آدرس : شاهین شمالی، روبروی خرم‌شاد. تماس : 02144461471-02144451453

آیا ایمپلنت دندان مثل دندان طبیعی است

یک سوال متداول که افراد از متخصص ایمپلنت دندان می پرسند این است که آیا ایمپلنت ها همانند دندان های واقعی هستند یا خیر؟ آیا ایمپلنت می تواند بهتر از دندان واقعی باشد؟ ایمپلنت بهتر است یا ترمیم دندان؟ جواب چندان کوتاه و مختصر نیست و بستگی دارد.  تا جای ممکن ، متخصص ایمپلنت دندان...

آیا ایمپلنت دندان مثل دندان طبیعی است
28 دی 1398
0
دسته بندی: ایمپلنت,

 

اطلاعیه:قیمت ایمپلنت دندان 5.200.000 به جای 6.200.000 فقط تا 5 روز آینده

امکان اقساط تا 70 درصد از کل مبلغ فراهم شده است.

برای مشاوره و ارسال عکس میتوانید با شماره زیر از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

09363558965 زیبایی

09393559163 درمانی

 

آیا ایمپلنت دندان مثل دندان طبیعی است؟

ایمپلنت دندان: از دست دادن دندان برای بسیاری از بزرگسالان معمول است. هر اتفاقی از یک تصادف شدید مانند ضربه خوردن صورت تا ابتلا به  به بیماری هایی مانند بیماری لثه می تواند باعث افتادن دندان شود. در حقیقت ، بسیاری از بزرگسالان در طول زندگی خود دچار از دست رفتن دندان می شوند. دندانهای از دست رفته بر میزان اعتماد به نفس ، توانایی صحبت کردن به درستی، شکل صورت و سلامت کلی دهان و دندان تأثیر می گذارد. به دلیل اهمیت دندان ها ، هنگام از بین رفتن دندان ، بهتر است سریع به دنبال درمان باشید. یکی از محبوب ترین راه های درمان ریزش دندان استفاده از کاشت دندان یا ایمپلنت است.

بهترین روش کاشت دندان

دلایل زیادی برای دریافت ایمپلنت دندان در مقابل سایر روشهای دندانپزشکی مانند پل یا پروتز وجود دارد. گذشته از این که نگهداری ایمپلنت ها راحت تر است ، ایمپلنت همچنین راحتی بیشتری به فرد می دهد و نیازی به برداشتن آنها هنگام خواب وجود ندارد . موفقیت ایمپلنت دندان بالای 98 درصد است و به همین دلیل ایمپلنت دندان به سرعت به یک درمان محبوب برای جایگزینی دندان های از دست رفته تبدیل شده است و بهترین گزینه ممکن برای کاشت دندان است که توسط متخصص ایمپلنت دندان انجام می شود.

are-dental-implnat-the-same-as-real-teeh

ایمپلنت های دندانی در مقابل دندان طبیعی

یک سوال متداول که افراد از متخصص ایمپلنت دندان می پرسند این است که آیا ایمپلنت ها همانند دندان های واقعی هستند یا خیر؟ آیا ایمپلنت می تواند بهتر از دندان واقعی باشد؟ جواب چندان کوتاه و مختصر نیست و بستگی دارد.  تا جای ممکن ، متخصص کاشت دندان تمام تلاش خود را می کند تا دندان طبیعی شما سالم بماند. اگر دندان طبیعی ترمیم شود ، بهتر است که به جای دریافت ایمپلنت دندان، دندان خود را ترمیم کنید. گاهی اوقات ، زیرا یک دندان طبیعی سالم و قوی بهتر از یک ایمپلنت دندان یا روش دیگر کاشت دندان است.

با این حال، گاهی اوقات ایمپلنت دندان انتخاب بهتری است. به خصوص اگر دندان با پوسیدگی قابل توجهی درگیر باشد. در صورت بیماری لثه شدید و یا پوسیدگی شدید دندان، ایمپلنت می تواند به بیمار کمک کند تا یک شیوه زندگی کلی سالم تر داشته باشد. پوسیدگی دندان باعث ایجاد طیف گسترده ای از مشکلات سلامتی از جمله بیماری های قلبی عروقی ، سکته مغزی ، پوکی استخوان و کاهش اثر انسولین در دیابتی ها می شود، به همین دلیل ، در چنین شرایطی ممکن است متخصص ایمپلنت دندان، روش ایمپلنت را به جای حفظ دندان پوسیده ترجیح دهد.

همچنین ایمپلنت دندان دچار پوسیدگی نمی شود (بنابراین ، بیمار نیازی به نگرانی در مورد حفره ها ، کانال های ریشه و غیره ندارد). ایمپلنت همچنین به تراکم استخوان کمک می کنند. اگر دندان طبیعی به شدت پوسیده شود ، استخوان فک نمی تواند به درستی بازسازی شود تا دندان از بین نرود. سرانجام ، طول عمر ایمپلنت دندان بالاست. در نهایت علی رغم اینکه ایمپلنت دندان بهتر از دندانهای طبیعی سالم نیست ، اما بهتر از دندان های طبیعی پوسیده هستند.

برای ویزیت و مشاوره رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان در کلینیک دندانپزشکی سیب سفید با شماره ی 09122234921 تماس بگیرید و یا تصویر لبخند خود را به شماره ی 0912223421 در واتساپ یا تلگرام ارسال کنید. کلینیک دندانپزشکی سیب سفید خدمات خود را شامل کامپوزیت دندان، لمینت دندان و ایمپلنت بصورت اقساط بلند مدت ارائه می دهد. همچنین مرکز سیب سفید جهت رفاه حال بیماران به ارائه ویزیت رایگان و غیرحضوری از طریق واتساپ و تلگرام می پردازد. شما عزیزان می توانید پاسخ سوالات خود را درباره ی روشهای درمانی کامپوزیت، ایمپلنت دندان و لمینت ، قیمت ایمپلنت دندان، قیمت کامپوزیت دندان، قیمت لمینت دندان و نیز اینکه آیا شما واجد دریافت هریک از درمان های ایمپلنت ، کامپوزیت دندان یا لمینت دندان هستید یا خیر، و هر نوع سوال دیگر در واتساپ یا تلگرام دریافت کنید.

شرایط دریافت ایمپلنت دندان

برای تعیین اینکه آیا واجد شرایط لازم برای ایمپلنت دندان هستید یا خیر ، متخصص ایمپلنت دندان شما فاکتورهای خاصی را در نظر می گیرد. در ادامه شرایط لازم برای دریافت ایمپلنت آورده شده است و البته روش هایی برای دور زدن عوامل زیر وجود دارد. متخصص ایمپلنت معمولاً در صورت صلاحدید به دنبال روشهای ایجاد شرایط مناسب برای دریافت ایمپلنت می باشد. شرایط لازم برای دریافت ایمپلنت دندان عبارتند از:

مقدار خوبی از تراکم استخوان لازم است تا مطمئن شوید ایمپلنت دندان با استخوان فک فیوز می شود. به همین دلیل است که کودکان کاندیداهای خوبی برای ایمپلنت نیستند زیرا استخوان فک کودکان به اندازه کافی تراکم ندارد  و هنوز در حال رشد است.

دریافت ایمپلنت دندان یک روش جراحی است. این بدان معنی است که ، به طور کلی برای دریافت ایمپلنت، شما باید سالم باشید. افراد سیگاری ، افرادی که مشروبات الکلی سنگین مصرف می کنند و افراد دیابتی واجد شرایط لازم برای کاشت دندان نیستند.

اگر به بیماری پریودنتال مبتلا شده باشید ، تا زمانی که لثه شما به اندازه کافی بهبود نیابد و قوی نباشد ، واجد شرایط ایمپلنت دندان نخواهید بود. این امر برای اطمینان از این است که لثه شما می تواند از ایمپلنت پشتیبانی كند.

 برای اطمینان از ماندگاری ایمپلنت دندان ، بهداشت صحیح دهان و دندان ضروری است. اگر به طور مرتب مسواک و نخ نکشید ، احتمالاً ایمپلنت شما آلوده می شود.

 بروکسیسم (گرفتگی دندان) می تواند به ایمپلنت ها آسیب برساند. اگر شما عادت دندان قروچه کردن دارید ، ممکن است ایمپلنت دندان خود را به خطر بیاندازید. اگر این مشکل را دارید ، با متخصص ایمپلنت دندان خود صحبت کنید.

اگر در مورد نگه داشتن دندان طبیعی یا دریافت ایمپلنت دندان مردد هستید ، بهتر است در مورد جوانب و منفی هر گزینه با متخصص ایمپلنت دندان خود صحبت کنید. مهم نیست که کدام گزینه را انتخاب کنید ، همیشه به یاد داشته باشید که برای معاینات، مرتباً به دندانپزشک خود مراجعه کرده و بهداشت روزانه ی دهان و دندان خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: ایمپلنت ارزان، ایمپلنت فوری، بهترین نوع ایمپلنت دندان، بهترین متخصص کامپوزیت دندان، لمینت دندان سرامیکی، کامپوزیت ونیر

آیا همه می توانند کاشت دندان انجام دهند؟

در بیشتر موارد ، هر کسی که برای کشیدن دندان یا جراحی دهان سالم باشد ، می تواند برای ایمپلنت دندان نیزدر نظر گرفته شود. بیماران باید لثه سالم و استخوان کافی برای نگه داشتن ایمپلنت داشته باشند. آنها همچنین باید به بهداشت دهان و دندان و ویزیت های منظم دندانپزشکی متعهد باشند. افراد سیگاری سنگین ، مبتلایان به اختلالات مزمن کنترل نشده - مانند دیابت یا بیماری قلبی - یا بیمارانی که رادیوتراپی در ناحیه سر و گردن داشته اند ، نیاز به ارزیابی فردی دارند. اگر در حال دریافت ایمپلنت هستید ، با متخصص ایمپلنت دندان خود صحبت کنید تا ببینید که آیا ایمپلنت دندان برای شما مناسب است یا خیر.

آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟

بیشتر افرادی که ایمپلنت دریافت کرده اند می گویند که ناراحتی بسیار کمی در عمل ایمپلنت دندان وجود دارد. در طی کاشت ایمپلنت می توان از بی حسی موضعی استفاده کرد و بیشتر بیماران گزارش می کنند که دریافت ایمپلنت دندان نسبت به کشیدن دندان درد کمتری دارد.

منبع مقاله

جهت اطلاع از شرایط اقساطی و رزرو وقت اینجا کلیک کنید.

 

جدول دسترسی سریع، کلیک کنید.

مشاوره حضوری رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان چیست؟
فیلم مراحل انجام ایمپلنت دندان
آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟
هزینه انجام ایمپلنت دندان چقدر است؟
طول عمر ایمپلنت دندان یا کاشت دندان چقدر است؟ رزرو نوبت برای ویزیت رایگان توسط متخصص ایمپلنت دندان
ایمپلنت دندان مصنوعی به نظر می رسد یا طبیعی؟ مدت زمان کاشت دندان چقدر طول می کشد؟
چه مدت پس از کشیدن دندان می توان ایمپلنت انجام داد؟ به چه تعداد ایمپلنت دندان نیاز دارم؟
مراحل ایمپلنت دندان در صورت نیاز به پیوند استخوان چگونه است؟
چگونه از ایمپلنت دندان مراقبت کنیم؟
آیا نیاز به جایگزینی ایمپلنت دندان قدیمی دارم؟
آیا سالمندان می توانند ایمپلنت دندان انجام دهند؟
بعد از ایمپلنت دندان چه بخوریم؟
آیا کسانی که پوکی استخوان دارند می توانند ایمپلنت انجام دهند؟

دیگر مطالب مفید کلینیک دندانپزشکی سیب سفید:

0 نظر

ارسال نظر

!
!
ارسال شماره همراه شما منتشر نمی شود.

رزرو وقت

جهت دریافت نوبت آنلاین در کلینیک دندانپزشکی سیب‌سفید فرم رزرو را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

رزرو وقت

!
!
!