آدرس : شاهین شمالی، روبروی خرم‌شاد. تماس : 02144461471-02144451453

تصورات اشتباه رایج در مورد ایمپلنت دندان

تصورات رایج اشتباه در مورد ایمپلنت دندان، هزینه ایمپلنت دندان، مراقبت های ایمپلنت دندان، سن مناسب ایمپلنت دندان، انتخاب دندانپزشک مناسب برای ایمپلنت دندان،

تصورات اشتباه رایج در مورد ایمپلنت دندان
5 مرداد 1398
0
دسته بندی: ایمپلنت,

اطلاعیه:قیمت ایمپلنت دندان 5.200.000 به جای 6.200.000 فقط تا 5 روز آینده

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ فراهم شده است.

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09363558965 زیبایی

09393559163 درمانی

تصورات اشتباه رایج در مورد ایمپلنت دندان

1. ممکن است مردم ایمپلنت دندانی من را ببینند:

ایمپلنت های دندانی مانند دندان های طبیعی هستند. آنها به شکل ظاهری لبخند شما یکپارچگی می دهند، بخشی به این دلیل است که دندانپزشکان ما می دانند چگونه ترمیم های سفارشی ایجاد کنند. ترمیم ها از موادی ساخته شده اند که شبیه خواص منعکس کننده نور و درخشش دندان های طبیعی شما است.

2. هزینه بالای ایمپلنت دندان:

وقتی مردم جایگزین دندان انتخاب می کنند هزینه ایمپلنت معمولا یک عامل تأثیرگذار است. این عامل باید در برابر ارزشی که ارائه می شود سبک وسنگین شود. همچنین درکنار هزینه مسائل زیر را در نظر بگیرید:

  • کیفیت زندگی
  • مزایای سلامتی جایگزینی دندان
  • ایمپلنت دندان چه مدت دوام خواهد داشت?
  • در طول زندگی چند بار نیاز به جایگزین شدن دارد؟- با هزینه اضافی
  • هزینه های مربوط به لوازم جانبی مربوط به ترمیم یک دندان خاص (ایمپلنت های دندانی هیچ لوازم جانبی ندارند که نیاز به جایگزینی منظم داشته باشد)

هزینه های اولیه ی هر روش شامل کل هزینه ی آن در طول زندگی شما نمی شود. پیش بینی می شود که کل هزینه های ایمپلنت های دندانی نسبت به گزینه های دیگر نسبتا پایین است. دلیل این امر این است که ایمپلنت های دندانی، راه حلی طولانی مدت برای جایگزینی دندان های از دست رفته است که ما در دندانپزشکی مدرن داریم. هزينه هاي جایگزینی، عامل همیشگی نخواهد بود.

3. من احتمالا یک نامزد خوب برای ایمپلنت نیستم:

بسیاری از افراد نامزد خوبی برای ایمپلنت های دندانی هستند. تنها راه اینکه با اطمینان بدانیم این است که با دندانپزشکان با تجربه مشورت کنیم. آنها تمام گزینه های درمانی برای بازگرداندن لبخند تان را معرفی می کنند. ما می خواهیم که شما با خیال راحت هر یک از این گزینه ها را انتخاب کنید.

4. ایمپلنت های دندانی نیاز به مراقبت ویژه دارند:

ایمپلنت های دندانی همانند دندان های طبیعی شما به مراقبت احتیاج دارند: مسواک زدن، نخ دندان کشیدن و مراجعه به دندانپزشک. شما می توانید همان غذاها را بخورید، آدامس بجوید، با صدای بلند بخندید - ایمپلنت های دندانی به مراقبت ویژه نیاز ندارند.

بیشتر بخوانید: ایمپلنت، انواع ایمپلنت دندان، ایمپلنت دندان برای بیماران دیابتی، لمینت دندان، کامپوزیت دندان،  ایمپلنت دندان، ایمپلنت اقساطی

5. احتمالا سن من برای ایمپلنت های دندانی خیلی زیاد است:

از دست دادن دندان در سنین بالا رایج است.محدودیت سنی بالایی برای ایمپلنت های دندانی وجود ندارد، و دندانپزشکان بسلامت جسمانی شما را بررسی و تعیین می کنند که آیا شما نامزد مناسبی برای ایمپلنت هستید یا خیر. جایگزینی دندان در هر سنی مهم است. از دست دادن دندان ها، جویدن و صحبت کردن را دشوار می کند. شکاف ها ممکن است باعث ایجاد حس بدی در مورد لبخند تان در شما شوند و دندان های باقی مانده شما ممکن است به خاطر این شکاف ها در حال تغییر موقعیت و کج شدن باشند.

6. من می توانم هر دندانپزشکی را برای ایمپلنت انتخاب کنم:

شما باید یک متخصص دندانپزشکی با تجربه و مناسب برای قرار دادن ایمپلنت دندان خود انتخاب کنید. بهترین متخصص ایمپلنت باید این روش را به طور مرتب انجام دهد و بتواند به شما شرح حالی از بیماران گذشته نشان دهد.

در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید، ما قبل و بعد تصاویر ایمپلنت بیماران مان را نیز نشان خواهیم داد تا شما بتوانید ببینید که نتایج نهایی چگونه خواهند بود.

منبع مقاله 

جهت اطلاع از شرایط اقساطی و رزرو وقت اینجا کلیک کنید.

 

 

همین حالا کلیک نمایید و عکس لبخندتان را برای ما بفرستید. 

تا مشاوره و هزینه‌ی حدودی آن از طرف متخصص زیبایی برای شما ارسال گردد.

(تصاویر به گونه‌ای که 16 دندان جلو مشخص باشد.)

دیگر مطالب مفید کلینیک دندانپزشکی سیب سفید:

0 نظر

ارسال نظر

!
!
ارسال شماره همراه شما منتشر نمی شود.

رزرو وقت

جهت دریافت نوبت آنلاین در کلینیک دندانپزشکی سیب‌سفید فرم رزرو را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

رزرو وقت

!
!
!