آدرس : شاهین شمالی، روبروی خرم‌شاد. تماس : 02144461471-02144451453

چه کسانی می توانند ایمپلنت دندان انجام دهند؟

چه کسانی می توانند دندان هایشان را ایمپلنت کنند؟ ایمپلنت دندان برای چه کسانی مناسب است؟ آیا می توان پس از چند سال از کشیدن دندان ایمپلنت انجام داد؟ چه مدت پس از کشیدن دندان می توان ایمپلنت انجام داد؟ اگر چند سال از کشیدن دندان گذشته باشد می توان ایمپلنت انجام داد؟ چه کسانی نمی توانند ایمپلنت کنند؟

چه کسانی می توانند ایمپلنت دندان انجام دهند؟
23 آذر 1398
0
دسته بندی: ایمپلنت,

 

اطلاعیه:قیمت ایمپلنت دندان 5.200.000 به جای 6.200.000 فقط تا 5 روز آینده

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ فراهم شده است.

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09363558965 زیبایی

09393559163 درمانی

 

ایمپلنت: بسیاری از بزرگسالان دارای دندان های متفرقه هستند ، متأسفانه ، داشتن شکاف در لبخند شما می تواند تأثیرات منفی بر اعتماد به نفس ، فرصت های اجتماعی و درک دیگران از شما داشته باشد. علاوه بر این ، رها کردن دندانهای از دست رفته می تواند منجر به جابجایی سایر دندان ها، وخیم شدن استخوان و لثه و تغییر شکل صورت شود. ایمپلنت دندان جای دندان های از دست رفته را می گیرد. ایمپلنت از سه بخش تشکیل شده اند:

  1. پایه ایمپلنت: پیچ تیتانیومی است که با استخوان طبیعی بدن ترکیب می شود تا یک پایه ایمن و پایدار برای ایمپلنت فراهم کند. پایه ایمپلنت دندان درست مانند ریشه دندان طبیعی عمیل می کند.
  2. تاج: قسمت شبیه دندان ایمپلنت که معمولاً از مواد سرامیکی ساخته شده و به گونه ای طراحی شده است که مانند دندان طبیعی است.
  3. اتصال دهنده: اتصال دهنده یا اباتمنت برای اطمینان از پیوند تاج به پایه ی ایمپلنت استفاده می شود ، و اغلب به شکل شش ضلعی یا هشت ضلعی است.

che-kasani-mitavanand-dandanhayeshan-ra-implant-konand

چه کسانی می توانند ایمپلنت دندان انجام دهند

بسیاری از بیماران ایمپلنت را یک سرمایه گذاری ارزشمند می دانند زیرا ایمپلنت دندان یکی از موفق ترین روشهای دندانپزشکی موجود با موفقیت 90-95٪ است. اگر شما علاقه مند به جایگزینی دندان یا دندان های از دست رفته هستید ، ایمپلنت ممکن است گزینه ای مناسب برای شما باشد. بیشتر افراد کاندیدای خوبی برای ایمپلنت دندان هستند. بهترین راه برای تعیین اینکه آیا شما کاندیدای ایمپلنت هستید یا نه ، مراجعه به یک متخصص ایمپلنت است. به احتمال زیاد ، متخصص ایمپلنت برای تعیین اینکه آیا ایمپلنت بهترین راه حل برای شماست یا نه، به دنبال معیارهای زیر و همچنین مکان دندان از دست رفته شما می گردد. یک کاندید خوب برای ایمپلنت دندان باید موارد زیر را داشته باشد:

  • سلامتی کلی خوب: از آنجا که ایمپلنت نیاز به یک عمل جراحی دارد ، مهم است که شما از سلامت خوبی برخوردار باشید. بیمارانی که سیگار می کشند ، مشروبات الکلی می نوشند و یا مبتلا به دیابت هستند ، معمولاً در درمان ایمپلنت دندان میزان موفقیت پایین تری دارند زیرا این شرایط می توانند سلامت دهان را پایین بیاورند ، که این امر بر روند بهبودی ایمپلنت تأثیر می گذارد.
  • لثه های سالم: داشتن لثه های سالم برای حمایت از ایمپلنت دندان ضروری است زیرا که با استخوان فک همراه است. بیماران با ریسک بالای بیماری پریودنتال (لثه) غالباً نارسایی ایمپلنت دندان را تجربه می کنند.
  • استخوان کافی برای پایداری ایمپلنت در فک: برخی از افرادی که استخوان فک خود را از دست داده اند نیز می توانند ایمپلنت دندان انجام دهند ، اما ابتدا استخوان آنها باید با استفاده از روشهای ویژه مانند پیوند استخوان بازسازی شود. از آنجا که ایمپلنت های دندانی با استخوان فک فیوز می شوند ، چگالی و کیفیت کافی استخوان یکی از مهمترین ملزومات برای موفقیت ایمپلنت است.
  • تعهد به مراقبت بسیار مناسب از دندانهای ایمپلنت شده و لثه های اطراف آن: ایمپلنت دندان نیاز به بهداشت عالی دندان دارد. تعهد به مسواک زدن و نخ دندان روزانه ، همراه با بازدیدهای دوره ای از دندانپزشک بسیار مهم است. به خاطر داشته باشید که این عادت های بهداشتی در حفظ سلامت و استحکام دندان های طبیعی شما نیز بسیار مهم است. طول عمر ایمپلنت دندان در صورت مراقبت صحیح و منظم از آن می تواند دائمی باشد.

چه کسانی نمی توانند دندان هایشان را ایمپلنت کنند

  • جوانانی که رشد فک استخوان آنها متوقف نشده است نمی توانند ایمپلنت کنند. سن مناسب ایمپلنت دندان پس از اتمام رشد کامل فک استخوانی است که در دختران و پسران متفاوت می باشد. بیشتر افراد تا اوایل دهه 20 از عمرشان ، استخوان فک شان بطور کامل رشد می کند. کودکان معمولاً واجد شرایط دریافت ایمپلنت نیستند زیرا استخوانهای آنها به اندازه کافی رشد نیافته است،  در برخی مواقع برای بیمارانی که پشتیبانی استخوانی کافی ندارند گرافت استخوان یا مینی ایمپلنت در نظر گرفته می شود. بطور کلی سنین پایین برای درمان هایی مانند ایمپلنت دندان و لمینت دندان مناسب نمی باشد. درمان هایی مانند ارتودنسی و کامپوزیت دندان می تواند به توصیه پزشک در سنین پایین انجام شود.
  • زنان حامله
  • افراد سیگاری سنگین - سیگار کشیدن مانع بهبودی دهان پس از ایمپلنت دندان می شود. همچنین می تواند احتمال نارسائی ایمپلنت دندان را افزایش دهد.
  • مصرف کنندگان الکل یا مواد
  • افرادی که مراقبت مناسبی از دندان ها و لثه هایشان انجام نمی دهند.
  • افرادی که تحت پرتودرمانی قرار دارند.
  • افراد مبتلا به بیماری های مزمن یا مشکلات سیستمیک ، از جمله: دیابت کنترل نشده، بیماری های بافت همبند، هموفیلی،نقص ایمنی قابل توجه
  • بروکسیسم یا بهم فشردگی دندان ها: اگر دندان قروچه دارید در مورد آن با متخصص ایمپلنت خود صحبت کنید. نشان داده شده است که دندان قروچه باعث کاهش میزان موفقیت ایمپلنت می شود.

حتی اگر یکی از این شرایط بالا را داشته باشید هنوز هم ممکن است کاندیدای خوبی برای ایمپلنت باشید ، بستگی به میزان و شدت شرایط دارد.

تمام افرادی که از نظر شرایط سیستمیک و روانی سالم باشند. به طور کلی موارد کمی هستند که برای انجام درمان ایمپلنت دندانی منعی وجود داشته باشد.اما برای اطمینان شما میتوانید با گرفتن وقت مشاوره از کلینیک سیب سفید از وضعیت دندان های خود مطلع شده و در صورت داشتن شرایط جراحی ایمپلنت دندان را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: بهترین نوع ایمپلنت دندان، قیمت ایمپلنت دندان، بهترین نوع کامپوزیت دندان، ایمپلنت فوری، ایمپلنت دندان های جلو، کامپوزیت بهتر است یا لمینت

اگر چند سال از کشیدن دندان گذشته باشد می توان ایمپلنت انجام داد؟

گذشت زمان به خودی خود دلیلی برای جلوگیری از ایمپلنت دندان نیست. اگر سالها قبل هر تعداد دندان خود را کشیده اید و از آن زمان جایگزین نکرده اید ، هنوز هم می توانید کاندیدای خوبی برای ایمپلنت باشید. مسئله ی مهم تراکم استخوان می باشد. جایگزینی دندان بلافاصله پس از کشیدن دندان ، بعداً از درمانهای گرانتر جلوگیری می کند.

وقتی دندان خود را از دست می دهید - از طریق کشیدن دندان یا به هر دلیل دیگری - آن ریشه دندان دیگر باعث تحریک استخوان در زیر لثه شما نمی شود. در صورت عدم وجود ریشه دندان ، سرانجام استخوان شروع به کوچک شدن می کند. اگر از دست دادن توده استخوان در آن ناحیه قابل توجه باشد ، ممکن است بر امکان انجام ایمپلنت شما تأثیر بگذارد. برای قرار دادن ایمپلنت دندان به استخوان سالم احتیاج دارید با این حال ، حتی اگر بافت استخوان کوچک شده باشد ، پیوند استخوان می تواند گزینه ای برای ترمیم آن باشد.

شما می توانید به دندانپزشکان کلینیک دندانپزشکی سیب سفید تکیه کنید تا اطلاعات واضح ، صادقانه و صریح راجع به گزینه های خود به شما ارائه دهند. ما مفتخریم که به بیماران خود درباره هر گزینه آگاهی رسانی کنیم. اگر ایمپلنت دندان برای شما مناسب باشد کند ، ما به شما اطلاع می دهیم. همچنین درصورتیکه گزینه های دیگر دندانپزشکی مانند پل دندانپزشکی یا هر گزینه دیگری برای مناسب باشد به شما اطلاع خواهیم داد. دندانپزشکان ما می توانند به شما در سنجش گزینه های خود کمک کنند تا اطمینان داشته باشید که بهترین انتخاب را انجام می دهید.

کلینیک دندانپزشکی سیب سفید خدمات خود را بصورت ایمپلنت اقساطی، کامپوزیت اقساطی و لمینت اقساطی ارائه می دهد. همچنین در مرکز سیب سفید می توانید ایمپلنت ارزان  را با بهترین متخصص ایمپلنت دندان تجربه کنید. قیمت ایمپلنت دندان در این مرکز 2700000 تومان برای هر واحد دندان، قیمت لمینت دندان 1000000 تومان و نیز قیمت کامپوزیت دندان 450 هزار تومان می باشد. برای مشاوره و ویزیت رایگان می توانید با شماره ی 09122234921 تماس بگیرید و یا عکس لبخند خود را به شماره ی 09122234921 در واتساپ یا تلگرام ارسال کنید.

منبع مقاله

جهت اطلاع از شرایط اقساطی و رزرو وقت اینجا کلیک کنید.

 

جدول دسترسی سریع، کلیک کنید.

مشاوره حضوری رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان چیست؟
فیلم مراحل انجام ایمپلنت دندان
آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟
هزینه انجام ایمپلنت دندان چقدر است؟
طول عمر ایمپلنت دندان یا کاشت دندان چقدر است؟ رزرو نوبت برای ویزیت رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان
ایمپلنت دندان مصنوعی به نظر می رسد یا طبیعی؟ مدت زمان کاشت دندان چقدر طول می کشد؟
چه مدت پس از کشیدن دندان می توان ایمپلنت انجام داد؟ به چه تعداد ایمپلنت دندان نیاز دارم؟
مراحل ایمپلنت دندان در صورت نیاز به پیوند استخوان چگونه است؟
چگونه از ایمپلنت دندان مراقبت کنیم؟
آیا نیاز به جایگزینی ایمپلنت دندان قدیمی دارم؟
آیا سالمندان می توانند ایمپلنت دندان انجام دهند؟
بعد از ایمپلنت دندان چه بخوریم؟
آیا کسانی که پوکی استخوان دارند می توانند ایمپلنت انجام دهند؟

دیگر مطالب مفید کلینیک دندانپزشکی سیب سفید:

0 نظر

ارسال نظر

!
!
ارسال شماره همراه شما منتشر نمی شود.

رزرو وقت

جهت دریافت نوبت آنلاین در کلینیک دندانپزشکی سیب‌سفید فرم رزرو را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

رزرو وقت

!
!
!