آدرس : شاهین شمالی، روبروی خرم‌شاد. تماس : 02144461471-02144451453

بهترین رنگ و شکل لمینت دندان

بهترین رنگ لمینت دندان، بهترین شکل لمینت دندان، انتخاب بهترین رنگ لمینت، رنگ بندی لمینت دندان، انواع رنگ لمینت دندان، چگونه بهترین رنگ لمینت دندان را انتخاب کنیم؟ انتخاب بهترین شکل لمینت دندان، چگونه بهترین شکل لمینت را انتخاب کنیم؟ مناسب ترین رنگ لمینت دندان، مناسبترین شکل لمینت دندان

بهترین رنگ و شکل لمینت دندان
6 آبان 1398
0

انتخاب بهترین شکل و رنگ لمینت دندان

آیا دندانپزشک شما روکش ها را به عنوان گزینه ای مناسب برای بازگرداندن زیبایی و عملکرد به لبخند شما پیشنهاد کرده است؟ در اینجا چگونگی انتخاب شکل، سایه و رنگ مناسب روکشهای لمینت دندان برای طبیعی ترین نتایج آورده شده است.

روکش های لمینت نوعی نوآورانی در درمان های دندانپزشکی زیبایی است که به منظور تقویت ظاهر کلی دندان ها و لبخند شما طراحی شده است. در بیشتر موارد همانند ایمپلنت دندان جلو، لمینت دندان روی دندانهای جلویی قرار می گیرند ، و نیز روی دندان هایی که در طرفین هستند و هنگام لبخند زدن یا صحبت کردن دیده می شوند. البته قیمت ایمپلنت دندان و نیز کاربرد و روش آن با لمینت دندان متفاوت است.

از ونیرهای (کامپوزیت دندان و لمینت) برای اصلاح تعدادی از مشکلات دندانپزشکی استفاده می شود.  مانند:

در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید ، اهمیت دندانهای زیبا و سالم را درک می کنیم ، به همین دلیل ما طیف گسترده ای از خدمات دندانپزشکی زیبایی ، از جمله لمینت دندان ، کامپوزیت دندان ، بلیچینگ یا سفید کردن دندان و نیز ایمپلنت دندان را ارائه می دهیم تا به شما در گرفتن لبخند زیبا و سفید کمک کنید. شما می توانید از خدمات ایمپلنت ارزان، ایمپلنت اقساطی، کامپوزیت اقساطی و لمینت اقساطی کلینیک دندانپزشکی سیب سفید بهره مند شوید.

انتخاب رنگ مناسب لمینت دندان

انتخاب رنگ مناسب برای روکشهای سرامیکی شما می تواند یک تصمیم بزرگ باشد. با این حال ، این فرایندی است که یک دندانپزشک زیبایی با تجربه ، می تواند به راحتی شما را راهنمایی کند.

بسته به رنگ فعلی دندان ها و نیز اهداف شما ، برنامه درمانی می تواند بسیار متفاوت باشد ، بنابراین مهم است که به وضوح نتیجه مورد نظر خود را دریافت کنید - خواه لبخند سفید "هالیوود" مدنظرتان باشد ، یا سایه ای طبیعی تر. هنگام طراحی یک مدل لبخند ، همیشه رنگ پوست ، رنگ چشم و جنسیت فرد در نظر گرفته می شود. این خصوصیات به متخصص دندانپزشک کمک می کند سایه ای را انتخاب کند که هم زیبایی شناختی و هم سبک زندگی فرد تکمیل شود. برای جلوگیری از نتیجه غیر طبیعی ،  همیشه به بیماران توصیه می شود سایه ای انتخاب کنند که سفید تر از سفیده های چشمانشان نباشد. برای برخی سفید کردن چهار تا شش دندان با لمینت دندان ممکن است نتیجه مطلوب را بدست آورد ، در حالی که برای برخی دیگر ، ممکن است روکش های بیشتری لازم باشد تا تمام دندان های قابل مشاهده در بالا و پایین برای اصلاح لبخند به کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: ایمپلنت چیست؟ انواع ایمپلنت دندان، مزایا و معایب ایمپلنت دندان، طول عمر کامپوزیت دندان، انواع ارتودنسی دندان، ارتودنسی با لیزر

روکش های لمینت همیشه به یک شکل و اندازه و یکرنگ نیست و شکل و سایه ای که به نظر می رسد به بهترین شکل در یک بیمار است ، ممکن است از نظر دیگری درست نباشد. بنابراین ، در حالی که دندانپزشک شما در انتخاب نهایی روکش ها به شما راهنمایی می کند ، مهم است شما  قبل از مراجعه به دندانپزشک، ایده یا نظری راجع به اینکه روکشهای لمینت شما چگونه باشد، داشته باشید. در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید می توانید از خدمات لمینت اقساطی، ایمپلنت اقساطی ، ایمپلنت ارزان و کامپوزیت اقساطی بهره مند شوید.

در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید در هنگام انتخاب شکل و رنگ مناسب لمینت دندان به خاطر بسپارید.

سایه سفید مناسب خود را انتخاب کنید

برخلاف نظر عامه ، فقط یک سایه از رنگ سفید وجود ندارد. هنگام انتخاب رنگ مناسب روکشهای مختلف (کامپوزیت ونیر یا لمینت) ، گزینه های مختلفی وجود دارد. توصیه می شود سایه ای را انتخاب کنید که به نظر می رسد مانند یک مجموعه روشن و سالم از دندانهای طبیعی است.

نکته: اگر خیلی سفید می خواهید ، لبخند جدید شما غیر طبیعی به نظر می رسد و از نظر زیبایی شناختی خوشایند نخواهد بود.

برای راهنمایی از سفیدی چشم خود استفاده کنید. لمینت دندان شما هرگز نباید سفیدتر از سفیدی چشمان شما باشد.

رنگ واقعی پوست   باید در هنگام انتخاب میزان سفیدی لمینت دندان در نظر گرفته شود. رنگ عادی پوست با رنگ دندانها کمی تضاد دارد اما نه تضاد شدید ، برای سفیدتر شدن دندانهای شما سایه ای مناسب با رنگ پوستتان لازم است.

تن های تیره پوست باید سایه های دندان طبیعی را انتخاب کرده و از سایه های خیلی سفید دوری کنند ، زیرا این امر غیر طبیعی به نظر می رسد.

همچنین باید در مورد لایه بندی رنگ روکش لمینت با دندانپزشک خود صحبت کنید. این باعث می شود روکش ها حتی بیشتر شبیه دندانهای طبیعی باشند ، زیرا دندانهای واقعی در مرکز مات و لبه های آنها شفاف هستند.

انتخاب شکل مناسب لمینت دندان

پس از انتخاب رنگ و سایه مناسب برای روکشهای لمینت ، وظیفه مهم بعدی ، انتخاب شکل مناسب لمینت دندان است. هنگام انجام این کار ، چندین عامل وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

فرم صورت: شکل مناسب روکشهای لمینت  باید از فرم صورت شما گرفته شود. به عنوان مثال ، روکش های بلندتر و باریک تر می توانند صورت های گردتر را باریک نشان دهند. اما اگر چهره ای بلند دارید ، پس روکش های کوتاه تر و پهن تر تر برای شما مناسب خواهند بود.

جنسیت : غالباً لبخندهای مردانه بیشتر با روکشهای مربعی ایجاد می شوند. بیمارانی که می خواهند لبخندهایشان زنانه تر به نظر برسند ، باید موارد نرم تر و گردتری را انتخاب کنند.

سن شما: دندانها به طور طبیعی در طی پیری از دست می روند ، بنابراین طولانی شدن روکشهای شما می تواند به شما در جوان تر به نظر رسیدن، کمک کنند. همچنین حجیم کردن دندانهای شما می تواند به صاف کردن چین و چروک اطراف ناحیه دهان کمک کند. لمینت دندان جلویی ضخیم تر نیز می تواند ظاهر کاملتری به لب های  شما دهند. در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید می توانید از خدمات ایمپلنت اقساطی، ایمپلنت ارزان، لمینت اقساطی و کامپوزیت اقساطی بهره مند شوید. 

منبع مقاله

جهت اطلاع از شرایط اقساطی و رزرو وقت اینجا کلیک کنید.

 

 

 

اطلاعیه:قیمت لمینت دندان هر واحد 3500هزار تومان و کامپوزیت دندان هر واحد 950هزار تومان به تعداد محدود تا 5 روز آینده

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09393558965 زیبایی و

درمانی 

دیگر مطالب مفید کلینیک دندانپزشکی سیب سفید:

 

0 نظر

ارسال نظر

!
!
ارسال شماره همراه شما منتشر نمی شود.

رزرو وقت

جهت دریافت نوبت آنلاین در کلینیک دندانپزشکی سیب‌سفید فرم رزرو را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

رزرو وقت

!
!
!