آدرس : شاهین شمالی، روبروی خرم‌شاد. تماس : 02144461471-02144451453

کامپوزیت دندان در دوران بارداری

کامپوزیت دندان در دوران بارداری، آیا میتوان در دوران بارداری کامپوزیت دندان انجام داد؟ آیا کامپوزیت دندان در دوران بارداری خطرناک است؟ عوارض کامپوزیت دندان در دوران بارداری، خطرات کامپوزیت در دوران بارداری، کامپوزیت دندان در دوران حاملگی، کشیدن دندان در دوران بارداری، پر کردن دندان در دوران بارداری

کامپوزیت دندان در دوران بارداری
6 آذر 1398
0
دسته بندی: کامپوزیت,

کامپوزیت ونیر در دوران بارداری

کامپوزیت دندان: برای هر مادری که به دنبال اصلاح لبخند در دوران بارداری یا در زمان تلاش برای باردار شدن است، اکیداً توصیه می شود قبل از انجام کامپوزیت دندان و لمینت دندان ، در مورد برخی مسائل هوشیار باشند. وضعیت سلامتی لثه و دندان شما باید در طول بارداری دائماً مورد بررسی قرار گیرد. جنین در حال رشد نیاز به کلسیم دارد ، بنابراین مواد مغذی را از هر منبع موجود در بدن - از جمله دندان ها - خارج می کند. این تصور غلط رایج است که نباید در دوران بارداری روش های دندانپزشکی از جمله معاینه دندان انجام شود زیرا این امر می تواند مضر باشد یا باعث ناراحتی برای یک زن باردار شود. این طرز فکر صحیح نیست، در حقیقت  توصیه می شود به طور مرتب و حتی در طول دوران بارداری به دندانپزشک خود مراجعه کنید تا از بروز هرگونه مشکل دندانی پیشگیری شود. دندانپزشکان دقیقاً می دانند که کدام روش ها بی خطر است و کدام داروها برای مادران باردار و نوزادانشان مضر نیست بنابراین نیازی به نگرانی نیست.

بعضی از روشها وجود دارد که در سه ماهه اول بارداری توصیه نمی شود ، مانند سفید کردن دندان ها. با اینحال لمینت سرامیکی و کامپوزیت دندان باید کاملاً بی خطر باشد. نگرانی اصلی در مورد رسیدن مواد شیمیایی به کودک است. با روکش لمینت دندان سرامیکی و کامپوزیت ، تنها موردی که باید نگران باشید بیهوشی استفاده شده است. خوشبختانه ، ماده بی حسی لیدوکائین برای استفاده در دوران بارداری و حتی زایمان آزمایش و اثبات شده است و برای شما و نوزادتان خطری ندارد.

قیمت کامپوزیت دندان سبب گرایش افراد برای دریافت کامپوزیت ونیر شده است. قبل از تعیین وقت ویزیت برای روکش های لمینت دندان و کامپوزیت دندان از چگونگی تاثیر روشهای دندانپزشکی کامپوزیت ونیر و نیز لمینت سرامیکی  در دوران بارداری اطلاعات کسب کنید. برای دریافت ویزیت و مشاوره رایگان در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید با شماره ی 09122234921 تماس بگیرید. شما می توانید با ارسال تصویر لبخند خود در واتساپ ، از تعداد کامپوزیت دندان و لمینت موردنیاز برای اصلاح لبخندتان اطلاع کسب کنید. هزینه کامپوزیت دندان در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید 450 هزار و قیمت لمینت دندان 1000000 تومان می باشد. همچنین قیمت ایمپلنت دندان در این کلینیک 2700000 تومان می باشد که بصورت ایمپلنت اقساطی محاسبه می شود.

بررسی وضعیت دهان و دندان پیش از دریافت کامپوزیت و لمینت

برنامه ریزی برای بررسی های منظم دندانپزشکی در طول دوران بارداری مهم است تا اطمینان حاصل شود که سلامت دندان در اثر کمبود کلسیم به خطر نمی افتد. اگر باردار هستید و دارای روکش کامپوزیت دندان و یا لمینت هستید و یا هر روش دندانپزشکی زیبایی را پشت سر گذاشته اید ، حتماً به دندانپزشک خود بگویید تا او بتواند دندانها و روکشهای کامپوزیت یا لمینت شما را بر این اساس ارزیابی کند. کامپوزیت دندان و لمینت دندان روی دندانها را می پوشاند بنابراین می توانند مانع این شوند که شما بتوانید هر گونه مشکل ایجاد شده روی دندان را مشاهده کنید، اما دندانپزشک شما است تا ببیند آیا دلیلی برای نگرانی وجود دارد یا خیر. در صورت لزوم ، متخصص دندانپزشک برای تشخیص هرگونه مشکل ، اشعه X لازم را بکار خواهد برد.

به دندانپزشکان آموزش داده می شود که سعی کنند کارهای دندانپزشکی لازم را در طول سه ماهه دوم روی یک زن باردار برنامه ریزی کنند. این امر به دو دلیل است. یکی اینکه در طول سه ماهه سوم ، نشستن در صندلی دندانپزشکی برای هر مدت زمانی برای مادر ناراحت کننده است و دوم اینکه سه ماهه اول بارداری ، حساس ترین زمان برای کودک است ، بنابراین دندانپزشکان سعی می کنند از هرگونه مراقبت غیر ضروری دندانپزشکی خودداری کنند تا از ورود مواد شیمیایی به بدن بیمار جلوگیری شود.

کامپوزیت دندان در دوران بارداری

نگرانی عمده مادران باردار در طی دریافت لمینت دندان و کامپوزیت دندان ، قرار گرفتن در معرض پرتودرمانی است که از طریق اشعه X انجام می شود. قبل از شروع کامپوزیت دندان و لمینت دندان و یا هرگونه روش درمانی دندانپزشکی ، نیاز به تأیید پزشک شما برای انجام روکش های کامپوزیت و لمینت وجود دارد.

بسته به تعداد کامپوزیت و لمینت سرامیکی انجام شده ، در فرآیند استفاده از روکش های کامپوزیت دندان و لمینت دندان سرامیکی ممکن است نیاز باشد تا بیماران برای مدت زمان نسبتاً کمی دراز بکشند. اگر در بارداری دراز کشدن طولانی مدت برای شما ناراحت کننده است ، پس احتمالاً باید منتظر بمانید تا بعد از بارداری کامپوزیت دندان و لمینت دندان انجام شود.

اگر باردار هستید و در حال بررسی روکش های کامپوزیت دندان هستید ، به دندانپزشک خود اطلاع دهید تا مطمئن شوید که آنها معتقدند این روش برای شما بی خطر است. به طور کلی اگر دریافت کامپوزیت و لمینت سرامیکی برای شما ضروری و اضطراری نیست بهتر است منتظر بمانید "کامپوزیت دندان" یا لمینت شما بعد از بارداری انجام شود.

اگر احساس می کنید وضعیت سلامتی شما در مرحله خوبی برای دریافت کامپوزیت دندان و لمینت دندان است ، با کلینیک دندانپزشکی سیب سفید تماس بگیرید تا یک مشاوره و ویزیت رایگان برای کامپوزیت ونیر و لمینت دندان سرامیکی انجام دهید. خدمات ایمپلنت اقساطی، لمینت اقساطی، کامپوزیت اقساطی و ایمپلنت ارزان با بهترین نوع ایمپلنت دندان در این مرکز ارائه می شود. برای دریافت مشاوره اینترنتی رایگان با ارسال عکس می توانید با شماره ی 09122234921 تماس بگیرید. قیمت لمینت دندان در کلینیک سیب سفید 1000000تومان برای هر واحد دندان و هزینه کامپوزیت دندان 450 هزار می باشد. همچنین ایمپلنت دندان در این مرکز بصورت اقساطی و بلند مدت به مبلغ 2700000 برای هر واحد ارائه می گردد.

کدام روشهای دندانپزشکی در دوران بارداری بی خطر است؟

اکیداً توصیه می شود حتی در حین بارداری به برنامه معاینات منظم دندانپزشکی خود پایبند باشید. در صورت نیاز به ملاقات بیشتر دندانپزشک شما را راهنمایی می کند. در زیر روش های دندانپزشکی آورده شده است که انجام آنها برای زنان باردار بی خطر است:

کشیدن دندان در دوران بارداری

اگرچه دندانپزشکان ترجیح می دهند دندان را نکشید ، اما اگر دندان به دلیل پوسیدگی بسیار آسیب دیده باشد ، دندان شما باید کشیده شود - یک دندان پوسیده به شدت ممکن است لثه و سایر دندان های شما را به خطر بیندازد. کشیدن دندان اکثراً در سه ماهه دوم توصیه می شود ، اما در صورت لزوم می تواند در هر زمان انجام شود.

بیشتر بخوانید: قیمت ایمپلنت دندان، بهترین نوع کامپوزیت دندان، بهترین نوع ایمپلنت دندان، ایمپلنت فوری، ایمپلنت دندان های جلو، کامپوزیت دندان قیمت

عصب کشی دندان در دوران بارداری

در روش عصب کشی ، بافتهای منتهی به عصب آلوده به پوسیدگی دندان برداشته می شوند و برای جلوگیری از کشیدن دندان ترمیم می شوند. به راحتی می توان در زنان باردار خصوصاً در سه ماهه دوم برای جلوگیری از درد که ممکن است باعث ناراحتی شود ، عصب کشی دندان انجام داد.

تمیز کردن دندان در دوران بارداری

تمیز کردن دندان ها نه تنها بی خطر است بلکه برای جلوگیری از ایجاد پوسیدگی دندان و پلاک هایی که می تواند باعث عفونت شود ، توسط دندانپزشکان بسیار توصیه می شود.

پر کردن دندان و تاج در دوران بارداری

پر کردن دندان و قرار دادن تاج از اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع عفونت در دندان شما است. این روشهای دندانی مدتی به طول می انجامد و ممکن است باعث کمی ناراحتی شود که انجام آنها برای زنان باردار در سه ماهه اول و سوم مناسب نباشد.

اشعه ایکس در دوران بارداری

روش هایی مانند کشیدن دندان ممکن است به پرتوهای ایکس نیاز داشته باشد. برخلاف تصور رایج ، پرتوهای ایکس بخصوص در مواقع اضطراری برای انجام ایمن هستند. پرتونگاری دندان از مقادیر بسیار کمی پرتودرمانی استفاده می کند که به اندازه کافی قوی نیست و باعث ایجاد هیچ گونه آسیبی در رشد کودک نمی شود. دندانپزشکان و تکنسین های دندانپزشکی همچنین از وسایلی مانند محافظ تیروئید و محافظ سرب برای افزایش محافظت از کودک استفاده می کنند.

بی حس کننده در دوران بارداری

در اکثر روشهای دندانپزشکی برای کاهش درد از بی حسی موضعی استفاده می شود ، تا زمانیکه که دوز مناسب این روش تجویز شود  و تا زمانی که فلیپرسین نباشد، بی حسی برای زنان باردار بی خطر است ، حتماً بلافاصله بارداری خود را به دندانپزشکان اطلاع دهید تا از نوع صحیح بیهوشی استفاده شود.

جهت دریافت ویزیت و مشاوره رایگان حضوری و یا اینترنتی از متخصصین دندانپزشکی کلینیک سیب سفید با شماره ی 09122234921 تماس بگیرید. شما می توانید عکس لبخندتان را را واتساپ برای ما ارسال کنید تا از تعداد کامپوزیت دندان و یا لمینت دندان مورد نیاز برای زیبایی لبخدتان آگاه شوید. قیمت کامپوزیت دندان در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید 450 هزار و نیز قیمت لمینت دندان در این کلینیک 1000000 تومان برای  هر واحد دندان است. خدمات کامپوزیت اقساطی، لمینت اقساطی و نیز ایمپلنت اقساطی در مرکز سیب سفید با اقساط بلند مدت ارائه می شود. همچنین قیمت ایمپلنت دندان در این مرکز برای هر واحد ایمپلنت 2700000 می باشد که شما می توانید هزینه ایمپلنت دندان را بصورت اقساط بلندمدت پرداخت کنید.

منبع مقاله

جهت اطلاع از شرایط اقساطی و رزرو وقت اینجا کلیک کنید.

 

جدول دسترسی سریع، کلیک کنید.

شرایط اقساط کلینیک سیب سفید به چه صورت است؟

کامپوزیت دندان چیست؟
نمونه کامپوزیت های انجام شده در کلینیک سیب سفید
چه کسانی نباید از کامپوزیت دندان استفاده کنند؟
کسانی که لثه های بزرگ و چشم گیر دارند برای زیبایی چه باید انجام دهند؟
طول عمر کامپوزیت دندان چقدر است و پس از آن چه باید کرد؟ هزینه کامپوزیت دندان چقدر است و چه تعداد دندان نیاز به کامپوزیت دارد؟
بعد از کامپوزیت دندان چه شکلی میشوم؟ (ارسال عکس) تفاوت لمینت سرامیکی و کامپوزیتی در چیست؟
تفاوت کامپوزیت دندان و بلیچینگ دندان در چیست؟ رایج ترین سوالات درمورد کامپوزیت دندان چیست؟
چگونه بهترین کامپوزیت دندان مناسب شکل صورت خود را انتخاب کنید؟ اگر روی دندان هایم تاج دندان یا کامپوزیت ونیر داشته باشم می توانم از ارتودنسی استفاده کنم؟

ارسال عکس جهت مشاوره اینترنتی با متخصص زیبایی


 

اطلاعیه:قیمت لمینت دندان هر واحد 3500هزار تومان و کامپوزیت دندان هر واحد 950هزار تومان به تعداد محدود تا 5 روز آینده

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09393558965 زیبایی و

درمانی

 

دیگر مطالب مفید کلینیک دندانپزشکی سیب سفید:

0 نظر

ارسال نظر

!
!
ارسال شماره همراه شما منتشر نمی شود.

رزرو وقت

جهت دریافت نوبت آنلاین در کلینیک دندانپزشکی سیب‌سفید فرم رزرو را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

رزرو وقت

!
!
!