد:

•     کاشت شل شده

•     لثه های قرمز یا التهاب اطراف کاشت

•     بوی بد دهان

•     احساس درد و ناراحتی از ناحیه

•     اگزودات (چرک) که از منطقه قابل مشاهده است

•     مشکل در جویدن

•     تب

•     هنگام مسواک زدن در اطراف کاشت خونریزی می کند

دندانپزشک شما با معاینه بالینی و رادیوگرافی می تواند پری ایمپلنتیت را سریع و راحت تشخیص دهد. هدف طولانی مدت دستگیری پیشرفت عفونت و حفظ ایمپلنت است.

بسته به میزان عفونت، متخصص ایمپلنت شما ممکن است شستشوی مخصوص دهان تجویز کند یا ترکیبی از گزینه های دیگر را ارائه دهد تا بتوانید ایمپلنت خود را در مسیر سالم قرار دهید. گزینه های درمانی ممکن است شامل آنتی بیوتیک ها، جراحی ها، لیزر درمانی با ضد عفونی سطح، دبریدمان مکانیکی یا درمان ضد میکروبی باشد.

ایمپلنت عفونی می تواند مخرب و پرخاشگر باشد. ایمپلنت آلوده می تواند به بیماری سیستمیک منجر شود که می تواند باعث آسیب به قلب و سایر اعضای بدن شود. اگر به اندازه طولانی درمان نشود، عفونت های باکتریایی با درجه پایین می توانند عواقب جدی داشته باشند و این پتانسیل را دارند که خیلی سریع از بین بروند.

6 علامت ایمپلنت دندان عفونی

طعم بد / بوی بد دهان:

هنگامی که ایمپلنت های بی کیفیت عفونی می شوند، بوی خود را منتشر می کنند و باعث بوی بد دهان و طعم وحشتناک می شوند.

چرک یا خونریزی:

اگر متوجه چرک یا خونریزی از لثه ها یا ناحیه ایمپلنت شده اید، احتمالاً با عفونت روبرو هستید. بسیاری از افراد هنگام مسواک زدن فقط خونریزی در اطراف لثه و ناحیه ایمپلنت را تجربه می کنند، اما این هنوز هم دلیلی برای نگرانی است.

درد یا تب:

بیشتر عفونتهای باکتریایی خوراکی همراه با درد در ناحیه ایمپلنت و تب هستند زیرا بدن شما برای آزمایش و مقابله باکتری ها از دفاع خود استفاده می کند.

مشکل در جویدن:

اگر کاشت دندان تیتانیوم ندارید ، ممکن است در جویدن حتی اگر ناحیه آلوده نباشد، در جویدن دچار مشکل شوید. کاشت تیتانیوم محکم است و قادر به یکدست شدن لثه ها و فک های استخوان است به گونه ای که هنوز هم طبق معمول می توانید جوید.

لثه های قرمز یا متورم:

لثه هایی که قرمز و متورم هستند از شاخص های اصلی عفونت ایمپلنت هستند. اگر لثه های شما از نظر جسمی متورم به نظر نرسند، ممکن است به لمس متورم شوند.

کاشت شل:

هرچه کیفیت کاشت مورد استفاده کاسته شود، مشکلات عفونت احتمالی بیشتری را تجربه خواهید کرد. یک ایمپلنت لرزشی یا شل که احساس می کند از بین می رود احتمالاً آلوده شده است و نیاز به جایگزینی با کیفیت مناسب دارد.

در صورت بروز هر یک از علائم فوق بلافاصله با کلینیک تماس بگیرید. در صورت عدم درمان، کاشت دندان آلوده می تواند به آسیب جدی دهان منجر شود. ما می توانیم ایمپلنت های فعلی شما را با ایمپلنت های دندان تیتانیوم جایگزین کنیم تا دهان شما از عفونت در امان باشد.

اطلاعیه:قیمت ایمپلنت دندان 2.200.000 به جای 3.000.000 فقط تا 29 اسفند ماه

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ فراهم شده است.

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.