آدرس : شاهین شمالی، روبروی خرم‌شاد. تماس : 02144461471-02144451453

مزایا و معایب کامپوزیت دندان

مزایای کامپوزیت دندان، معایب کامپوزیت دندان، روکشهای کامپوزیت ونیر در مقایسه با روکشهای لمینت سرامیکی این مزیت را دارند که نیازی به شکل دادن دندان نیست و از این طریق ساختار دندان حفظ می شود. از طرف دیگر ، روکش های کامپوزیت دندان این ضرر را دارند که با گذشت زمان به آرامی شروع به تغییر رنگ می کنند...

مزایا و معایب کامپوزیت دندان
23 بهمن 1398
0
دسته بندی: کامپوزیت,

 

اطلاعیه:قیمت لمینت دندان هر واحد 4900هزار تومان و کامپوزیت دندان هر واحد 1400هزار تومان به تعداد محدود تا 5 روز آینده

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09393558965 زیبایی و

درمانی

 

مزایا و معایب کامپوزیت دندان

  • اكثريت مردم لبخند خود را در صورت امكان بهبود مي بخشند.
  • در حقیقت 76٪ مردم از لبخند خود احساس اعتماد به نفس نمی کنند.
  • 48٪ از مردم در مورد لبخند و ظاهر دندانهای خود رضایت ندارند.
  • 77٪ از مردم بر این باورند که داشتن لبخند عالی به لحاظ روحی و جسمی به آنها کمک می کند.
  • 67٪ از مردم احساس می كنند كه داشتن لبخند زیبا به آنها کمک می کند تا روابطشان بهتر شود.

روشهای دندانپزشکی زیبایی مانند می تواند لبخند را بهبود بخشد. دو روش دندانپزشکی زیبایی که بسیار محبوب هستند روکشهای کامپوزیت دندان و روکش های لمینت سرامیکی هستند. در این مطلب در مورد مزایا و معایب روکشهای کامپوزیت دندان صحبت خواهیم کرد.

معایب کامپوزیت دندان

    تغییر رنگ در طول زمان

    طول عمر کم

ونیرها پوسته های نازکی هستند که به سطح دندان شما پیوند می خورند تا زیبایی بهتری پیدا کند. روند نزولی ونیرهای دندانی شامل موارد زیر است:

    قابل برگشت نیستند.

    در صورت ابتلا به بیماری لثه ، دندانهای ضعیف یا موارد دیگر ، کامپوزیت ها انتخاب مناسبی نیستند.

    کامپوزیت هزینه بیشتری نسبت به لمینت دندان

    دندانهای طبیعی شما ممکن است نسبت به دمای گرم و سرد حساس تر شوند.

کامپوزیت دندان چیست؟

یک روکش کامپوزیت دندان از ماده پر کننده رزین کامپوزیت ساخته شده است. مواد کامپوزیت توسط متخصص دندانپزشکی زیبایی بر روی کل سطح جلوی دندان قرار داده می شود  تا زشتی های دندان را بپوشاند و یک لبخند زیبا و درخشان را بدست دهد.

مشابه با روکش لمینت دندان ، از روکشهای کامپوزیت دندان نیز می توان در بهبود بسیاری از مشکلات دندانپزشکی استفاده می شود:

  • دندانهای خرد شده می توانند با روکشهای کامپوزیت اصلاح شوند
  • کامپوزیت ونیر می تواند دندانهایی با شکل نادرست را اصلاح کند و زشتی دندان ها را بپوشاند
  • اگر دندانها خارج از خط و یا خیلی نزدیک به هم باشند و به اصطلاع شلوغ باشند، کامپوزیت دندان می تواند جایگزینی برای ارتودنسی باشد.
  • کامپوزیت دندان در بستن شکاف و فاصله بین دندانها بسیار عالی هستند. نسبت دندان ها در این روش می تواند کامل شود.

اگر قصد انجام هر یک از خدمات دندانپزشکی کامپوزیت ونیر، لمینت دندان سرامیکی و یا ایمپلنت دندان را دارید ، با کلینیک دندانپزشکی سیب سفید در ارتباط باشید. کلینیک سیب سفید خدمات خود را بصورت کامپوزیت دندان اقساطی، لمینت دندان اقساطی و ایمپلنت اقساطی بصورت بلند مدت ارائه می دهد. برای ویزیت و مشاوره رایگان در مرکز سیب سفید با شماره ی 09122234921 تماس بگیرید و یا تصویر لبخند خود را به شماره ی 09122234921 در واتساپ یا تلگرام ارسال کنید.

مزایای کامپوزیت دندان

معایب کامپوزیت دندان

بیشتر بخوانید: ایمپلنت ارزان، ایمپلنت اقساطی، بهترین نوع کامپوزیت دندان، کامپوزیت بهتر است یا لمینت، متخصص ایمپلنت دندان در تهران

چه کسانی می توانند کامپوزیت دندان دریافت کنند

حتی اگر بخواهید دندان هایتان را کامپوزیت کنید ، ممکن است کامپوزیت دندان انتخاب مناسبی برای شما نباشد. مهم است که اطمینان حاصل کنید که کاندیدای خوبی برای دریافت روکش کامپوزیت دندان هستید. در حالت ایده آل برای دریافت کامپوزیت ونیر، دندان های شما باید سالم و عاری از پوسیدگی باشد. شما نباید از بیماری لثه رنج ببرید و نباید فردی باشید که دندانهای خود را خرد می کند یا به اصطلاح دندان قروچه دارید. برای اینکه بدانید کاندید مناسبی برای کامپوزیت دندان هستید یا نه ، بهتر است به یک متخصص دندانپزشکی زیبایی مراجعه کنید. دندانپزشک زیبایی پیش از انجام کامپوزیت وضعیت دندان های شما را بررسی می کند و اگر مشکل دندانپزشکی از قبیل پوسیدگی دندان و یا بیماری لثه داشته باشید، ابتدا این مشکلات را برطرف می کند و سپس کامپوزیت دندان را انجام می دهد.

طول عمر کامپوزیت دندان چقدر است؟

ماندگاری کامپوزیت دندان به عوامل زیادی بستگی دارد. نوع مواد کامپوزیتی مورد استفاده (تفاوت زیادی در کیفیت مواد کامپوزیت مختلف) وجود دارد. مراقبت های بعدی از کامپوزیت دندان و عادت ها (به عنوان مثال اگر شما به نوشیدن بسیاری از نوشیدنی های رنگی ادامه داده و دندان های خود را خرد کنید ، این باعث کاهش طول عمر کامپوزیت دندان می شود). به طور متوسط ​​، کامپوزیت دندان می تواند بین 5 تا 10 سال دوام داشته باشد.

هزینه کامپوزیت دندان

کل قیمت کامپوزیت دندان شما به نوع مواد کامپوزیت و تعداد کامپوزیت ونیر مورد نیاز برای درمان بستگی دارد. بطور کلی حدود هزینه کامپوزیت دندان در تهران بین 400هزار تا 1000000 تومان است. کلینیک دندانپزشکی سیب سفید خدمات خود را شامل کامپوزیت دندان، لمینت دندان و ایمپلنت دندان بصورت اقساط بلند مدت ارائه می دهد. قیمت کامپوزیت دندان در مرکز سیب سفید 490 هزار تومان ، قیمت لمینت دندان 1100000 و قیمت ایمپلنت دندان 2900000 تومان می باشد. برای ویزیت و مشاوره رایگان با شماره ی 09122234921 تماس بگیرید و یا تصویر لبخند خود را به شماره ی 09122234921  در واتساپ یا تلگرام ارسال کنید.

تفاوت کامپوزیت و لمینت دندان

روکشهای کامپوزیت ونیر در مقایسه با روکشهای لمینت سرامیکی این مزیت را دارند که نیازی به شکل دادن دندان نیست و از این طریق ساختار دندان حفظ می شود. از طرف دیگر ، روکش های کامپوزیت دندان این ضرر را دارند که با گذشت زمان به آرامی شروع به تغییر رنگ می کنند و درخشش خود را از دست می دهند. مقاومت و طول عمر بزرگترین تفاوت بین روکشهای کامپوزیت و لمینت است. روکشهای کامپوزیت دندان در یک جلسه دندانپزشکی روی دندان قرار می گیرند.

چگونه از کامپوزیت دندان مراقبت کنم؟

مراقبت از روکشهای کامپوزیت دندان تفاوت چندانی با مراقبت از دندانهای طبیعی شما ندارد. از دندان های خود به عنوان ابزار استفاده نکنید و از جویدن غذاهای خیلی سخت خودداری کنید. همچنین برای مراقبت از کامپوزیت دندان در سال دوبار توسط دندانپزشک خود معاینه شوید. غالباً مشکلاتی که برای کامپوزیت دندان ایجاد می شود را می توان در اوایل به راحتی ترمیم کرد. اگر ویزیت توسط دندانپزشک را نادیده بگیرید و یک مشکل برای مدت طولانی اصلاح نشود ، ممکن است لازم باشد که روکشهای کامپوزیت ونیر خود را تعویض کنید.

در صورت مراقبت روزانه از سلامت دهان و دندان ، طول عمر کامپوزیت دندان افزایش می یابد. توصیه می کنیم که: بعد از خوردن غذا و قبل از خواب ، مسواک بزنید. هر روز 30 ثانیه از دهانشویه فلوراید استفاده کنید.

منبع مقاله

 

 

 

جدول دسترسی سریع، کلیک کنید.

شرایط اقساط کلینیک سیب سفید به چه صورت است؟

کامپوزیت دندان چیست؟
نمونه کامپوزیت های انجام شده در کلینیک سیب سفید
چه کسانی نباید از کامپوزیت دندان استفاده کنند؟
کسانی که لثه های بزرگ و چشم گیر دارند برای زیبایی چه باید انجام دهند؟
طول عمر کامپوزیت دندان چقدر است و پس از آن چه باید کرد؟ هزینه کامپوزیت دندان چقدر است و چه تعداد دندان نیاز به کامپوزیت دارد؟
بعد از کامپوزیت دندان چه شکلی میشوم؟ (ارسال عکس) تفاوت لمینت سرامیکی و کامپوزیتی در چیست؟
تفاوت کامپوزیت دندان و بلیچینگ دندان در چیست؟ رایج ترین سوالات درمورد کامپوزیت دندان چیست؟
چگونه بهترین کامپوزیت دندان مناسب شکل صورت خود را انتخاب کنید؟ اگر روی دندان هایم تاج دندان یا کامپوزیت ونیر داشته باشم می توانم از ارتودنسی استفاده کنم؟

ارسال عکس جهت مشاوره اینترنتی با متخصص زیبایی

دیگر مطالب مفید کلینیک دندانپزشکی سیب سفید:

0 نظر

ارسال نظر

!
!
ارسال شماره همراه شما منتشر نمی شود.

رزرو وقت

جهت دریافت نوبت آنلاین در کلینیک دندانپزشکی سیب‌سفید فرم رزرو را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

رزرو وقت

!
!
!